Маркетингові дослідження, ціна яких оптимальна
1163

Маркетингові дослідження, ціна яких оптимальна

Замовниками аналізу ринків виступають суб'єкти різних напрямів діяльності та розмірів. За двадцять років існування компанії Pro-Consulting до нас зверталися:

  • представництва міжнародних корпорацій;
  • великі суб'єкти національного масштабу;
  • підприємства, що належать до середнього та малого бізнесу;
  • інвестиційні фонди та кредитні організації;
  • торгово-промислові палати;
  • галузеві бізнес-асоціації;
  • науково-дослідні установи;
  • приватні особи.

Кожен із клієнтів переслідує свої цілі та замовляє під їх реалізацію відповідні маркетингові дослідження. Ціна дослідження як правило відповідає масштабу бізнесу, тому ми з упевненістю стверджуємо, що послуги Pro-Consulting доступні будь-якому замовнику. Світовий ринок, регіональний ринок, локальний ринок – це наші об'єкти. По кожному з них можуть бути проведені маркетингові дослідження, вартість яких у будь-якому разі окупиться користю від діяльності в умовах повної проінформованості. Постійні клієнти знають, що на маркетингові дослідження, що проводяться в Pro-Consulting, ціна масштабується не за якістю, а тільки за обсягом роботи. Ціни на готові маркетингові дослідження можна переглянути в каталозі готових проектів.

Якщо ви вирішите замовити власне маркетингове дослідження, ціна та інші параметри будуть узгоджені на зустрічі за участю всіх зацікавлених сторін. Перед підготовкою технічного завдання на аналіз ринку ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.

Типові маркетингові дослідження, ціна яких влаштовує більшість клієнтів, зазвичай включають:

  • загальні відомості про ринок:
    • короткий опис ринкових умов;
    • розрахунок ємності ринку на підставі даних про виробництво та зовнішню торгівлю;
    • сегментація ринку за видами продукції, виробниками, постачальниками, географічними та іншими ознаками;
    • основні фактори впливу та тенденції розвитку ситуації на ринку;
  • параметри системи державного регулювання сфери бізнесу:
    • основні засади законодавства;
    • податкове навантаження на підприємства різних форм;
    • можливості та перешкоди для зовнішньоторговельної діяльності;
    • ліцензування та стандартизація;
    • правила проведення державних закупівель та участі у тендерах;
    • у якості прикладу структури готового звіту перегляньте структуру аналізу ринку грибів в Україні.
  • цінові маркетингові дослідження:
    • ціна цільових товарів у динаміці;
    • фактори, що впливають на ціни;
    • структура собівартості продукції;
    • цінові політики виробників, посередників та роздрібних продавців;
  • відомості про споживання продукції:
    • структура та характеристики цільової аудиторії;
    • моделі поведінки споживачів;
    • ставлення покупців до представлених на ринку товарів та брендів;
    • ключові запити споживачів;
    • споживання цільової продукції корпоративним та державним секторами;
    • якщо ви не впевнені, які пункти включити в технічне завдання, зв'яжіться з нашим консультантом – він поставить питання про цілі та завдання аналізу ринку та запропонує структуру звіту – контакти.
  • опис конкурентного середовища:
    • список та показники діяльності основних конкурентів замовника;
    • переваги та недоліки торгових пропозицій конкурентів;
    • маркетингові стратегії та прийоми протидії конкурентам;
    • конкурентні ризики із зазначенням можливих способів їхнього зниження;
    • якщо вас цікавить дослідження іноземного ринку, то у якості прикладу перегляньте структуру аналізу ринку металевих виробів у Польщі.
  • збутові маркетингові дослідження:
    • ціна використання тих чи інших каналів продажу;
    • особливості взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
    • оцінка ефективності методів просування;
    • маневрування структурою збуту в ринкових умовах, що змінюються;
  • оцінка інвестиційної привабливості та вигідності економічної сфери:
    • факторне порівняння ринків та ринкових ніш:
    • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
    • рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Маркетингові дослідження, вартість яких вас задовольнить, можуть включати й інші інформаційні блоки. Обговорити всі умови надання послуги та зробити замовлення можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами