Дослідження ринку – це комплекс заходів, спрямований на збір, систематизацію, аналітико-синтетичну обробку інформації про напрямок економічної активності, що цікавить замовника.
Аналітики компанії Pro-Consulting мають можливість використовувати під час дослідження ринку як кабінетні, так і польові методи.
Кабінетні дослідження ринку базуються на даних із відкритих та корпоративних джерел:
З типовою структурою аналітичного дослідження ринку ознайомтеся тут.
Польове дослідження ринку проводиться на базі власного колл-центру компанії, спеціально обладнаної студії для фокус-груп та інтерв'ю, апаратно-програмного комплексу моніторингу мережі Інтернет.
Дослідження ринку від Pro-Consulting можна замовити телефоном або електронною поштою, а також купити готове дослідження ринку в нашому онлайн-магазині.