852
Аналіз трендів ринку - звіт від Pro-Consulting
Перманентний процес зміни умов ведення бізнесу на обраних напрямах економічної активності змушує підприємців, інвесторів та інших зацікавлених суб'єктів періодично проводити аналіз трендів ринку.
Типовий аналіз трендів ринку дає змогу скласти цілісну картину поточної ситуації, визначити вектори та динаміку її подальшої зміни, на підставі чого спрогнозувати майбутній стан сфери бізнесу. Далі ми коротко розглянемо основні блоки звіту, але вже зараз рекомендуємо ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.
Замовляючи аналіз трендів ринку в компанії Pro-Consulting, клієнти зазвичай просять опрацювати такі аспекти:
1. Загальний стан ринку:
- опис особливостей поточного функціонування сфери бізнесу;
- ємність ринку за показниками виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- сегментація ринку за видами, походженням, географією поставок товарів і в інших зрізах;
- постійні та тимчасові фактори впливу;
- тенденції розвитку ринкової ситуації;
- у якості прикладу структури реального звіту подивіться, наприклад, опис аналізу ринку алкогольних напоїв і сиропів для коктейлів в Україні або аналізу ринку оптики в Україні. За аналогічними структурами можна дослідити і ваш ринок.
2. Правила роботи на ринку, регульовані державою:
- перелік та основні положення нормативних актів;
- доступні формати організації та реєстрації бізнес-проектів;
- варіанти податкового навантаження на суб'єкти ринку;
- умови ліцензування та стандартизації діяльності;
- можливості та порядок участі в державних тендерах;
- відомі наміри щодо реформування системи державного регулювання галузі;
- якщо ви не впевнені, яка саме аналітика вам необхідна - поділіться з нашими консультантами завданнями та цілями вашого бізнесу - вони допоможуть підготувати технічне завдання на підготовку звіту - контакти.
3. Конкурентний аналіз трендів ринку:
- перелік і характеристика прямих і непрямих конкурентів;
- розподіл ринкових часток між суб'єктами;
- визначення поточної позиції замовника дослідження;
- асортимент і споживчі властивості товарів конкурентів;
- переваги та недоліки торговельних пропозицій конкурентів;
- спрямованість, зміст і результати стратегій конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики та бар'єри для реалізації планів ініціатора;
- якщо вас цікавить тільки цей аспект ринку, у якості прикладу подивіться опис аналізу конкурентів на ринку доставки кави в офіс в Україні.
4. Стан виробничої сфери ринку:
- обсяги випуску цільової продукції в натуральному і грошовому вираженнях;
- сегментація ринку за виробниками;
- технологічний рівень працюючих підприємств;
- наявність і параметри сировинної та ресурсної баз;
- кон'юнктури ринків постачання і збуту;
- досяжний рівень рентабельності, умови забезпечення конкурентоспроможності виробництва;
- доступність передових технологій, обладнання, наявність кваліфікованих кадрів.
5. Збутовий аналіз трендів ринку:
- перелік і характеристики можливих способів реалізації продукції;
- комунікаційні політики операторів каналів збуту;
- застосування та ефективність методів просування в різних каналах збуту;
- особливості функціонування та використання каналів продажів у форс-мажорних обставинах.
6. Зовнішньоторговельний контур ринку
- обсяги експортно-імпортних операцій з цільовими товарами;
- сегментація зовнішньої торгівлі за видами товарів, географією та операторами поставок;
- митні збори на різних напрямках ЗЕД;
- міжнародні та національні санкції, захисні бар'єри та інші обмеження зовнішньоторговельної діяльності;
- факторне порівняння зовнішніх іноземних ринків;
- потенційні партнери замовника дослідження для організації каналів експорту або імпорту;
- ви також можете замовити міні-аналіз ринку за параметром зовнішньої торгівлі - ознайомтеся, наприклад, з описом готового аналізу експорту та імпорту засобів для догляду за волоссям в Україні.
7. Споживчий аналіз трендів ринку:
- опис портрета типового споживача цільових товарів;
- вимоги споживачів до продукції ринку, ступінь їхньої задоволеності наявною пропозицією;
- рівень лояльності покупців до певних брендів, умови його збереження і підвищення;
- особливості поведінки покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
- ключові запити потенційних споживачів в Інтернеті;
- споживання цільових товарів у державному та корпоративному секторах.
8. Умови реалізації інвестиційних проектів у цільовій сфері бізнесу:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів;
- можливості та рекомендації щодо створення та розвитку підприємств.
Кожен клієнт Pro-Consulting замовляє аналіз трендів ринку за власним технічним завданням, спрямованим на розв'язання поставлених перед ним завдань. Для того щоб отримати ексклюзивний аналіз трендів ринку, скористайтеся нашими контактними даними.