Маркетингові дослідження від агентства Pro-Consulting
48

Маркетингові дослідження від агентства Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting, заснована 2004 року, входить до списку міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR і є постійним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року. З 2010 року агенція стала кваліфікованим консультантом програм підтримки малого та середнього бізнесу ЄБРР, а пізніше - спонсором і сервіс-провайдером проєкту ЄБРР «Кліматичні інноваційні ваучери». За 20 років роботи наші фахівці підготували понад 2700 аналітичних і маркетингових досліджень за різними ринковими напрямами.

Далі ми розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку для підготовки технічного завдання в майбутньому.

Навіщо потрібні маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження відіграють ключову роль в успішному розвитку бізнесу. Вони надають глибоку і структуровану інформацію, засновану на детальному аналізі первинних і вторинних даних. Такі маркетингові дослідження допомагають як новим гравцям на ринку, так і компаніям з багаторічним досвідом отримати об'єктивну картину поточного стану сфери бізнесу, оцінити свої позиції та перспективи, виробити ефективну стратегію діяльності.

Типова структура дослідження ринку

Компанія Pro-Consulting пропонує комплексні маркетингові дослідження, що включають такі ключові розділи:

  1. Загальна характеристика ринку:
    • опис поточного стану ринку і тенденцій його зміни під впливом факторів впливу;
    • загальні показники виробництва і зовнішніх поставок, розрахунок ємності ринку в динаміці за конкретний період;
    • сегментація ринку за значущими параметрами;
    • у якості прикладу реальної структури дослідження ринку, пропонуємо вам ознайомитися з описом готового аналізу ринку тепличного бізнесу або аналізу ринку матраців в Україні.
  2. Державне регулювання галузі:
    • основні положення законів і підзаконних нормативних актів, що регулюють сферу бізнесу;
    • реєстрація підприємств і ліцензування діяльності;
    • податки і збори на ринку;
    • умови проведення державних закупівель.
  3. Діяльність основних операторів ринку, конкурентні маркетингові дослідження:
    • перелік і характеристики основних ринкових суб'єктів;
    • структурування операторів за сегментами, групами та регіонами;
    • розподіл часток ринку між операторами, позиція ініціатора маркетингового дослідження;
    • ступінь конкуренції і ризики для бізнесу замовника;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого бізнесу, поспілкуйтеся з нами - ми поставимо корисні запитання і допоможемо скласти технічне завдання - контакти.
  4. Збутові маркетингові дослідження:
    • обсяги та сегментація продажів цільових товарів;
    • політики операторів каналів збуту;
    • результативність методів просування продукції;
    • способи реалізації товарів у форс-мажорних обставинах.
  5. Аналіз цін і ціноутворення на ринку:
    • динаміка цін на продукцію;
    • фактори, що впливають на формування ціни;
    • собівартість продукції та рентабельність.
  6. Споживчі маркетингові дослідження з можливим застосуванням кількісних і якісних польових методів:
    • портрет споживача та його вподобання;
    • структура і сегментація споживання;
    • потреба в товарі та ступінь задоволеності споживачів;
    • аналіз цільової інтернет-аудиторії та її активності;
    • споживання продукції в секторі B2G і В2В;
    • також пропонуємо вам знайти вже готовий звіт за своїм ринком, який нам залишиться тільки оновити для вас, у каталозі готових проєктів.
  7. Інвестиційна привабливість галузі:
    • SWOT-аналіз напряму бізнесу;
    • PESTLE-аналіз факторів, що впливають на ринок;
    • ризики та бар'єри для організації та розвитку підприємств;
    • сценарії та прогнози трансформації сфери економічної активності;
    • стратегічні рекомендації за результатами маркетингового дослідження.

Переваги маркетингових досліджень від Pro-Consulting

Обираючи маркетингові дослідження від нашої компанії, ви отримуєте такі переваги:

  1. Індивідуальний підхід: ми враховуємо всі вимоги клієнтів і надаємо ту інформацію, яка необхідна для реалізації їхніх цілей.
  2. Професіоналізм: наші фахівці мають глибокі знання та широкий досвід у сфері маркетингових досліджень та аналізу ринків.
  3. Актуальність даних: ми застосовуємо передові методи та інструменти для збору та аналізу інформації.
  4. Комплексне інформаційне забезпечення: ми пропонуємо повний спектр маркетингових досліджень, починаючи від огляду ринкової кон'юнктури та закінчуючи глибоким вивченням конкурентного середовища та уподобань споживачів.

Щоб замовити маркетингові дослідження, зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою, вказаними на сайті Pro-Consulting.

Дата розміщення: 31.10.2024

Інші новини

Зв'язатися з нами