Клієнти, які вирішили замовити маркетингове дослідження ринку в компанії Pro-Consulting, складають технічне завдання із зазначенням напрямів аналізу, що цікавлять, і необхідних відомостей про сферу бізнесу, що вивчають.
Технічне завдання на маркетингове дослідження ринку розробляється виходячи з типової структури дослідження.
Типове маркетингове дослідження ринку може включати:
З більш ніж 2000 готовими маркетинговими дослідженнями ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.
На початку кожної реалізації послуги «маркетингове дослідження ринку» проводиться спільний брифінг з ініціатором для узгодження технічного завдання.
Обговорити ваше технічне завдання щодо дослідження ринку можна прямо зараз, зв'язавшись із нами по телефону чи електронною поштою.