Маркетингове дослідження від Pro-Consulting: типова структура звіту
555

Маркетингове дослідження від Pro-Consulting: типова структура звіту

Маркетингові дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting найрізноманітніші клієнти. Більшість становлять представники бізнесу - від великих компаній міжнародного та національного масштабу до середніх, малих підприємств і фізичних осіб. Бувають необхідні маркетингові дослідження й іншим типам замовників:

  • інвестиційним і кредитним організаціям;
  • торгово-промисловим палатам;
  • галузевим асоціаціям;
  • дипломатичним представництвам;
  • юридичним фірмам;
  • науково-дослідним установам.

Кожне маркетингове дослідження проводиться за окремим технічним завданням і спрямоване на найкраще задоволення інформаційних потреб ініціатора. Ознайомитися з понад 2400 готовими аналізами ринків України та світу ви можете в каталозі готових проєктів.

Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам переглянути типову структуру дослідження ринку.

У більшості випадків у Pro-Consulting замовляють комплексні маркетингові дослідження, що охоплюють усі складові ринку.

Типове маркетингове дослідження включає:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис поточних умов функціонування сфери бізнесу;
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами продукції, її походженням, географією поставок та іншими значущими для замовника ознаками;
    • фактори, що мають найбільший вплив на економічну ситуацію;
    • тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
    • у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, з описом аналізу ринку косметологічних послуг в Одесі або аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні.
  2. Інформацію про систему державного регулювання функціонування галузі:
    • основні положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти організації та реєстрації підприємств;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності;
    • оподаткування різних видів операцій;
    • порядок участі в тендерах із держзакупівель;
    • озвучені плани влади щодо внесення змін до системи державного регулювання;
    • якщо ви не впевнені в тому, які аналітичні блоки вам необхідно додати в технічне завдання, зв'яжіться з нашим консультантом і розкажіть про цілі та завдання вашого підприємства - вам допоможуть скласти правильно технічне завдання - контакти
  3. Маркетингові дослідження обов'язково охоплюють споживчу сферу ринку:
    • портрет цільової аудиторії;
    • чинники впливу на споживчу активність;
    • вимоги споживачів до властивостей цільових товарів і ступінь їхньої задоволеності наявною на ринку пропозицією;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів, можливості для його підвищення;
    • поведінка покупців на торговельних майданчиках різних форматів, критерії вибору товарів;
    • споживання цільової продукції в секторах В2В і В2G.
  4. Функціонування каналів реалізації товарів:
  5. Маркетингове дослідження конкурентного середовища:
    • перелік, рейтинг і характеризуючі дані головних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток суб'єктів-конкурентів;
    • визначення позиції клієнта на ринку;
    • властивості торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
    • поширені стратегії конкурентної боротьби, результати їх практичної реалізації;
    • створювані конкурентами ризики і бар'єри для досягнення заявлених цілей замовника.
  6. Умови для організації виробництва:
    • показники і технологічний рівень наявних виробників;
    • параметри місцевої сировинної бази;
    • доступність енергетичних та інших ресурсів;
    • структура собівартості продукції, досяжний рівень рентабельності та конкурентоспроможності;
    • можливості придбання передового обладнання, наявність кваліфікованої робочої сили.
  7. Зовнішньоторговельне маркетингове дослідження:
    • сегментація експортно-імпортних операцій;
    • конкурентоспроможність експорту або імпорту на певних напрямках;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків;
    • потенційні партнери для створення каналів поставок;
    • чинні санкції та інші обмеження зовнішньої торгівлі.
  8. Оцінка інвестиційного потенціалу ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • зведений граф ризиків і бар'єрів;
    • рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Усі виконані маркетингові дослідження зберігаються в магазині готових проєктів Pro-Consulting і доступні для придбання.

Замовити маркетингове дослідження за власним технічним завданням можна, звернувшись до компанії телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами