Аналіз ринку кави в Україні: смажимо не гірше за інших
12717

Аналіз ринку кави в Україні: смажимо не гірше за інших

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку кави в Україні, в процесі якого визначено поточні параметри зазначеного ринку, вивчена динаміка їх зміни за період 2016 - 8 місяців 2019 року, що дозволило виявити основні фактори, що впливають на ринок і дати прогноз його розвитку на середньострокову перспективу. Дане маркетингове дослідження можна придбати на сайті Pro-Consulting в розділі «готові маркетингові дослідження».

Купити аналіз ринку кави в Україні

Попит на каву в Україні продовжує збільшуватися. Основними факторами його зростання є поширення культури споживання цього напою і підвищення доходів населення. Найбільш популярними в українців кавовими напоями є американо, капучино, латте і еспрессо. Тренд поширення ідей здорового харчування і вегетаріанства став каталізатором зростання попиту на використання при приготуванні кави рослинного і безлактозную молока.

Прискорення темпу життя сучасної людини сприяє розвитку формату реалізації «кава на винос». Він вигідний як мережевим операторам, оскільки дозволяє скоротити вкладення в організація точок продажів, так і клієнтам в період дефіциту часу. Для справжніх цінителів кави активно розвивається формат інді-кафе, в яких можна не тільки продегустувати ексклюзивні напої, але і купити пакетик вподобаного кави в зернах або молотом вигляді.

Дивитися готовий бізнес-план кав'ярні

Подальшої популяризації кави серед українців сприяють численні тематичні фестивалі, що проводяться в різних містах нашої країни. Найбільш відомий з них щорічно проходить у Львові у вигляді міського свята «На каву до Львова».

Аналіз ринку кави в Україні показує, що в його структурі все ще переважає продукція імпортного виробництва. Кава вітчизняної обсмаження займає частку в 45%, але в подальшому прогнозується її зростання. Створення умов для безмитного ввезення в Україну зеленого кавового зерна стало провідним драйвером для збільшення обсягів його обсмажування всередині країни, так як при цьому вартість кави зростає приблизно в два рази. В результаті, в 2018 році виробництво кави в Україні зросло на 28,5% в порівнянні з 2017-м, а за підсумками семи місяців 2019 року зростання склало ще 13%.

За результатами готового аналізу ринку кави в Україні можна прогнозувати подальше збільшення його обсягу. Причому, оскільки кава поступово переходить в розряд обов'язкових щоденних напоїв у все більшій частині населення, його споживання стане менше залежати від кризових явищ у вітчизняній економіці. Зростання купівельної спроможності українців є додасть прискорення розвитку сегментів більш якісного і дорогого кави, в першу чергу, зернового і меленого. У той же час, висока маржинальність ринку кави привертає на нього безліч нових учасників, що призводить до посилення конкуренції. Боротьба за місце на ринку буде вестися шляхом проведення рекламних кампаній різного формату, підкріплених підвищенням якості і розширенням асортименту продукції.

Замовити маркетингове дослідження

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами