Конкуренція між ринковими суб'єктами має як позитивні, так і негативні властивості з погляду впливу умов ведення бізнесу. З одного боку, у процесі конкурентної боротьби її учасники вдосконалюють власну діяльність та товарну пропозицію, з іншого боку, вони створюють один одному перешкоди для отримання прибутку та ризики взагалі опинитися за бортом ринку, ускладнюють появу на ньому нових гравців.
Структура глибинного дослідження ринку – ознайомтеся
Клієнти компанії Pro-Consulting, замовляючи комплексне маркетингове дослідження, практично завжди приділяють особливу увагу розділу «конкурентний аналіз ринку». Вони розуміють, що без даних про поточне становище, напрями роботи, концепції та плани суперників неможливо сформувати та виконати власну маркетингову стратегію, що відповідає бажаному рівню ефективності.
Аналіз попиту – дізнайтесь більше про цю складову дослідження ринку
Конкурентний аналіз ринку дозволяє дослідити один із найбільш значущих факторів впливу на економічне середовище, в якому знаходиться підприємство замовника. Іншими елементами ринкової мозаїки є:
Більш ніж 1900 готових аналізів ринків – знайдіть у каталозі звіт по своєму ринку
Перелічені вище чинники впливу відчувають на собі всі гравці ринку, і кожен із новачків намагається побудувати лінію поведінки, що дозволяє отримати перевагу над конкурентами. Тому конкурентний аналіз ринку найкраще проводити та розглядати у комплексі з іншими частинами маркетингового дослідження.
Яку інформацію надає конкурентний аналіз ринку?
Готове маркетингове дослідження обов'язково містить окремий розділ, де описуються результати конкурентного аналізу ринку. Водночас відомості про діяльність конкурентів обов'язково враховуються і в інших інформаційних блоках, таких як:
Аналіз обсягу ринку – прочитайте цей матеріал
Конкурентний аналіз ринку дозволяє замовнику отримати таку інформацію:
1. Узагальнені відомості про прямих та непрямих конкурентів:
2. Товарна пропозиція конкурентів:
3. Цінові маневри конкуруючих суб'єктів:
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок
4. Зовнішні та внутрішні комунікації конкурентів:
5. Зміст маркетингових стратегій та концепцій конкурентів:
Аналіз частки ринку - прочитайте даний матеріал, якщо ви читаєте про конкурентний аналіз ринку
Зібрати всі відомості, які необхідні для повного конкурентного аналізу ринку, є нетривіальним завданням для непідготовленого дослідника. Саме тому конкурентний аналіз ринку віддають на аутсорсинг консалтинговим агентствам, що добре зарекомендували себе.
Конкурентний аналіз ринку від Pro-Consulting: джерела інформації
Аналітики Pro-Consulting мають широке коло можливостей з добування необхідних даних для конкурентного аналізу ринку. Їхніми джерелами, зокрема, є:
Провести конкурентний аналіз ринку з використанням усіх можливих ресурсів компанії Pro-Consulting можна, зв'язавшись з нами по телефону чи електронною поштою.
Також прочитайте матеріал про аналіз зовнішньої торгівлі