Елементи благополуччя: тенденції українського ринку нічних розважальних закладів
2750

Елементи благополуччя: тенденції українського ринку нічних розважальних закладів

Відвідуваність розважальних закладів залежить від добробуту населення, так як витрати на ці цілі не ставляться до категорії першочергових. До таких закладів належать і нічні клуби. В цілому, витрати на відвідування культурних та розважальних об'єктів, в тому числі ресторанів і готелів, складають трохи більше 7% бюджету домогосподарства. Збільшення витрат на нічні розваги стримується зростанням інших видів витрат населення, які мають більш високий пріоритет. Так, в 1 половині 2017 року частка витрат домогосподарств на придбання продуктів харчування і оплату комунальних тарифів склала 68,9%. При подальшому збільшенні цих платежів, середній громадянин буде змушений виділяти на них більше коштів за рахунок зменшення витрат на розваги.

Нічні розважальні заклади столиці різноманітні як за форматами, так і за цільовою аудиторією. До цієї категорії можна віднести:
• класичні нічні клуби;
• стилістично оформлені лаунж-бари, які в денний час можуть працювати в форматі кафе, а ввечері перетворюватися в танцмайданчик;
• об'єкти розважальних комплексів, які можуть включати в себе заклади різних форматів: нічні клуби, бари, ресторани, караоке та інші;
• відкриті майданчики, які в літній час виступають в ролі нічних клубів, барів чи ресторанів;
• концертні клуби, де відвідувачі мають можливість послухати виступи різних виконавців або взяти участь в ді-джей вечірках.
Найпопулярнішими у киян нічними закладами в першій половині 2017 року за результатами опитування тематичного порталу Фаворити успіху були Caribbean Club, Atlas і D * Lux. Останнє з перерахованих закладів, незважаючи на потрапляння на верхні позиції рейтингу, закрилося в червні 2017 року.

На ринку нічних розважальних закладів в Україні останнім часом сформувалися такі тенденції:
1. Відкриття невеликих барів з доброзичливою котра володіє атмосферою і популярною у цільової аудиторії музикою. Тут можна випити як класичні, так і авторські коктейлі, потанцювати прямо біля барної стійки. Нерідко для залучення відвідувачів власники запрошують вітчизняних або іноземних фахівців з розробки оригінальних рецептур коктейлів. Такий заклад, як правило, в будні дні працює в форматі звичайного бару з американської, європейської або азіатської кухнею, а починаючи з п'ятничного вечора розважальна програма доповнюється вечірками за участю ді-джеїв або музикантів.
2. Індекс споживчих настроїв українських громадян в 2016 році виріс на 9,1% в порівнянні з роком раніше. Його збільшення свідчить про те, що населення може дозволити собі великі витрати, в тому числі і на послуги нічних клубів.
3. Основна аудиторія нічних клубів входить в український середній клас і готова оплачувати розумну ціну за якісні їжу і обслуговування.
4. Власники нічних закладів нерідко здійснюють ребрендинг або зміну формату клубу в разі зниження його популярності у клієнтів. Наприклад, на місці нічного клубу D * Lux, яке проіснувало 7 років, було відкрито новий заклад - D.Fleur. Восени очікується завершення реконструкції клубу Serebro, закритого 1 травня поточного року. Зроблено ребрендинг нічного клубу Heaven, завдяки чому заклад оновило дизайн оформлення, отримало нові меню і барну карту.
5. Неодмінним атрибутом більшості нічних клубів є місцеві або приїжджі ді-джеї, які грають музику популярних клубних форматів, таких як house, progressive house, techno, trance, electro, electro-house, house, lounge та інші.

Подальше підвищення рівня життя населення в результаті виходу вітчизняної економіки з кризи буде сприяти збільшенню аудиторії розважальних закладів, в тому числі і нічних клубів, готової платити розумні гроші за можливість покуштувати смачну їжу в хорошій атмосфері і розслабитися на танцполі під відповідну музику.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами