Бізнес-план організації квіткового салону в Києві: запропонуємо відчуття свята виключної свіжості
4613

Бізнес-план організації квіткового салону в Києві: запропонуємо відчуття свята виключної свіжості

Компанією Pro Capital Investment розроблений бізнес-план відкриття квіткового магазину в Києві. Він дозволяє вивести на столичний квітковий ринок нового учасника, який отримає конкурентні переваги завдяки високій якості пропонованих товарів і послуг.

Люди в усьому світі не втомлюються дарувати один одному відчуття краси, радості і свята, тому квітковий ринок ніколи не зів'яне, а оскільки кількість жителів на нашій планеті збільшується, він з кожним роком буде лише нарощувати обсяг. У минулому році квітів на міжнародному ринку було продано на 8,6 млрд доларів, а лідери експорту, такі як Нідерланди і Колумбія, змогли отримати суттєвий дохід.

Україна, хоч і має в своєму розпорядженні відмінні можливості для вирощування квітів, поки займає в світовому масштабі незначну частку в одну тисячну відсотка. Однак, виробництво квітів - це тема іншого бізнес-плану, а в цьому матеріалі ми пропонуємо розглянути ідею для бізнесу, заснованого на їх продажу.

Аналіз ринку: які квіти дарують українці на 8 березня?

У Києві вже існують численні торгові точки, де можна придбати квіти: від кіосків в переходах до квіткових бутіків. Однак, киян далеко не завжди влаштовують або якість товару в одних, або ціни в інших. Як правило, павільйони, які торгують дешевими квітами, економлять на обладнанні, а націнка дорогих салонів не по кишені широкому колу споживачів.

Наш бізнес-план організації квіткового магазину передбачає відкриття в Києві добре обладнаного торгового підприємства, яке буде реалізовувати квіти і супутню продукцію в широкому ціновому діапазоні і відмінної якості. Покупець новоствореного салону зможе не турбуватися, що придбані ним троянди обсиплються вже через кілька годин, а кімнатна рослина засохне через тиждень. Головним активом майбутнього бізнесу буде хороша репутація, заснована на достатній технічній оснащеності, правильній організації роботи і компетенції співробітників.

Читати про бізнес-план весільного салону

Відповідно до фінансових розрахунків, проведених в рамках бізнес-плану створення квіткового салону в Києві, для реалізації проекту буде потрібно 9,9 тис. доларів США. Рентабельність продажів майбутнього магазину складе 10,5%, а завдяки високій оборотності коштів, інвестиції повернуться до ініціатора менш ніж за два роки (22,1 місяця) роботи торгової точки.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами