Дослідження ринку: в чому інтерес готового звіту
1970

Дослідження ринку: в чому інтерес готового звіту

Магазин готових проектів Pro-Consulting містить понад 1800 звітів по реалізованій послузі «дослідження ринку», готові звіти охоплюють багато галузей і напрямків бізнесу в Україні та інших країнах світу.

Замовниками досліджень ринків виступають компанії будь-яких форматів і масштабів: як філії транснаціональних корпорацій, так і представники малого і середнього бізнесу, і фізичні особи, які планують розвивати свій бізнес або починати нову справу.

Дослідження ринку: типові розділи і їх зміст

Кожне дослідження ринку від Pro-Consulting представляє собою ексклюзивний документ, розроблений відповідно до технічного завдання та цілей клієнта. Разом з тим, проведення дослідження ринку базується на фундаменті типової структури і застосовуванні інструментів для отримання відомостей, таких як:

Типове дослідження ринку може містити наступні розділи:

1. Загальна інформація про цільовий ринок:

  • основні показники ринку;
  • сегментація за найбільш важливими параметрами;
  • положення нормативних актів;
  • тренди зміни ринкових умов і фактори ринку.

2. Дослідження конкурентного середовища ринку:

  • перелік і характеристика найбільших гравців;
  • розподіл часток ринку між конкурентами;
  • маркетингові стратегії, які застосовуються операторами;
  • ризики для бізнесу клієнта, пов'язані з конкуренцією (прочитайте про аналіз конкурентів).

3. Дослідження ринку в споживчій сфері:

  • телефонні опитування споживачів і оцінка їх лояльності до бренду замовника за допомогою колл-центру Pro-Consulting;
  • проведення фокус-груп та інтерв'ю онлайн або в спеціально обладнаній студії;
  • споживання в корпоративному і державному секторах;
  • особливості торгівлі на інтернет-майданчиках.

4. З'ясування ринкової позиції замовника і шляхів її поліпшення:

  • визначення поточного обсягу ринку і прогноз його зміни;
  • співвідношення часток замовника і його прямих конкурентів (прочитайте про аналіз частки ринку);
  • NPS-опитування клієнтів замовника;
  • аудит роботи з клієнтами за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
  • пропозиції до стратегії поліпшення ринкової позиції.

5. Дослідження каналів збуту ринку:

  • перелік і характеристика можливих каналів збуту;
  • особливості роздрібних продажів в офлайнових торгових точках;
  • просування та продаж в інтернет-магазинах;
  • вибір каналів збуту в залежності від ситуації на ринку.

6. Дослідження ринку для підготовки і аудиту рекламних кампаній:

  • моніторинг реклами на різних носіях офлайн;
  • систематизація тематичних запитів в пошукових системах;
  • реклама в Інтеренеті;
  • аналіз ступеню досягнення цілей проведеної рекламної кампанії.

7. Дослідження ринку для визначення його інвестиційної привабливості та доцільності виведення цільового товару:

  • SWOT- і PEST-аналіз;
  • факторний аналіз ринку;
  • рекомендації по освоєнню ринку.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%.

Дослідження ринку: приклади практичного застосування

Оскільки метою замовлення дослідження ринку є подальше використання отриманої інформації, наведемо кілька реалізованих кейсів з портфоліо Pro-Consulting.

1. Дослідження ринку для поліпшення умов ведення бізнесу

У Pro-Consulting звернувся один з провідних українських університетів, який займався розробкою стратегії впровадження в Україні інструментів державної підтримки малого та середнього бізнесу. За технічним завданням клієнта проведено дослідження ринків спеціалізованих інтернет-порталів в ряді країн ЄС і СНД. В результаті отримані відомості про:

  • існуючі програми підтримки малого та середнього бізнесу у державній та недержавній сферах;
  • набір послуг для підприємців, доступних на працюючих інтернет-порталах;
  • витрати на утримання спеціалізованих порталів і варіанти їх оптимізації.

Дослідження ринків сприяло створенню державного порталу підтримки малого та середнього бізнесу в Україні.

У якості прикладу рекомендуємо ознайомитися з анотацією і структурою готового паспорта ринку програмного забезпечення (VPN) в світі (2018 рік) - за аналогічною або розширеною структурою можна проаналізувати ваш ринок.

2. Дослідження ринку для забезпечення стабільної роботи в умовах кризи

Дослідження ринку логістики нафтопродуктів морським транспортом замовила компанія, що управляє в Україні великою мережею АЗС. Метою замовника було забезпечення безперебійних поставок пального в економічних умовах.

Звіт про дослідження ринку морської перевалки нафтопродуктів містить:

  • розрахунок загального обсягу ринку;
  • порівняння часток і ринкових позицій основних гравців;
  • аналіз стратегій операторів ринку в частині взаємодії з контрагентами.

Дослідження ринку морської логістики нафтопродуктів дозволило замовнику отримати достатню інформацію для організації доставки продукції, що його цікавила, через один з українських портів.

Подивіться у якості прикладу структуру готової аналітичної довідки по ринку морських вантажоперевезень в Чорноморському
та Середземноморському регіонах (2019 рік)

3. Дослідження ринку для виведення нового товару

Українське підприємство, яке спеціалізується на проектуванні та виробництві енергетичного устаткування, замовило дослідження ринку газощільних панелей в Україні. Необхідність в аналітиці виникла для з'ясування доцільності вкладення коштів у

випуск даної продукції.

Дослідження ринку дозволило замовнику отримати дані про:

  • поточні обсяги виробництва та імпорту газощільних панелей;
  • державні закупівлі цільової продукції та умови участі в тендерах;
  • напруженості конкурентного середовища;
  • тенденції попиту на газощільні панелі;
  • ступінь інвестиційної привабливості та існуючі ризики для даного бізнесу.

Зі структурою даного готового аналізу ринку газощільних панелей України (2017 рік) можна ознайомитися на сайті, а також замовити аналіз свого ринку за аналогічною структурою дослідження.

Результатом маркетингового дослідження ринку став бізнес-план створення нового виробничого напрямку і маркетингова стратегія реалізації газощільних панелей.

Як можна переконатися з наведених прикладів, інформація, отримана завдяки попередньому дослідженню ринку, корисна у вирішенні найрізноманітніших бізнес-задач. Для її оперативного отримання скористайтеся контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами