Аналіз ринку: вартість - доступна, користь - очевидна
655

Аналіз ринку: вартість - доступна, користь - очевидна

Під час розроблення та реалізації бізнес-проектів неминуче постає питання: як зібрати всю необхідну інформацію для обґрунтованого ухвалення рішень, не виходячи за рамки бюджету. Тут на допомогу приходить грамотний аналіз ринку, вартість якого значно нижча за корисність відомостей, що отримують. Такий аналіз дає змогу не тільки визначити стратегічні напрямки розвитку, а й забезпечити структуру витрат, адаптовану під можливості конкретного підприємства.

У наступних розділах ми частково розберемо основні компоненти ринкового аналізу. Але вже зараз рекомендуємо ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку на окремій сторінці.

Зверніть увагу: в каталозі аналітичних матеріалів Pro-Consulting представлено понад 2700 готових звітів по ринках України та інших країн. Щоб заощадити час, рекомендуємо скористатися пошуком за ключовим словом - можливо, потрібний вам звіт уже є в наявності, і його потрібно лише адаптувати під ваші бізнес-цілі.

Коли необхідно проводити дослідження ринку

Заплатити за професійний аналіз ринку вартість доцільно при вирішенні важливих завдань, таких як:

  • виведення на ринок нового підприємства або продукту;
  • розширення сфери діяльності бізнесу за рахунок освоєння додаткових напрямів або ринкових ніш;
  • пошук зовнішніх ринків збуту й організація імпорту;
  • опрацювання стратегії конкурентної боротьби для поліпшення позиції на ринку;
  • коригування асортименту торговельної пропозиції з урахуванням очікувань і вимог споживачів;
  • розроблення комплексу заходів для подолання кризового стану.

Кожен із цих сценаріїв диктує необхідність отримання точних, актуальних даних, які згодом стануть основою обґрунтованого прийняття управлінських рішень. При цьому важливо, щоб витрати відповідали бюджету проєкту. Тому компанія Pro-Consulting пропонує аналіз ринку, вартість якого оптимізована.

Якщо ви не впевнені у виборі аналітичних інструментів, які найефективніше допоможуть вирішити завдання вашого проєкту, ми рекомендуємо зв'язатися з нашим експертом для отримання професійної консультації - контакти.

Гнучкість ціноутворення і можливості вибору

Серед клієнтів Pro-Consulting зустрічаються як представники найбільших міжнародних корпорацій, так і власники малого бізнесу, а також приватні підприємці. Таким чином, залежно від обсягу робіт, кожен замовник може отримати саме той аналіз ринку, вартість якого відповідає його поставленим цілям і можливостям бюджету.

Наприклад, для малого підприємства, що працює на локальному ринку або у вузькій ніші, достатньо провести обмежений аналіз ринку - вартість його буде нижчою. Водночас компаніям міжнародного або національного масштабу потрібен великий аналіз ринку, вартість якого забезпечує отримання всебічної інформації для ухвалення стратегічних рішень.

Структура комплексного маркетингового дослідження

У більшості випадків підприємцям потрібен типовий аналіз ринку. Вартість його включає наповнення основних інформаційних блоків:

  1. Загальні дані про ринок:
    • обсяги виробництва і зовнішньої торгівлі;
    • розрахунок ємності ринку та її динаміки за конкретний період;
    • сегментація ринку за продукцією, виробниками, постачальниками, географією та іншими ключовими параметрами;
    • визначення головних чинників, що впливають на ринкову ситуацію, і аналіз тенденцій;
    • у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся з описом, наприклад, готового аналізу ринку охорони здоров'я та медичного обладнання або аналіз ринку газобетону в Україні.
  2. Система державного регулювання галузі:
    • актуальні положення законів і підзаконних актів;
    • податкове навантаження та умови ліцензування;
    • правила участі в державних тендерах;
    • плани реформування регулювання ринку.
  3. Ціновий аналіз ринку:
    • вартість цільової продукції та її зміна;
    • аналіз цінових політик операторів;
    • розрахунок рентабельності виробництва або імпорту;
    • виявлення факторів, що впливають на рівень цін, і прогнозування їх змін;
    • раз ви дочитали матеріал до цього моменту рекомендуємо все ж перейти на професійний опис типової структури дослідження ринку.
  4. Аналіз конкурентного середовища:
    • рейтинг і характеристики прямих і непрямих конкурентів;
    • оцінка асортименту і властивостей продукції конкурентів;
    • детальний аналіз застосовуваних конкурентних стратегій і тактик.
  5. Споживчий аналіз ринку:
    • вартість середнього чека покупця;
    • портрет споживчої аудиторії;
    • вивчення ставлення споживачів до торгових пропозицій як замовника, так і конкурентів;
    • особливості споживання в сегменті В2В і державному секторі;
    • також отримати більш предметне уявлення про зміст дослідження ринку вам допоможе ознайомлення з описом, наприклад, аналізу ринку експедиторських послуг в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Бразилії.
  6. Вивчення каналів реалізації продукції:
    • дослідження умов функціонування каналів продажів;
    • оцінка умов дистриб'юторів і ритейлерів;
    • ефективність різних методів просування;
    • коригування структури продажів при зміні ринкових умов.
  7. Інвестиційний аналіз ринку:
    • вартість подолання ризиків і бар'єрів;
    • факторне порівняння різних ринкових ніш;
    • рекомендації для ініціатора дослідження.

Чітко сформульоване технічне завдання дає змогу клієнту отримати саме ті дані, які необхідні для вироблення ефективної стратегії, унеможливлюючи надлишкові та непотрібні дослідження.

Замовити аналіз ринку, вартість якого стане вигідною інвестицією, можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Дата розміщення: 06.06.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами