Маркетингові дослідження ринку: необхідні відомості
898

Маркетингові дослідження ринку: необхідні відомості

Вдалий вихід на ринок товарів або послуг, прибуткова робота на ньому, розвиток підприємства неможливі без володіння інформацією про поточну ситуацію в обраній сфері діяльності, тенденції її зміни, прогнозований стан у межах горизонту планування. Для отримання таких відомостей проводяться або замовляються маркетингові дослідження ринку. З типовою структурою звіту можна ознайомитись за цим посиланням.

Клієнти компанії Pro-Consulting добре знають, що маркетингові дослідження ринку набагато простіше і економічно доцільніше замовити в спеціалізованому дослідницькому агентстві, що добре себе зарекомендувало, ніж робити самостійно.

Готовий звіт за результатами маркетингового дослідження ринку містить усі необхідні відомості у достатньому обсязі для ефективного управління бізнес-проектом. Ініціатору набагато простіше і легше скласти технічне завдання та спокійно очікувати результат, ніж створювати та утримувати власну кадрову, матеріальну та організаційну базу під маркетингові дослідження ринку. Структури понад 2400 кейсів з дослідження ринків України та світу доступні в каталозі готових проектів - скориставшись пошуком за ключовим словом, ви, ймовірно, знайдете вже готові звіти по своєму ринку.

Найчастіше технічні завдання на маркетингові дослідження ринку включають такі напрямки аналізу:

1. Загальні дані про ринок:

  • стислий опис умов функціонування сфери бізнесу;
  • показники випуску, імпорту та експорту товарів;
  • динаміка ємності ринку із екстраполяцією;
  • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, постачальниками, одержувачами, географічними та іншими ознаками;
  • найсильніші фактори впливу;
  • тенденції розвитку економічної ситуації;
  • у якості прикладу подивіться структуру аналізу ринку вина в Україні або, наприклад, аналізу ринку флоат-скла в Україні та Європі.

2. Система державного регулювання галузі:

  • опис законодавчої бази;
  • правила реєстрації та ведення підприємницької діяльності;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • податкове навантаження на різні формати бізнесу;
  • порядок проведення державних закупівель, участі у них приватних компаній;
  • відомі плани внесення змін до системи керування галуззю.

3. Споживчі маркетингові дослідження ринку - кабінетні та польові:

  • опис портретів типових представників цільової аудиторії;
  • динаміка купівельної спроможності населення та її вплив на споживчу поведінку;
  • вимоги покупців до властивостей цільових товарів, відповідність їм пропозиції на ринку;
  • ставлення споживачів до певних брендів; умови лояльності;
  • моделі поведінки покупців під час використання електронних торгових майданчиків;
  • споживання цільових товарів бюджетними організаціями та бізнес-сектором;
  • якщо ви не впевнені, які саме дані по ринку вам необхідні для досягнення певних цілей та завдань, поспілкуйтеся з нашим консультантом – він поставить правильні запитання та запропонує оптимальну структуру дослідження – контакти.

4. Аналіз конкурентного середовища ринку:

  • перелік, рейтинг та характеристики компаній-конкурентів;
  • порівняння ринкових часток конкурентів;
  • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
  • стратегії, методи та прийоми конкурентної боротьби;
  • оцінка конкурентоспроможності замовника дослідження;
  • ризики та бар'єри для досягнення заявлених клієнтом цілей, створені конкурентами.

5. Інвестиційні маркетингові дослідження ринку:

  • факторний аналіз ринкових ніш чи зовнішніх ринків;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • зведена карта ризиків та бар'єрів;
  • можливості та рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів.

До перерахованих основних напрямів ринкового аналізу замовник може додати будь-які інші відповідно до своїх інформаційних потреб. З повною типовою структурою маркетингового дослідження ринку ми знайомимо клієнтів на першому брифінгу. За його результатами допомагаємо скласти технічне завдання. Якщо ви ще не ознайомилися з типовою структурою звіту, перейдіть за цим посиланням.

Маркетингові дослідження ринку компанії Pro-Consulting можуть бути реалізовані у будь-якій точці світу, оскільки вони проводяться за загальноприйнятими міжнародними стандартами ESOMAR. Попередньо ознайомитись з ринком та оцінити якість роботи наших аналітиків можна, придбавши готові маркетингові дослідження ринку в онлайн-магазині на сайті компанії. Вони зроблені в різний час і на замовлення різних клієнтів, але все ще містять цінну інформацію про ретроспективний стан, тенденції розвитку та прогнози ринкової ситуації.

Замовити маркетингові дослідження ринку за власним технічним завданням можна, зв'язавшись з нами по телефону або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами