Аналіз ринку послуг в Україні та за кордоном
469

Аналіз ринку послуг в Україні та за кордоном

Компанія Pro-Consulting є членом Української асоціації маркетингу та Європейської спільноти дослідників ринків ESOMAR. Наші фахівці проводять аналіз ринку послуг, що відповідає міжнародним стандартам, який може бути використаний як в Україні, так і за її межами. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Комплексний аналіз ринку послуг від Pro-Consulting - основа для прийняття ключових бізнес-рішень, таких як:

  • виділення інвестиційних ресурсів на створення нового ринкового суб'єкта;
  • розширення наявного бізнес-проєкту на додаткові напрями;
  • оновлення торговельної пропозиції відповідно до поточної та прогнозованої ситуації на ринку;
  • підготовка та реалізація рекламної кампанії;
  • зміцнення ринкової позиції в умовах конкуренції;
  • проведення антикризових заходів.

У каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2600 готових аналізів ринків, які вже стали інформаційно-аналітичною базою для більш ніж 1000 комерційних і некомерційних організацій України та світу - перехід до каталогу.

Під час складання технічного завдання на аналіз ринку послуг замовник спирається на типову структуру дослідження, обираючи необхідні інформаційні блоки та зазначаючи елементи ринку, що потребують поглибленого вивчення. 

Готовий аналіз ринку послуг зазвичай включає:

  1. Опис ринку, що відображає його загальні характеристики:
    • опис особливостей функціонування сфери бізнесу;
    • обсяги внутрішньої пропозиції та імпорту цільових послуг;
    • ємність ринку в динаміці за певний період часу;
    • сегментація ринку за видами послуг, операторами, географією надання та іншими параметрами;
    • постійні та тимчасові фактори впливу на ринкову ситуацію;
    • тенденції, моделі та прогнози розвитку ринку;
    • більш повноцінне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку консервації Франції.
  2. Правила роботи на ринку, встановлені державою:
    • положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти реєстрації бізнесу, їхні переваги та недоліки;
    • необхідність отримання ліцензій, наявність галузевих стандартів і критерії відповідності їм;
    • фіскальне навантаження на підприємства;
    • можливості участі в державних тендерах;
    • плани влади щодо реформування системи регулювання надання послуг.
  3. Споживчий аналіз ринку послуг:
    • профіль споживчої аудиторії;
    • очікування споживачів і ступінь їхньої задоволеності;
    • рівень лояльності покупців до брендів та умови її підвищення;
    • поведінка споживачів при виборі послуг;
    • ключові запити цільової аудиторії до пошукових систем;
    • споживання послуг ринку в корпоративному та державному секторах;
    • якщо ви ще цього не зробили, збережіть собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку зараз.
  4. Дослідження конкурентного середовища ринку:
    • перелік і характеристики основних конкурентів;
    • розподіл ринкових часток конкурентів і порівняння з часткою замовника;
    • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони послуг конкурентів;
    • конкурентоспроможність торговельних пропозицій ринкових суб'єктів;
    • стратегії конкурентної боротьби та їх результативність;
    • ризики від діяльності конкурентів для бізнес-проєкту клієнта;
    • також у якості реальної структури ринкового звіту переглянте структуру готового аналізу ринку кондитерських виробів у Польщі або дослідження ринку кабельно-провідникової продукції в Україні. Повідомляємо вам, що будь-який вже готовий звіт може бути актуалізовано й адаптовано під цілі та завдання вашого бізнесу.
  5. Збутовий аналіз ринку послуг:
    • перелік і характеристики каналів реалізації пропозицій;
    • комунікативні та цінові політики операторів майданчиків продажу послуг;
    • ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
    • робота каналів продажів у нетипових умовах і коригування структури реалізації послуг.
  6. Визначення інвестиційного потенціалу ринку:
    • зведена карта ризиків і бар'єрів за результатами SWOT і PESTLE-аналізу;
    • можливості та рекомендації для реалізації та розвитку бізнес-проєктів.

Технічне завдання на аналіз ринку послуг може включати факторне порівняння вигідності зовнішніх ринків у разі, якщо замовник збирається експортувати свою пропозицію.

Аналіз ринку послуг відіграє ключову роль у розробці та поліпшенні маркетингової стратегії компанії клієнта. Він допомагає визначити життєздатність продукту, споживчі тренди, спрогнозувати попит і на основі цих даних ухвалювати ефективні управлінські рішення.

Також аналіз ринку послуг надає можливість оцінити інвестиційну привабливість галузі та визначити потенційні ризики і бар'єри. Це дасть змогу ініціатору дослідження ухвалювати обґрунтовані рішення про розширення бізнесу, запуск нових продуктів або вихід на нові ринки.

Замовити аналіз ринку послуг можна, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами