Бізнес-план салону краси в Україні: догляд вимагає витрат
3320

Бізнес-план салону краси в Україні: догляд вимагає витрат

Бізнес-план салону краси в Україні складено компанією Pro Capital Investment за результатами оцінки інвестиційної привабливості цього напрямку бізнесу, зробленої в ході проведення маркетингового дослідження б'юті-ринку в нашій країні. Готовий бізнес-план салону краси в Україні можна придбати на сайті компанії.

Сучасна людина не може не піклуватися про свою зовнішність. Підраховано, що протягом життя кожен з нас в середньому 480 разів ходить в перукарню, крім того жінки витрачають на нанесення макіяжу близько 15 місяців, а у чоловіків приблизно півроку йде на гоління.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку індустрії краси (аналіз beauty ринку) в Україні

Разом зі збільшенням купівельної спроможності населення зростає і ринок салонів краси. Особливо це характерно для великих населених пунктів, де до послуг професійних косметологів хоча б раз на місяць звертається кожен п'ятий житель. Навіть в періоди економічних криз попит на ринку краси зменшується незначно, оскільки такі процедури, як стрижка, макіяж, догляд за шкірою для багатьох вже стали послугами першої необхідності.

Можливо, вам буде також цікаво почитати про бізнес-план стоматологічної клініки

Бізнес-план салону краси в Україні від компанії Pro Capital Investment передбачає створення закладу, орієнтованого на клієнтів із середніми доходами. Салон краси запропонує їм послуги:

  • перукарів-стилістів;
  • майстрів манікюру та педикюру;
  • косметологів.

Також в салоні можна буде придбати професійні косметичні засоби для самостійного використання.

Також ознайомтесь з бізнес-ідеєю організації весільного салону в Києві

Загальна кількість персоналу салону краси складе десять чоловік, включаючи фахівців, бухгалтера та адміністратора.

Для реалізації бізнес-плану салону краси в Україні буде потрібно $ 18-20 тис. Приміщення для організації підприємства планується орендувати, в ньому будуть розміщені:

  • чотири перукарські крісла;
  • манікюрний-педікюрний кабінет;
  • кабінет косметолога.

Весь спектр послуг новоствореного салону краси буде введений в дію протягом перших шести місяців його роботи. Бізнес-план включає маркетингову стратегію залучення споживачів за рахунок високої якості обслуговування, правильної організації роботи і використання інструментарію просування на ринку.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про бізнес-план організації квіткового салону в Києві

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами