Маркетингове дослідження ринку: що можна вказати у технічному завданні
703

Маркетингове дослідження ринку: що можна вказати у технічному завданні

Клієнти, які вирішили замовити маркетингове дослідження ринку в компанії Pro-Consulting, складають технічне завдання із зазначенням напрямів аналізу, що цікавлять, і необхідних відомостей про сферу бізнесу, що вивчають.

Технічне завдання на маркетингове дослідження ринку розробляється виходячи з типової структури дослідження.

Типове маркетингове дослідження ринку може включати:

  • загальні дані, показники, структуру та тенденції ринку;
  • аналіз конкурентного середовища;
  • вивчення споживачів;
  • аналіз реклами;
  • оцінку ефективності каналів збуту;
  • визначення ринкового становища компанії замовника;
  • маркетингове дослідження ринку для визначення інвестиційної привабливості.

З більш ніж 2000 готовими маркетинговими дослідженнями ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

На початку кожної реалізації послуги «маркетингове дослідження ринку» проводиться спільний брифінг з ініціатором для узгодження технічного завдання.

Обговорити ваше технічне завдання щодо дослідження ринку можна прямо зараз, зв'язавшись із нами по телефону чи електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами