Ринок каменів в Словаччині вивчався компанією Pro-Consulting за період 2019-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає параметри внутрішнього виробництва і зовнішньої торгівлі, сегментацію за видами операторів і напрямками діяльності, особливості споживання продукції, фактори впливу та тенденції розвитку даної галузі. Готовий аналіз ринку каменів в Словаччині можна придбати на сайті компанії.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати будь-який ринок України і світу
Ринок каменів в Словаччині складається з обсягів внутрішнього видобутку та імпортної продукції. Найбільш популярним натуральним каменем в Словаччині є граніт. Він має високу міцність і стійкість до зовнішнього впливу. Граніт може використовуватися в необробленому вигляді при будівництві або служити сировиною для виготовлення декоративних виробів. Так як видобуток граніту, та й інших видів каменю, в Словаччині не дуже розвинений, ринок заповнюється переважно імпортом. Так, в 2019 році на ринок каменів в Словаччині поставлено з-за кордону в грошовому вираженні:
Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку виробів з граніту і послуг з його обробки
Найбільші обсяги імпорту надходять на ринок каменів в Словаччині з Польщі, Чехії, Італії, Китаю та Канади. У натуральному вираженні більше каменю привозиться з географічно близьких країн, а з далеких поставляється більш дорога продукція, і вона лідирує в грошовому вираженні. Моніторинг ринку каменів в Словаччині показує, що в 2020 році імпорт впав більш ніж на 11%, і це пов'язано з обмеженнями через пандемію коронавірусу. Така ж тенденція характерна і для ринків каменів інших країн.
Прочитайте аналітику ринку щебеню в Україні і країнах ближнього зарубіжжя
Аналіз ринку каменів в Словаччині свідчить про те, що його продукція використовується для виготовлення таких виробів, як:
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку каменів з Словаччини (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку
Споживачів на ринку каменю в Словаччині можна розділити на три основні групи:
Представники першої групи займаються головним чином обробкою каменю власного видобутку. Їх діяльність здійснюється поруч з кар'єром, не вимагає високотехнологічного обладнання і особливих умов виробництва.
Друга група споживачів спеціалізується на виготовленні декоративних виробів переважно ритуального призначення. Вони закуповують камінь відповідно до замовлень, що отримали, і для них важливі такі властивості матеріалу, як малюнок і колір.
Підприємства третьої групи виробляють продукцію складних форм, призначену для інтенсивної повсякденної експлуатації, вони використовують для цього високоточне обладнання.
Можливо, вам стане в нагоді і огляд ринку залізобетонних виробів в Україні
Дослідження ринку каменів в Словаччині дозволило надати рекомендації для організації і розвитку бізнесу в даній сфері. Зокрема, при розробці стратегії пропонується звернути увагу на:
Оскільки попит в кожному окремому сегменті споживання ринку каменів в Словаччині обмежений, краще виробляти якомога ширший асортимент продукції для максимального охоплення споживчої аудиторії.
Це дозволить підвищити ефективність виробництва, одночасно знизивши його відходність і травмонебезпеку, що позитивно позначиться на якості і собівартості продукції.
Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу та її інвестиційну привабливість можна знайти у повних матеріалах маркетингового дослідження ринку каменів в Словаччині, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Також ознайомтеся з оглядом ринку цементу в Україні
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: