Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting для розвитку бізнесу
1280

Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting для розвитку бізнесу

Маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting замовляють клієнти, яким необхідно скласти максимально точну інформаційну картину ринків товарів або послуг, що їх цікавлять.

Практика показує, що маркетингові дослідження компанії найбільш корисні існуючому бізнесу та інвесторам, які збираються вкласти кошти у створення нових ринкових гравців. З більш ніж 2300 готовими аналізами ринків можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

Менеджери підприємств, що вже працюють, замовляють маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting для того, щоб з'ясувати:

  • свою поточну позицію на ринку та шляхи її поліпшення;
  • ризики для розвитку бізнесу, які походять від конкурентів та інших чинників впливу, способи їх мінімізації. Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.
  • очікування, моделі поведінки, ставлення до товару та бренду споживачів (проведення опитувань);
  • ефективність каналів реалізації продукції різних ринкових умов;
  • тенденції та прогноз подальшої зміни стану ринку та умов роботи на ньому;
  • наявність можливостей для розвитку бізнесу.

Інвесторам маркетингові дослідження компанії допомагають прояснити перспективи вкладення грошей у бізнес-проекти, надаючи відомості про:

  • інвестиційну привабливість галузі;
  • рівень конкуренції, стратегії та тактики конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • можливу ринкову частку і прибутковість майбутнього підприємства;
  • напрям та динаміку розвитку ринку;
  • доступність та вигідність зовнішніх ринків для експорту або імпорту продукції;
  • умови забезпечення рентабельності.

Комплексні маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting зазвичай містять такі дані:

1. Загальна характеристика ринку, що досліджується:

  • обсяги виробництва та зовнішніх поставок;
  • ємність ринку у поступовій динаміці за вказаний період;
  • сегментація ринку за видами, походженням, виробниками, постачальниками продукції та в інших зрізах;
  • фактори впливу на ринкову ситуацію;
  • тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
  • у якості прикладу перегляньте структуру аналізу ринку свіжого м'яса, копченостей та консервів в Україні.

2. Нормативні правила роботи на ринку:

  • зміст законів та підзаконних актів, що регулюють ринок;
  • податки, мита та інші види фінансового навантаження;
  • порядок проведення державних закупівель, можливості участі у тендерах;
  • озвучені представниками влади плани реформування регулювання галузі.

3. Виробництво цільової продукції:

  • структуризація поточного обсягу випуску товарів;
  • наявність місцевої та кон'юнктура зовнішньої сировинної та ресурсної бази;
  • доступність сучасних технологій та обладнання;
  • рентабельність виробничої діяльності, умови її збереження.

4. Конкурентне маркетингове дослідження компанії:

  • список та опис основних прямих і непрямих конкурентів;
  • порівняння ринкових часток конкурентів та ініціатора дослідження;
  • спрямованість маркетингових стратегій конкуруючих гравців;
  • прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики для реалізації планів клієнта, які походять від конкурентів;
  • якщо вам необхідно дослідити іноземний ринок, ознайомтеся у якості прикладу зі структурою готового аналізу ринку готелів Болгарії та Греції.

5. Споживча сфера ринку:

  • сегментація та опис цільової аудиторії;
  • динаміка купівельної спроможності;
  • очікування споживачів та ступінь їх задоволення;
  • ставлення покупців до пропозиції замовника дослідження, шляхи його вдосконалення;
  • особливості придбання цільових товарів приватними та державними підприємствами.

6. Збутове маркетингове дослідження компанії:

  • порівняльна характеристика існуючих каналів реалізації продукції;
  • особливості співробітництва з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • дієвість методів просування залежно від каналу збуту, що використовується;
  • управління збутом при різних варіантах зміни ринкової ситуації.

7. Ціновий аналіз ринку:

  • структура ціни цільових товарів;
  • середні ціни у динаміці;
  • цінові політики та маневри операторів ринку;
  • умови цінової конкурентоспроможності бізнесу.

8. Інвестиційне маркетингове дослідження компанії:

  • факторне порівняння доступних ринків та ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • зведена таблиця ризиків та бар'єрів;
  • рекомендації щодо використання наявних можливостей для успішного виходу ринку.

Щоб дізнатися більше про зміст послуги, замовити або придбати маркетингові дослідження компанії Pro-Consulting, скористайтесь нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами