958
Дослідження ринків для новачків і досвідчених гравців бізнесу
Дослідження ринків дають компаніям точні дані для стратегічного планування та оперативних рішень. Завдяки глибокому розумінню цільової галузі можна безпечно запускати нові проєкти, розвивати бізнес і коригувати маркетингові стратегії.
Надалі ми розберемо ключові розділи ринкового звіту. Але рекомендуємо відразу ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.
Крім того, на сайті Pro-Consulting розміщено каталог з ~3000 готових звітів по ринках України та інших країн. Використовуйте пошук за ключовим словом - можливо, потрібні дані вже зібрані і можуть бути швидко адаптовані під ваш бізнес.
Структура типового звіту з досліджень ринків
- Огляд ринку:
- характеристика галузі: структура, учасники, поточні тренди;
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- розрахунок ємності ринку та аналіз її динаміки за конкретний період;
- сегментація ринку за ключовими параметрами (географія, канали продажів, цінові сегменти та інші).
- Державне регулювання галузі:
- огляд чинної нормативної бази та її впливу на ринок:
- варіанти легалізації нових бізнес-проєктів і вимоги до ліцензування;
- податкове навантаження в різних форматах діяльності;
- порядок проведення державних тендерів та участі в них;
- прогнозні зміни в законодавстві;
- більш предметне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку заморожених м'ясних напівфабрикатів в Україні або аналізу ринку холодних складів у Дніпрі.
- Конкурентні дослідження ринків:
- перелік і рейтинг основних гравців, їхні ринкові частки;
- аналіз асортименту, ключових переваг і недоліків продукції конкурентів;
- огляд стратегій конкурентної боротьби та оцінка їхньої ефективності;
- виявлені бар'єри та ризики, які створюють конкуренти;
- приклади структур ринкових звітів з аналізом конкурентів - в описах дослідження ринку офтальмологічних послуг і ринку зарядних станцій в Україні.
- Канали збуту цільової продукції:
- повний перелік традиційних і цифрових каналів реалізації;
- умови співпраці з дистриб'юторами, ритейлом та онлайн-платформами;
- оцінка ефективності просування і продажів у кожному каналі;
- рекомендації щодо оптимізації структури збуту в нестандартних умовах.
- Споживчі дослідження ринків:
- портрет цільової аудиторії: демографія, поведінкові характеристики;
- стійкі тренди і ті, що зароджуються, у споживчій поведінці;
- аналіз вимог до продукції та рівень задоволеності поточними пропозиціями;
- показники лояльності, критерії вибору брендів;
- якщо вам потрібні дані по вашому ринку, але знайти і проаналізувати їх самостійно важко - зв'яжіться з нами - консультант Pro-Consulting уточнить ключові питання і допоможе скласти технічне завдання на дослідження ринку.
- Інвестиційні дослідження ринків:
- SWOT-аналіз ринкових ніш і конкурентів;
- PESTLE-аналіз факторів зовнішнього середовища;
- карта ризиків і бар'єрів для реалізації нових проєктів;
- порівняння привабливості різних сегментів і зовнішніх ринків.
- Висновки та рекомендації:
- основні інсайти дослідження ринків, узагальнені за всіма розділами;
- практичні кроки та пріоритетні напрямки розвитку;
- оцінка можливих сценаріїв зростання та ключові показники успіху.
Навіщо потрібні дослідження ринків
Дослідження ринків стають опорою при прийнятті відповідальних бізнес-рішень:
- створення і виведення на ринок нових гравців;
- розробка або коригування торгової пропозиції;
- складання маркетингової стратегії підприємства;
- проведення рекламних кампаній і промо-акцій;
- протидія конкурентам і зміцнення позиції;
- виведення бізнесу з кризи у форс-мажорних ситуаціях.
Дослідження ринків від компанії Pro-Consulting
З 2004 року Pro-Consulting виконує дослідження ринків на постійній основі. У нас понад трьох тисяч успішних кейсів в Україні та за кордоном. Компанія - член Української асоціації маркетингу та асоційований партнер ESOMAR, авторитетного джерела стандартів у маркетингових і соціальних дослідженнях.
Усі дослідження ринків виконуються ексклюзивно для кожного клієнта. Ми враховуємо:
- унікальні цілі та завдання ініціатора дослідження;
- глибину опрацювання конкретних напрямів;
- необхідні ресурси і фахівців;
- оптимальні терміни реалізації;
- бюджет проєкту.
Кожне дослідження ринку будується за індивідуальним технічним завданням. Основні етапи початку співпраці з Pro-Consulting у сфері маркетингового аналізу:
- установчий брифінг для узгодження цілей і завдань;
- визначення напрямів поглибленого вивчення;
- розрахунок необхідних ресурсів і часових рамок дослідження ринків;
- узгодження вартості та регламенту роботи.
Щоб отримати якісне дослідження ринків за вашим технічним завданням, зв'яжіться з нами телефоном або електронною поштою.
У магазині готових проєктів Pro-Consulting продаються вже готові дослідження ринків, які можуть бути оперативно актуалізовані та адаптовані під потреби покупця.