Маркетингове дослідження ринку: можливості Pro-Consulting
676

Маркетингове дослідження ринку: можливості Pro-Consulting

Маркетингове дослідження ринку – це складний процес отримання, систематизації та аналітико-синтетичної обробки інформації про ринкове середовище ведення бізнесу з товаром або послугою, що цікавить замовника.

Щоб якісно провести маркетингове дослідження ринку, необхідна як команда аналітиків високої кваліфікації, так і технічні можливості добування відомостей для аналізу.

Ознайомтеся з типовою структурою аналітичного дослідження ринку, за якою ми проаналізуємо ваш ринок.

Pro-Consulting реалізує маркетингове дослідження ринку шляхом використання кабінетних та польових методів. У розпорядженні наших фахівців є:

  • доступ до відкритих та корпоративних джерел інформації;
  • апаратно-програмний комплекс моніторингу в Інтернеті;
  • власний колл-центр;
  • обладнана апаратурою фіксації студія для фокус-груп та інтерв'ю.

Також перегляньте кейси дослідження та аналізу ринків світу та України – ймовірно, ми вже аналізували ваш ринок.

Завдяки використанню всіх перерахованих ресурсів у поєднанні із застосуванням відпрацьованих роками методів обробки отриманих даних, маркетингове дослідження ринку виконується з максимально можливим рівнем якості за стандартами ESOMAR.

Замовити маркетингове дослідження ринку в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами