Маркетингове дослідження ринку в умовах війни
542

Маркетингове дослідження ринку в умовах війни

Компанія Pro-Consulting пропонує провести маркетингове дослідження ринку за скороченим антикризовим варіантом. Це дозволяє нашим клієнтам оперативно отримати необхідну для керівництва бізнесом інформацію щодо поточних ринкових умов.

Більше 2000 кейсів з маркетинових досліджень – перейдіть до каталогу.

Антикризове маркетингове дослідження ринку включає:

  • дані про зміну стану ринку із березня 2022 року;
  • аналіз діяльності конкурентів з мінімізації втрат;
  • споживчий аналіз;
  • бар'єри, що з'явилися на ринку, і ризики.

Також рекомендуємо ознайомитись із повноцінною структурою дослідження ринку.

Маркетингове дослідження ринку за умов війни проводиться протягом кількох робочих днів. Воно містить прогноз на короткострокову перспективу та рекомендації щодо антикризових рішень.

Дізнатися докладніше про зміст послуги та замовити маркетингове дослідження ринку в експрес-варіанті можна скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

З усіма послугами з маркетингових досліджень та стратегічного консалтингу ви можете ознайомитись за цим посиланням.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами