Бізнес-ідея відкриття міні-пекарні: не потонути допоможуть тренди
1658

Бізнес-ідея відкриття міні-пекарні: не потонути допоможуть тренди

Майбутній підприємець, який вирішив вкласти гроші в створення міні-пекарні, розраховує на повний успіх свого починання, керуючись переконанням, що вже хліб-то люди будуть купувати в будь-яких економічних умовах. Це твердження, хоч і правильне, але все ж не є достатньою умовою для успішності пекарської справи.

Аналіз ринку хлібобулочної продукції в Україні показує, що його обсяг постійно скорочується. Особливо це стосується традиційних сортів хліба, які випускаються великими хлібозаводами. Причинами зменшення попиту є депопуляція України і зміна смаків споживачів. Сьогоднішній ринок надає покупцям широкий вибір продукції, альтернативної простому пшеничному хлібу, тому частка останнього в раціоні середньостатистичного українця скорочується.

Читати про бізнес-план відкриття піцерії

Відкрити міні-пекарню - ідея чудова, але, щоб зробити її рентабельним підприємством, доведеться попрацювати над асортиментом випічки, який буде цікавий потенційним покупцям. Простіше всього скористатися готовим бізнес-планом міні-пекарні від компанії Pro Capital Investment, оскільки при його складанні враховані всі нюанси виробництва і збуту продукції. В іншому випадку доведеться прокладати шлях до успіху власними силами, роблячи неминучі помилки і долаючи їх наслідки.

Отже, чим можна зацікавити покупця в нашому насиченому різноманітною випічкою світі? По-перше - незвичайним зовнішнім виглядом хлібобулочних виробів. Шведські пекарі прийшли до успіху, почавши випускати хліб різних кольорів. Додайте в тісто куркуму і отримаєте яскраво-жовту випічку, від шпинату хліб буде зеленим, від червоної капусти - рожевим, а від активованого вугілля - чорним, як безмісячна ніч - тут є де застосувати творчі здібності. Але крім кольору, хліб з овочевими добавками приваблює ще й послідовників здорового харчування, яких в наш час стає все більше.

Читати про бізнес-план створення кафе здорового харчування

Задоволення запитів шанувальників ЗСЖ є другим трендом, на якому може зосередиться міні-пекарні. Такі види хліба, як бездріжджовий, безглютеновий, низькокалорійний, вегетаріанський не випускаються в промислових масштабах, тому невелике підприємство з гнучким техпроцесом не буде відчувати в цьому сегменті значної конкуренції.

Ще одним шляхом залучення уваги споживачів є виробництво незвичайних для нашої місцевості видів випічки. У їх пошуках можна звернутися, наприклад, до азіатської, близькосхідної, мексиканської кухонь. У районі розташування пекарні завжди знайдеться чимало любителів продегустувати екзотичні смаки. Якщо ж можливість дегустації надати прямо на місці, організувавши при пекарні невелике кафе, то можна отримати непоганий додатковий дохід від продажу гарячих напоїв і супутньої продукції.

Читати про результати аналізу ринку громадського харчування

Досвід розробки та реалізації бізнес-планів у сфері громадського харчування переконує нас, що запорукою створення успішного підприємства на висококонкурентному і стагнуючому ринку хлібобулочної продукції є знаходження перспективних ніш і застосування нетривіальних підходів до реалізації бізнесу.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами