Якісна їжа для зайнятих киян: розроблений бізнес-план столичної мережі закладів вуличної їжі
5345

Якісна їжа для зайнятих киян: розроблений бізнес-план столичної мережі закладів вуличної їжі

Ринок громадського харчування Києва сьогодні переживає період трансформації під впливом кризових явищ, які вразили економіку України в останні кілька років. Через падіння доходів населення, змушені були закритися багато дорогіих і пафосних ресторанів. Їх місце на ринку зайняли більш демократичні заклади громадського харчування, які роблять акцент не на зовнішнє оформлення, а на розумне співвідношення ціна-якість. Саме такими є нинішні запити цільової столичної аудиторії подібних закладів - середнього класу. Київські підприємці почали поступово заповнювати дану ринкову нішу.

Кількість закладів громадського харчування в м Київ
 

Джерело: ТОВ «Ресторанний консалтинг»


Все більш затребуваним стає формат точок харчування, де можна отримати смачну і ситну їжу без зайвих викрутасів, буквально на ходу. Такі кафе формату "to go" стали з'являтися у багатьох районах Києва, особливо в місцях масового скупчення людей: в робочі дні - по дорозі на роботу і біля офісних центрів, у вихідні - в парках і скверах. З'явилися навіть спеціальні пересувні пункти вуличного харчування - фудтракі, які перемішуються слідом за потоками своїх потенційних клієнтів.
Незважаючи на інтенсивний розвиток сегменту вуличної їжі, даний ринок ще далекий від насичення. Його обсяг в Україні оцінюється в $ 500-700 млн, з яких 75% припадає на столицю. В даний час заповнено лише близько 25% цієї ринкової ніші, так що новим її учасникам не варто очікувати сильної конкуренції ще протягом 10-15 років.
Завдяки бізнес-плану, розробленого аналітиками Pro-Consulting, у потенційних інвесторів є можливість швидко і ефективно вивести на ринок нове підприємство, яке працює в форматі стрітфуд.
При його розробці були враховані останні модні тенденції в цій області. Вони полягають в тому, що вуличне харчування повинно бути не тільки швидким, але і здоровим. Цим наші нові заклади будуть відрізнятися від типового фастфуду та привернуть клієнтів, що піклуються про стан свого організму.
Бізнес-план передбачає відкриття в Києві мережі точок вуличної їжі, які будуть розташовуватися в місцях найбільшого скупчення представників цільової аудиторії. Найкраще для цього підходять мікрорайони нової забудови, що заселені молодими сім'ями, що стежать за своїм раціоном і не мають достатньо часу для самостійного готування.
У меню закладів мережі будуть такі страви:
• овочі і дієтичне м'ясо на грилі / на пару;
• крем-супи;
• салати;
• фреш-сендвічі;
• смузі;
• свіжовижаті соки.
Для приготування зазначених страв кожна точка буде обладнана наступною технікою:
• пароварка Bork F700;
• блендер стаціонарний Bork B501;
• соковижималка відцентрова Kenwood JE850;
• слайсер професійний HBS-220JS Inoxtech;
• холодильну шафу Inter-390;
• гриль контактний ГК-811 КИЙ-В;
• скриня морозильний Z200.
Розрахунки по бізнес-плану мережі стрітфудов показують, що одну торгову точку будуть відвідувати в середньому 65-70 осіб на день із середнім чеком $ 2,2 з людини. Такий потік клієнтів дозволить окупити вкладені в проект кошти менш ніж за півтора року (16,5 місяців) з урахуванням дисконту.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами