Маркетингове дослідження ринку – це складний процес отримання, систематизації та аналітико-синтетичної обробки інформації про ринкове середовище ведення бізнесу з товаром або послугою, що цікавить замовника.
Щоб якісно провести маркетингове дослідження ринку, необхідна як команда аналітиків високої кваліфікації, так і технічні можливості добування відомостей для аналізу.
Ознайомтеся з типовою структурою аналітичного дослідження ринку, за якою ми проаналізуємо ваш ринок.
Pro-Consulting реалізує маркетингове дослідження ринку шляхом використання кабінетних та польових методів. У розпорядженні наших фахівців є:
Також перегляньте кейси дослідження та аналізу ринків світу та України – ймовірно, ми вже аналізували ваш ринок.
Завдяки використанню всіх перерахованих ресурсів у поєднанні із застосуванням відпрацьованих роками методів обробки отриманих даних, маркетингове дослідження ринку виконується з максимально можливим рівнем якості за стандартами ESOMAR.
Замовити маркетингове дослідження ринку в компанії Pro-Consulting можна, скориставшись контактними даними.