Кабінетні та польові дослідження ринку
612

Кабінетні та польові дослідження ринку

Дослідження ринку – це комплекс заходів, спрямований на збір, систематизацію, аналітико-синтетичну обробку інформації про напрямок економічної активності, що цікавить замовника.

Аналітики компанії Pro-Consulting мають можливість використовувати під час дослідження ринку як кабінетні, так і польові методи.

Кабінетні дослідження ринку базуються на даних із відкритих та корпоративних джерел:

  • офіційна статистика;
  • звіти міністерств та відомств;
  • повідомлення ринкових суб'єктів;
  • дослідження ринку сторонніх організацій;
  • публікації у пресі;
  • власні та партнерські бази даних та інші.

З типовою структурою аналітичного дослідження ринку ознайомтеся тут.

Польове дослідження ринку проводиться на базі власного колл-центру компанії, спеціально обладнаної студії для фокус-груп та інтерв'ю, апаратно-програмного комплексу моніторингу мережі Інтернет.

Дослідження ринку від Pro-Consulting можна замовити телефоном або електронною поштою, а також купити готове дослідження ринку в нашому онлайн-магазині.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами