Аналіз ринку ресторанів у Львові. 2023 рік

Аналіз ринку ресторанів у Львові. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2023 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 14
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
32900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проаналізовано ресторанний ринок міста Львів у 2021-2022 рр. Сфера гостинності у Львові успішно адаптувалась до нових умов та відіграла важливу роль у допомозі ВПО. Загалом, ресторанний ринок Львова відчув складну економічну ситуацію, зумовлену підвищенням вартості оренди приміщень та скороченням частки іноземних туристів, що відібрало вагому складову у доходах місцевих закладів харчування та бюджету міста.
Ринок став більш гнучким, увійшло багато гравців з інших міст України. Більшість нових закладів – це результат релокації чи географічної диверсифікації бізнесів рестораторами з інших міст - із Харкова, Києва та Одеси, Маріуполя, Сум, Херсона, Миколаєва.
Серед основних тенденцій ринку закладів харчування у Львові можна виділити наступні:
˗ Використання місцевих продуктів;
˗ Втома місцевих від концепцій, побудованих на історії чи легендах Львова;
˗ Скорочення площ;
˗ Фуд-холи;
˗ Поширення закладів у спальних районах;
˗ Реконцепція та ревіталізація закладів.
Ризики, з якими стикаються заклади у Львові:
˗ Проблеми з логістикою;
˗ Відсутність короткострокових перспектив відміни комендантської години;
˗ Зменшення середнього чеку;
˗ Питання безпеки;
˗ Зростання конкуренції;
˗ Зростання інфляції та фудкосту;
˗ Зростання комунальних платежів.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ресторанний ринок у Львові, проблеми розвитку, зміни з 2022 року)
1.2. Загальні показники ринку
1.2.1. Кількість закладів на кінець 2021 та 2022 років
1.2.2. Структура за типом закладу та виділення закладів цільового формату клієнта (скільки є, скільки закрилось та відкрилось)
1.2.3. Структура за районами (з виділенням цільового сегменту в центральному районі)
2. Основні гравці в сегменті Замовника
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (формат, концепція, розташування, площа або кількість місць, меню, ціни на основні позиції для порівняння, аналіз реклами та відгуків)
3. Аналіз асортименту в меню закладів (визначення загальних патернів та особливостей окремих закладів)
4. Аналіз цін на основні традиційні та авторські позиції, позиції за типами (м’ясна, рибна страва)
5. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування, арт складова)
6. Аналіз споживання на ринку
6.1. Вподобання споживачів щодо відвідування ресторанів, структурування за портретами споживача
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
6.3. Аналіз відгуків та рейтингів
6.4. Аналіз блогів про ресторанну культуру у Львові
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку в 2023-2025 рр.
7.2. Рекомендації по розвитку на ринку
7.2.1. Доцільність відкриття закладу зазначеного формату
7.2.2. Рекомендації виходячи з аналізу конкурентів
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Відкриті заклади цільового формату у Львові за 2022-2023 рр.
2. Структура закладів-конкурентів за типами та районами у Львові
3. Основні патерни та особливості меню закладів станом на кінець квітня 2023 р.
4. Ціни в меню закладів станом на кінець квітня 2023 р.
5. Застосування інструментів інтернет-реклами на ринку закладів у Львові
6. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
7. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
8. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
9. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку по брендам
10. Аналіз брендингу основних операторів
11. Рейтинг закладів
12. SWOT-аналіз ринку закладів сучасної української кухні у Львові
13. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок закладів сучасної української кухні у Львові
14. Карта ризиків на ринку закладів сучасної української кухні у Львові

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами