Дата підготовки: | Липень 2017 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 21 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська, англійська |
Зелена кава - це кавові зерна зеленого кольору, які НЕ піддавалися термічній обробці. Кавові зерна бувають двох видів - Арабіка і Робуста. Різниця між даними двома видами полягає в самих зернах і їх смакові якості. Так, в Робус міститься більше кофеїну, ніж в арабіки.
Україна є залежною від імпорту кавових зерен. Тому світові тенденції впливають і на український ринок кави. А асортимент продукції представленої на ринку, відповідає світовому.
1. Загальна характеристика ринку зеленої кави в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку зеленої кави в 2014-1 пол.2017
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок місткості ринку в 2014-1 пол.2017
1.3. Сегментація і структурування ринку зеленої кави
2. Основні оператори ринку (основні імпортери)
2.1. Основні оператори ринку і їх короткий опис, асортимент
2.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
3. Аналіз digital активностей і просування ключових гравців ринку, з урахуванням поточних маркетингових активностей
4. Динаміка виробництва (фасування) зеленої кави в 2014-1 пол.2017
4.1. Динаміка виробництва зеленої кави в натуральному вираженні в 2014-1 пол.2017
4.2. Динаміка виробництва зеленої кави в грошовому вираженні в 2014-1 пол.2017
5. Зовнішня торгівля на ринку зеленої кави
5.1. Експорт продукції в 2014-1 пол.2017 (обсяги, географія поставок по країнах, основні експортери) - при наявності поставок, наявність транзиту
5.2. Імпорт продукції в 2014-1 пол.2017 (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах, структурування основних компаній-імпортерів зеленої кави)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2014-1 пол.2017
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку зеленої кави
7.1. Переваги споживачів про продукцію, портрет типового споживача (причина покупки зеленої кави, конкуренція з товарами замінниками, іншими видами кави)
8. Брендінг і реклама (вплив бренду на просування зеленої кави на ринку)
9. Канали збуту продукції на ринку (особливо роботи з мережевим роздробом і не мережевими магазинами; просування в інтернеті)
10. Висновки і рекомендації щодо виходу компанії на ринок зеленої кави України. Прогнозні показники розвитку досліджуваного сегмента в 2017-2019 роках (вплив на сегмент з боку інших видів кави)
11. Інвестиційна привабливість ринку зеленої кави
11.1. SWOT - аналіз досліджуваного ринку
11.2. Ризики і бар'єри при виході на ринок (оцінка конкуренції з боку відомих брендів і т.д.)
1. Динаміка місткості ринку зеленої кави в Україні в 2014 - 1 пол. 2017 року.
2. Асортимент компанії ТОВ «Кава Арт Україна»
3. Асортимент компанії ТОВ «Кофітон»
4. Перелік імпортованої сировини компанією ТОВ «Галка ЛТД»
5. Перелік імпортованої сировини компанією ТОВ «Ексімтрейд»
6. Перелік імпортованої сировини компанією ТОВ «Віденська кава»
7. Асортимент компанії ТОВ «Прімо»
8. Перелік імпортованої сировини компанією ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ УкрКофе»
9. Асортимент компанії ТОВ «Кофестар»
10. Асортимент компанії ТОВ «Українська компанія кави»
11. Структурування основних операторів ринку за напрямом діяльності
12. Структурування основних операторів ринку за сортами імпортованого кави
13. Структурування основних операторів ринку по регіонах
14. Аналіз digital активностей основних гравців ринку
15. Динаміка виробництва (фасування) зеленої кави в 2014 - 6 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні, тон
16. Динаміка виробництва (фасування) зеленої кави в 2014 - 6 міс. 2017 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
17. Динаміка середніх імпортних цін на зелену каву в Україні в 2014-6 міс. 2017 рр., грн./кг
18. Динаміка середніх біржових цін на зелену каву в 2014 - 1 пол. 2017 рр., доларів за кг і гривень за кг
19. Динаміка середніх роздрібних цін на зелену каву в 2014-1 підлогу. 2017 рр., грн. за кг і дол. за кг
20. SWOT-аналіз ринкового спрямування
21. Основні ризики на ринку зеленого кава в Україні
1. Структура імпорту кави та кавових продуктів в Україні в 2016 році, в натуральному вираженні,%
2. Структура імпортованого зеленої кави щодо його подальшого використання в 2016 році, в натуральному вираженні,%
3. Динаміка імпорту зеленої кави в Україну в 2014- 6 міс. 2017 рр.
4. Структура імпорту продукції на ринку зеленого кава в 2014-6 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
5. Географічна структура імпорту зеленої кави в Україну в 2014- 6 місяців 2017 рр., в натуральному вираженні,%
6. Структурування основних імпортерів зеленої кави в Україну в 2014- 1 пол. 2017 рр., В натуральному вираженні,%
7. Прогнозні показники ємності ринку зеленої кави в Україні в 2017-2019 рр., В натуральному вираженні, тис. тон