Дата підготовки: | Жовтень 2018 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку зернової обсмаженої та меленої кави в Україні. В ході дослідження були проаналізовані тенденції розвитку ринку, його ємність, показники експорту та імпорту в 2014 - I пол. 2018 рр., описані ключові оператори, особливості споживання, брендингу, реклами, digital активностей і просування на ринку.
Ринок кави в Україні сьогодні демонструє динамічний розвиток, формується культура споживання. В Україні, як і в усьому світі, збільшується попит на каву і кавові продукти.
Кавовий ринок в Україні поступово насичується. Стрімко зростає пропозиція на ринку разом з чим загострюється і конкуренція на ньому, що позитивно відбивається на загальному рівні якості продукції.
Імпортна продукція становить основу українського ринку зернової обсмаженої і меленої кави. Однак частка продукції вітчизняного виробництва на ринку демонструє збільшення. В I пол. 2018 р. вона склала 39,9%.
З розвитком культури споживання кави поступово змінюються уподобання споживачів. Так, важливе значення при виборі продукції відіграє бренд. Споживачі віддають перевагу вже знайомим брендам. Важливу роль мають також акції та знижки (не тільки грошові знижки, а й додаткові подарунки при покупці). У преміум сегменті на ринку важливу роль займає також і дизайн упаковки.
На ринку кави використовується широкий спектр каналів реклами і просування: телебачення, зовнішня реклама, спонсорство, радіо, акції, в тому числі цінові, інтернет, в тому числі сайт, соціальні мережі (Facebook, Instagram, інше), Youtube, інтернет-магазини, інше, листівки та флаєри, преса, реклама на стаканчиках, навчання і т. д. Оператори найчастіше прагнуть використовувати маркетингові інструменти в синергії для досягнення максимального результату.
Значна частка споживання зернової / меленої кави доводиться на сегмент HoReCa (готелі, ресторани, кафе). Ця частка продовжує постійно збільшуватися на тлі зростання і розвитку ринку громадського харчування, ресторанного бізнесу, стріт-фуду. Зокрема, ринок кав'ярень в Україні динамічно розширюється, основною причиною чого є зростаючий попит
1. Загальна характеристика ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014-6 міс. 2018 рр. в Україні (специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, динаміка ємності ринку кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр. (Виробництво + імпорт - експорт) в Україні
1.3. Сегментація ємності ринку обсмаженої кави (зернової та меленої), розрахунок частки імпортної і вітчизняної кави зернової обсмаженої та меленої в Україні
2. Динаміка реалізації кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр.
2.1. Обсяг реалізації в натуральному вираженні в 2014-6 міс. 2018 рр. в Україні (на підставі оцінки)
2.2. Обсяг реалізації в грошовому вираженні в 2014-6 міс. 2018 рр. в Україні (на підставі оцінки)
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери) кави зернової обсмаженої та меленої в Україні (офлайн і онлайн)
3.1. Основні оператори ринку та їх опис
3.2. Сегментація і структурування ТОП-5 операторів (по ТМ, по представленості в великих мережевих рітейлерах і великих інтернет-магазинах, регіонально), частки ринку по ТМ (на підставі оцінки)
3.3. Частки ринку основних операторів (оцінка на підставі даних про виробництво (реалізацію))
4. Зовнішня торгівля на ринку кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр.
4.1. Імпорт кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр. (обсяги, структура, середні імпортні ціни, географія поставок по країнах, основні імпортери та їх частки)
4.2. ТОП-5 компаній імпортерів зеленої зернової кави не обсмаженої та їх частки в 2014 та 2017 років гг.
5. Ціна і ціноутворення на ринку кави зернової обсмаженої та меленої України
5.1. Середні ціни лінійної роздрібної реалізації на каву зернову обсмажену та мелену на поточний момент (по онлайн цінам українських супермаркетів і спеціалізованих магазинів). Динаміка цін на каву зернову обсмажену та мелену в 2014-6 міс. 2018 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (на підставі оцінки)
6. Споживання продукції на ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача (аналіз на підставі кабінетного дослідження) по ТОП-10 ТМ. Оцінка структури переваг споживачів щодо кави (натуральної, розчинної)
6.2. Структурування та сегментація споживання на підставі оцінки (в розрізі каналів ХоРеКа, офіси, звичайні споживачі), за частотою споживання
6.3. Обсяг споживання кави в місяць / рік на людину / сім'ю (на підставі даних ємності і реалізації продукції)
7. Брендинг та реклама
7.1. Вплив бренду на просування зернової кави на ринку
7.2. Аналіз digital активностей і просування ключових операторів ринку (флаєра, зовнішня реклама, соц. мережі, Youtube, TV, контекстна реклама, інші - кабінетне дослідження на підставі даних з відкритих джерел та Google Analytics)
8. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр.
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2020 рр. в Україні
1. Основні показники ринку обсмаженої зернової і меленої кави в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр., тис. т.
2. Основні компанії-імпортери зернової обсмаженої кави в Україні та їх опис
3. Основні компанії-виробники зернової обсмаженої кави в Україні та їх опис
4. Сегментація основних компаній-імпортерів зернової обсмаженої кави в Україні по представленості у великих мережевих рітейлерах і великих інтернет-магазинах
5. Сегментація основних компаній-імпортерів зернової обсмаженої кави в Україні за регіонами
6. Сегментація основних компаній-виробників зернової обсмаженої кави в Україні за представленістю у великих мережевих рітейлерах і великих інтернет-магазинах
7. Сегментація основних компаній-виробників зернової обсмаженої кави в Україні за регіонами
8. Середні ціни лінійної роздрібної торгівлі на зернову обсмажену каву популярних ТМ в Україні, грн/кг
9. Середні ціни лінійної роздрібної торгівлі на мелену каву популярних ТМ в Україні, грн/кг
10. Динаміка цін на каву зернову обсмажену та мелену в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр., грн/кг
11. Динаміка середніх біржових цін на зелену каву в 2014 - 1 пол. 2018 рр., доларів за кг і гривень за кг
12. Аналіз digital активностей основних гравців ринку
1. Динаміка ємності ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Сегментація ємності ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр. розрізі імпортної та вітчизняної продукції в натуральному вираженні,%
3. Динаміка реалізації продукції на ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
4. Динаміка реалізації продукції на ринку кави зернової обсмаженої та меленої в Україні в 2014-6 міс. 2018 рр. в грошовому вираженні, млн грн
5. Частки ринку торгових марок зернової обсмаженої та меленої кави в Україні в 2017 р в натуральному вираженні,%
6. Частки ринку основних операторів - імпортерів і виробників - зернової обсмаженої та меленої кави в Україні в 2017 р в натуральному вираженні,%
7. Динаміка обсягів імпорту кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні в Україні, тис. тон
8. Динаміка обсягів імпорту кави зернової обсмаженої та меленої в 2014-6 міс. 2018 рр. в грошовому вираженні в Україні, млн грн
9. Структура імпорту кави зернової обсмаженої та меленої в 2014 та 2017 років рр. в натуральному вираженні, %
10. Структура імпорту кави зернової обсмаженої та меленої в 2014 та 2017 років рр. в грошовому вираженні, %
11. Середні імпортні ціни на каву зернову обсмажену та мелену в 2014 та 2017 рр., грн за 1 кг
12. Географія імпортних поставок кави зернової обсмаженої в 2014 та 2017 рр. за країнами в натуральному вираженні,%
13. Географія імпортних поставок меленої кави в 2014 та 2017 рр. за країнами в натуральному вираженні,%
14. Сегментація імпорту по компаніям-імпортерам кави зернової обсмаженої в 2014 та 2017 рр. в натуральному вираженні, %
15. Сегментація імпорту по компаніям-імпортерам кави меленої в 2014 та 2017 рр. в натуральному вираженні, %
16. Динаміка обсягів імпорту зеленої кави не обсмаженої в 2014-6 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні в Україні, тис. тонн
17. ТОП-5 компаній-імпортерів зеленої зернової кави не обсмаженої в 2014 та 2017 рр. в натуральному вираженні, %
18. ТОП-5 компаній-імпортерів зеленої зернової кави не обсмаженої за 6 міс. 2017 і 6 міс. 2018 рр. в натуральному вираженні, %
19. Середня структура ціни купленої чашки кави,%
20. Структура реалізації кави в Україні в 2017 р за видами в грошовому вираженні і натуральному вираженні,%
21. ТОП-10 брендів кави в зернах / меленої кави в Україні за січень-вересень 2018 р
22. ТОП-10 брендів розчинної кави в Україні за січень-вересень 2018 р
23. ТОП-10 брендів кавових напоїв швидкого приготування в Україні за січень-вересень 2018 р
24. Сегментація споживання на ринку кави в Україні в розрізі каналів збуту продукції,%
25. Сегментація споживання на ринку кави серед постійних споживачів в Україні за частотою споживання,%
26. ТОП-20 брендів зернового / меленої кави в Україні в 2018 р
27. Частка продажів по акціях в структурі загальних продажів у форматах сучасної торгівлі на FMCG-ринку в Україні в 2017 р,%
28. Оптимальні, песимістичні та оптимістичні прогнозні показники розвитку ринку зернової обсмаженої та меленої кави в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т