Аналіз ринку з метою інформаційного забезпечення бізнес-проектів
671

Аналіз ринку з метою інформаційного забезпечення бізнес-проектів

Аналіз ринку необхідний на всіх етапах реалізації бізнес-проектів – від планування до організації та розвитку підприємства. Справа в тому, що умови роботи на ринку можуть змінюватися дуже динамічно під впливом багатьох факторів. В даний час на економічну ситуацію впливають:

  • форм-мажорні обставини, викликані широкомасштабними воєнними діями;
  • міжнародні відносини в регіонах та у світі в цілому;
  • кон'юнктури сировинних, ресурсних та збутових ринків;
  • діяльність органів державної влади;
  • конкурентна боротьба між ринковими суб'єктами;
  • зміни стану та устремлінь споживчої аудиторії.

Для того, щоб оцінити всі можливості ринкового аналізу, пропонуємо вже зараз ознайомитися з типовою структурою дослідження ринку за цим посиланням.

Вести підприємницьку діяльність у поточних умовах нелегко, але за належної інформаційно-аналітичної підтримки можна як ефективно управляти бізнесом, так і знайти нові можливості для отримання прибутку.

Аналіз ринку в компанії Pro-Consulting замовляють різні клієнти, у пошуках вирішення власних бізнес-задач. Проте їх об'єднує прагнення отримати достатню інформаційну базу для обгрунтованого прийняття ключових рішень.

Найповнішу картину поточної та прогнозованої економічної ситуації дає комплексний аналіз ринку. Таке маркетингове дослідження охоплює всі найважливіші складові напряму бізнесу, що цікавий ініціатору.

Зазвичай комплексний аналіз ринку включає:

1. Загальні відомості про конкретну економічну сферу:

  • показники роботи виробників, імпортерів та експортерів продукції;
  • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, операторами, географічними та іншими ознаками;
  • ємність ринку в динаміці за певний період часу та її екстраполяція;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок;
  • виявлені тенденції зміни ринкової ситуації;
  • якщо ви не впевнені, яка саме аналітика ринку вам потрібна, зв'яжіться з нашим консультантом – він поставить правильні запитання і запропонує оптимальну структуру звіту – контакти.

2. Правила роботи на ринку, визначені державою:

  • стан законів, постанов уряду та інших нормативних актів;
  • можливі формати реєстрації та ведення бізнесу;
  • податки, збори та мита;
  • необхідність та умови ліцензування, стандартизації діяльності;
  • санкції та обмеження, введені на місцевому та міжнародному рівнях;
  • порядок участі у державних тендерах;
  • у якості прикладу реальної структури ринкового звіту подивіться, наприклад, аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні – за аналогічною чи адаптованою структурою можна дослідити і ваш ринок.

3. Споживчий аналіз ринку з можливим проведенням польових досліджень:

  • профіль цільової аудиторії;
  • динаміка наявних доходів потенційних споживачів;
  • вимоги покупців до властивостей цільових товарів; ступінь їх задоволення наявною пропозицією;
  • ставлення споживачів до певних товарів та брендів;
  • виявлені умови лояльності покупців;
  • особливості поведінки споживачів у звичайних та інтернет-магазинах;
  • споживання продукції ринку бізнес-сферою та державним сектором.

4. Дослідження конкурентного середовища:

  • список, рейтинг та показники основних конкурентів (більше про аналіз конкурентів – тут);
  • розподіл ринкових часток між конкурентами;
  • асортимент товарів прямих та непрямих конкурентів, слабкі та сильні сторони торгових пропозицій;
  • спрямованість та результативність стратегій та прийомів конкурентної боротьби;
  • ризики та бар'єри для досягнення цілей замовника.

5. Збутовий аналіз ринку:

  • перелік та умови використання каналів реалізації продукції;
  • комунікаційні та цінові політики операторів каналів збуту;
  • особливості застосування методів просування товарів залежно від способу реалізації;
  • використання каналів збуту у форс-мажорних режимах роботи ринку;
  • Pro-Consulting має більше 2400 готових аналізів ринків – щоб знайти звіт по своєму ринку, скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проектів.

6. Інвестиційний аналіз ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • зведена таблиця ризиків та бар'єрів;
  • факторний аналіз ринків та ринкових ніш;
  • можливості та рекомендації для організації та розвитку підприємств.

Аналіз ринку може містити інші розділи відповідно до інформаційної потребами ініціатора. Так, виробничники можуть вказати у технічному завданні провести виробничий аналіз ринку, суб'єктам ЗЕД завжди необхідний та корисний зовнішньоекономічний аналіз ринку.

Замовити аналіз ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами