Думки підприємливих людей щодо винайдення способів отримання прибутку зі своєї діяльності не зупиняються в будь-який час року, проте погода може вносити корективи в спрямованість цих ідей. З приходом спеки природні устремління людського організму орієнтовані на набуття частинии прохолоди, і бачачи, як активно покупці купують холодні десерти, потенційні підприємці природно звертаються до бізнес-ідеї виробництва морозива. Деяким з них згодом вдається створити свої впізнавані бренди цього улюбленого багатьма продукту.
Можливо, вам буде також цікаво почитати про бізнес-ідею відкриття міні-пекарні
Так сталося, наприклад, з трьома друзями з Дніпра - Дмитром Стародубовим, Юрієм Кондратенко і Денисом Антиповим, що стали авторами крафтового морозива Mr. Pops. А починалося все як забава. Хлопці просто захотіли спробувати зробити морозиво на паличці з фруктовими добавками - попсікл, популярне на обох американських континентах, але у нас маловідоме. Спочатку місцем виробництва була невелика орендована кухня, де все робилося вручну. Це вже потім, коли з'явилося достатнє коло лояльних споживачів, засновники Mr. Pops задумалися над організацією більш серйозної виробничої площадки.
Ще у нас є цікава стаття про бізнес-ідею виробництва прохолодних напоїв - почитайте, може це те, що ви шукаєте
Подібні приклади дуже важливі для тих, у кого бізнес-ідея виробництва морозива поки перебуває в непропрацьованому стані, і хто тільки збирається складати свій перший бізнес-план. Використання чужого досвіду допоможе уникнути власних помилок.
Якщо ви налаштовані інвестувати в бізнес у цій сфері, рекомендуємо також ознайомитися з матеріалом про ринок морозива в Україні
Так, на самому початку, тоді ще невідомі, дніпровські виробники морозива зробили морозиво з багатьма нестандартними смаками, завантажили його в термоящики і на велосипеді вивезли на міську набережну. Вони думали, що нові смаки автоматично привернуть людей, і від покупців відбою не буде. На ділі ж народ, що прогулювався, насторожено поставився до незвичного морозиву, і більше питав знайомий продукт, такий як пломбір, а аж ніяк не перчений шоколад. Врахувавши перший невдалий досвід, засновники Mr. Pops зосередилися на класичних смаках, але заснованих на натуральних інгредієнтах. Наприклад, смак дитинства - полуницю з вершками в нескаламученому вигляді важко відшукати в масовому сегменті морозива. Коли ж у бренду з'явилася репутація, знайшлися і любителі більш екзотичних смаків: солоної карамелі, лаванди, груші з сиром дорблю, обліпихи, чаю матчі і інших.
У разі, якщо ви підбираєте бізнес-ідею для вкладення коштів, подивіться наш розділ «Аналітика і бізнес-ідеї». А якщо вибір уже визначений, почитайте матеріал про те, що таке бізнес-план підприємства, і навіщо він потрібен - кожній ідеї потрібно фінансове планування
З описаного випадку юачимо, що нашого обережного споживача краще відразу не приголомшувати незвичайним, а привчати до якісного крафтового продукту поступово, базуючись на смаках, що викликають приємні спогади. Про це аналітики компанії Pro Capital Investment частенько нагадують підприємцям-початківцям, які поспішають замовити бізнес-план виробництва морозива, і не тільки його.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте статтю про бізнес-план кафе здорового швидкого харчування
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: