Дослідження ринків для новачків і досвідчених гравців бізнесу
958

Дослідження ринків для новачків і досвідчених гравців бізнесу

Дослідження ринків дають компаніям точні дані для стратегічного планування та оперативних рішень. Завдяки глибокому розумінню цільової галузі можна безпечно запускати нові проєкти, розвивати бізнес і коригувати маркетингові стратегії.

Надалі ми розберемо ключові розділи ринкового звіту. Але рекомендуємо відразу ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.

Крім того, на сайті Pro-Consulting розміщено каталог з ~3000 готових звітів по ринках України та інших країн. Використовуйте пошук за ключовим словом - можливо, потрібні дані вже зібрані і можуть бути швидко адаптовані під ваш бізнес.

Структура типового звіту з досліджень ринків

  1. Огляд ринку:
    • характеристика галузі: структура, учасники, поточні тренди;
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • розрахунок ємності ринку та аналіз її динаміки за конкретний період;
    • сегментація ринку за ключовими параметрами (географія, канали продажів, цінові сегменти та інші).
  2. Державне регулювання галузі:
    • огляд чинної нормативної бази та її впливу на ринок:
    • варіанти легалізації нових бізнес-проєктів і вимоги до ліцензування;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності;
    • порядок проведення державних тендерів та участі в них;
    • прогнозні зміни в законодавстві;
    • більш предметне уявлення про реальну структуру звіту вам дасть ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку заморожених м'ясних напівфабрикатів в Україні або аналізу ринку холодних складів у Дніпрі.
  3. Конкурентні дослідження ринків:
    • перелік і рейтинг основних гравців, їхні ринкові частки;
    • аналіз асортименту, ключових переваг і недоліків продукції конкурентів;
    • огляд стратегій конкурентної боротьби та оцінка їхньої ефективності;
    • виявлені бар'єри та ризики, які створюють конкуренти;
    • приклади структур ринкових звітів з аналізом конкурентів - в описах дослідження ринку офтальмологічних послуг і ринку зарядних станцій в Україні.
  4. Канали збуту цільової продукції:
    • повний перелік традиційних і цифрових каналів реалізації;
    • умови співпраці з дистриб'юторами, ритейлом та онлайн-платформами;
    • оцінка ефективності просування і продажів у кожному каналі;
    • рекомендації щодо оптимізації структури збуту в нестандартних умовах.
  5. Споживчі дослідження ринків:
    • портрет цільової аудиторії: демографія, поведінкові характеристики;
    • стійкі тренди і ті, що зароджуються, у споживчій поведінці;
    • аналіз вимог до продукції та рівень задоволеності поточними пропозиціями;
    • показники лояльності, критерії вибору брендів;
    • якщо вам потрібні дані по вашому ринку, але знайти і проаналізувати їх самостійно важко - зв'яжіться з нами - консультант Pro-Consulting уточнить ключові питання і допоможе скласти технічне завдання на дослідження ринку.
  6. Інвестиційні дослідження ринків:
    • SWOT-аналіз ринкових ніш і конкурентів;
    • PESTLE-аналіз факторів зовнішнього середовища;
    • карта ризиків і бар'єрів для реалізації нових проєктів;
    • порівняння привабливості різних сегментів і зовнішніх ринків.
  7. Висновки та рекомендації:
    • основні інсайти дослідження ринків, узагальнені за всіма розділами;
    • практичні кроки та пріоритетні напрямки розвитку;
    • оцінка можливих сценаріїв зростання та ключові показники успіху.

Навіщо потрібні дослідження ринків

Дослідження ринків стають опорою при прийнятті відповідальних бізнес-рішень:

  • створення і виведення на ринок нових гравців;
  • розробка або коригування торгової пропозиції;
  • складання маркетингової стратегії підприємства;
  • проведення рекламних кампаній і промо-акцій;
  • протидія конкурентам і зміцнення позиції;
  • виведення бізнесу з кризи у форс-мажорних ситуаціях.

Дослідження ринків від компанії Pro-Consulting

З 2004 року Pro-Consulting виконує дослідження ринків на постійній основі. У нас понад трьох тисяч успішних кейсів в Україні та за кордоном. Компанія - член Української асоціації маркетингу та асоційований партнер ESOMAR, авторитетного джерела стандартів у маркетингових і соціальних дослідженнях.

Усі дослідження ринків виконуються ексклюзивно для кожного клієнта. Ми враховуємо:

  • унікальні цілі та завдання ініціатора дослідження;
  • глибину опрацювання конкретних напрямів;
  • необхідні ресурси і фахівців;
  • оптимальні терміни реалізації;
  • бюджет проєкту.

Кожне дослідження ринку будується за індивідуальним технічним завданням. Основні етапи початку співпраці з Pro-Consulting у сфері маркетингового аналізу:

  • установчий брифінг для узгодження цілей і завдань;
  • визначення напрямів поглибленого вивчення;
  • розрахунок необхідних ресурсів і часових рамок дослідження ринків;
  • узгодження вартості та регламенту роботи.

Щоб отримати якісне дослідження ринків за вашим технічним завданням, зв'яжіться з нами телефоном або електронною поштою.

У магазині готових проєктів Pro-Consulting продаються вже готові дослідження ринків, які можуть бути оперативно актуалізовані та адаптовані під потреби покупця.

Дата розміщення: 18.07.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами