Бізнес-план піцерії в Києві: щоб всі були ситі
2389

Бізнес-план піцерії в Києві: щоб всі були ситі

Бізнес-план піцерії в Києві складений компанією Pro Capital Investment за результатами маркетингового дослідження ринку громадського харчування столиці України і виявлення високого ступеня інвестиційної привабливості даного напрямку бізнесу. Готовий бізнес-план піцерії в Києві можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Аналіз ринку кафе і ресторанів Києва свідчить про те, що піца є однією з найпопулярніших у жителів і гостей столиці страв італійської кухні. Ринок піцерій в Україні сформувався ще кілька років тому. Він навіть встиг пережити процес насичення і подальше очищення від закладів з невдалою маркетинговою стратегією. З боку здається, що даний напрямок бізнесу не є перспективним для створення і розвитку нового гравця. Однак це не так. У столиці є райони з високим попитом на піцу, але закладів, де її можна купити і з'їсти, практично немає. До таких районів належать Дарниця, Воскресенка, Чоколівка.

Також вас може зацікавити бізнес-ідея відкриття стейк-хаусу

Привабливість виробництва і продажу піци як виду бізнесу полягає в наявності таких переваг:

  • продуктивність сучасних високотехнологічних піцерій порівняно з великими ресторанами;
  • обладнання, що застосовується в піцеріях, дозволяє випускати широкий асортимент виробів і гнучко змінювати його відповідно до смаків цільової аудиторії;
  • автоматизація і раціоналізація виробництва забезпечує порівняно невелику потребу в площі і персоналі;
  • розмір початкового капіталу доступний навіть для підприємців-початківців;
  • піцерія швидко окуповується.

Бізнес-планом піцерії в Києві передбачено організацію закладу на 30 посадкових місць в середньому ціновому сегменті.

Також ознайомтеся з бізнес-планом кафе здорового і швидкого харчування

Для реалізації проекту будуть потрібні 97,5 тис. доларів США, 30% яких піде на придбання обладнання, 21% - на ремонтні роботи, 29% - на поповнення оборотних коштів, 10% - на оренду приміщення протягом допроектного періоду, 2% - на закупівлю продуктів для піци, 1% - на мототранспорт для служби доставки.

Фінансова модель підприємства, розроблена в рамках бізнес-плану піцерії в Києві, показує рентабельність продажів на рівні 10%, що дасть можливість досягти 196% рентабельності інвестицій протягом проектного періоду.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про бізнес-ідеєю створення міні-пекарні в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами