in stock

Аналіз ринку продукції для кав'ярень України. 2019

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2019 року
Кількість сторінок: 56 Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 38
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
15550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку продукції для кав'ярень.

В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку і його ємностей, оцінено виробництво і зовнішню торгівлю, проаналізовано діяльність основних операторів ринку, зокрема виділено їх частки в структурі виробництва, проаналізовано чинники, які матимуть вплив на ринок в майбутньому, і побудовано прогноз на найближчі роки.

Щорічно популярність кави зростає. Сьогодні середньостатистичний українець випиває в середньому 3 кг меленої кави на рік, і з кожним роком ця цифра зростає.

У «кавове меню» включають такі стандартний напої, як американо, еспресо, лате, капучіно, фільтр-кави, флет уайт і раф. Влітк популярні холодні коктейлі, холодну каву, молочні коктейлі та смузі. З розвитком ринку кави в Україні почали розвиватися ринки і супутніх товарів.

Серед досліджуваних продуктів для кав'ярень в Україні користуються популярністю сиропи, топінги, готові суміші, основи для приготування гарячих напоїв (різні види фруктових чаїв). Також багато кав'ярень, крім напоїв пропонують солодощі, тістечка та іншу випічку. Зростання популярності здорового харчування і трендів щодо здорового способу життя додали в асортимент кав'ярень також горіхи, але продають їх як суміш у вигляді снеків. Деякі кав'ярні пропонують фруктові пюре.

Виробництво більшості із цих продуктів в Україні має свою специфіку. Так, наприклад, за підсумками 2018 року, близько 50-60% ринку виробництва ХБВ (хлібно-булочні вироби) в Україні перебувало в тіні. Враховуючи, що кондитерські вироби можна вважати суміжним сегментом, певна частка тіні спостерігається і у виробництві заморожених кондитерських виробів. Ситуація частково пов'язана з наявністю великої кількості дрібних кафе і пекарень, які виробляють різного роду заморожені кондитерські вироби і ХБВ. Виробництво в 1 пол. 2019 р., порівняно з 1 пол. 2018 р., зросла на 41,4%.

В Україні в 2018 році виробили близько 60 тис. тон різного роду наповнювачів, включаючи джеми, варення, повидло, і інші фруктові начинки. На ринку України досліджуваний сегмент представлений ​​такою продукцією як: топінги, сиропи, фруктові пюре. Виробництво цих продуктів розвивається через активне внутрішнього попиту та експорту. У 1 пол. 2019 року, порівняно з 1 пол. 2018 р., виробництво фруктових наповнювачів виросло на 4,9%. У той же час, експорт зазначеної продукції за підсумками 1-2 кв. 2019 року також істотно зріс. Особливо в категорії топінгів, де приріст в натуральному вираженні склав + 2278%. На 41% збільшився експорт сиропів, і на 39% фруктового пюре.

Виробництво горіхів в Україні майже на 100% представлено волоськими горіхами, які не користуються великою популярністю в кав'ярнях. Тому, досліджуваний ринок представлений виключно іншими видами горіхів, які імпортуються з інших країн.

Через достатнє виробництво незбираного молока і широкий асортимент молочних продуктів, молочні суміші в Україні не користуються великим попитом. Низька популярність таких сумішей також викликана наявністю фруктової бази для виробництва молочних коктейлів. В Україні велика частина сухих молочних сумішей представлена ​​сухими вершками, які в подальшому використовують для виробництва коктейлів та іншої харчової продукції.

Ціна на кавові і коктейльні сиропи, топінги і соуси залежить від виробника (вітчизняний виробник або закордонний), смаку сиропу для коктейлю і упаковки. Ціна може коливатися і в залежності від місця, де купують продукт, наприклад, на сайтах в інтернеті ці продукти можна купити дешевше, ніж супермаркетах і магазинах.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, передумови розвитку з точки зору ринку кав'ярень) в 2018-6 міс. 2019 роки.
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво, імпорт, експорт) в Україні в 2018-6 міс. 2019 роки.
2. Державне регулювання галузі. Імпортні та експортні мита.
3. Виробництво та динаміка реалізації досліджуваної продукції
3.1. Обсяг виробництва в кількісних показниках в 2018-6 міс. 2019 роки.
4. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2. Структурування операторів (за сегментами, ТМ, спеціалізації, регіонально)
4.3. Частки ринку основних операторів ринку (в натуральних показниках)
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт досліджуваної продукції з України в 2018-6 міс. 2019 роки. (Обсяги, структура, ціни, географія, частки експортерів)
5.2. Імпорт досліджуваної продукції з України (обсяги, структура ціни, географія, частки експортерів)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1. Аналіз поточні ціни на досліджувані товари (опт і роздріб - залежно від постачальника) з виділенням цінових сегментів.
7. Рекомендації щодо розвитку над ринком. Ідентифікація продукції з найбільшими перспективами виробництва в Україні (побудова багатофакторної моделі на підставі поточного стану ринку, залежно від імпортних поставок і інших чинників)
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Типи кав'ярень в Україні
2. Динаміка основних показників ринку кави України в 2017 - червень 2019 роки. в натуральному вираженні, тон
3. Ємність ринку фруктових наповнювачів (топінги, сиропи) в Україні 2018 - 1 п. 2019 роки., в натуральному вираженні тон
4. Ємність ринку заморожених кондитерських виробів (DONUK PASTA) в Україні 2018 - 1 п. 2019 роки., в натуральному вираженні тон
5. Ємність ринку горіхів в Україні 2017 - 1 п. 2019 роки., в натуральному вираженні тон
6. Ємність ринку сухих молочних сумішей 2017 - 1 п. 2019 роки., в натуральному вираженні тон
7. Ємність ринку сухих молочних сумішей 2017 - 1 п. 2019 роки., в натуральному вираженні тон
8. Перелік ДСТУ на досліджувані продукти
9. Перелік продуктів і ставка імпортного мита
10. Перелік основних постачальників заморожених кондитерських виробів (DONUK PASTA) в Україні
11. Перелік основних постачальників сиропів для кави і для коктейлів, топінгів в Україні
12. Перелік основних постачальників сухих сумішей для молочних коктейлів в Україні
13. Перелік основних постачальників (імпортерів) горіхів в Україні
14. Перелік основних постачальників (імпортерів) основ для безалкогольних напоїв в Україні
15. Структурування операторів виробників фруктових наповнювачів в Україні
16. Структурування операторів виробників заморожених хлібобулочних виробів в Україні
17. Структурування операторів (імпортерів) горіхів в Україні
18. Структурування операторів (імпортерів) основ для напоїв в Україні
19. Обсяг експорту фруктового пюре, топінгів, сиропів, Основ для напоїв, горіхів, наповнювачів, молочних сумішей та заморожених хлібобулочних виробів в Україні, за 2018 - 1-2- кв. 2019 роки., В натуральному вираженні, тон
20. Обсяг експорту фруктового пюре, топінгів, сиропів, Основ для напоїв, горіхів, наповнювачів, молочних сумішей та заморожених хлібобулочних виробів в Україні, за 2018 - 1-2- кв. 2019 роки., В грошовому вираженні, млн. дол. США
21. Географія експорту фруктового пюре, топінгів, сиропів, Основ для напоїв, горіхів, наповнювачів, молочних сумішей та заморожених хлібобулочних виробів в Україні, за 2018 - 1-2- кв. 2019 роки., в натуральному вираженні,%
22. Обсяг імпорту заморожених хлібобулочних виробів в Україні за 2018- 1-2 кв. 2019 рік, в натуральному вираженні, тон
23. Обсяг імпорту Фруктових наповнювачів, топінгів, основ для напоїв і сухих молочних сумішей, в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні, тон
24. Обсяг імпорту Фруктових наповнювачів, топінгів, основ для напоїв і сухих молочних сумішей, в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в грошовому вираженні, млн. США
25. Середні ціна на імпортні поставки фруктових наповнювачів, топінгів, основ для напоїв і сухих молочних сумішей, в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, дол. США/кг
26. Оптові та роздрібні ціни на кавові і коктейльні сиропи в Україні
27. Ціни на топпинги і соуси в Україні
28. Ціни на сухі суміші для молочних коктейлів в Україні
29. Ціни виробників на заморожені кондитерські вироби в Україні
30. Ціни на заморожені кондитерські вироби в кав'ярнях
31. Оптові та роздрібні ціни на мигдаль
32. Оптові та роздрібні ціни на фісташки
33. Оптові та роздрібні ціни на волоський горіх
34. Оптові та роздрібні ціни на арахіс
35. Оптові та роздрібні ціни на фундук
36. SWOT-аналіз ринкового спрямування
37. Ризики і бар'єри виходу на ринок продукції для кав'ярень
38. Карта ризиків ринку продукції для кав'ярень

Перелік графіків і діаграм:

1. Рівень середньої щомісячної заробітної плати в Україні в 2017 - 1 пол. 2019 рр., грн
2. Місячні грошові витрати домогосподарств на харчування поза домом в залежності від рівня доходу на члена в 2017-2018 рр., грн
3. Середній рівень заробітної плати в деяких регіонах України
4. Динаміка виробництва тортів і тістечок в 2018 - 1 пол. 2019 роки. в Україні, тонн
5. Частки операторів ринку фруктових наповнювачів (топінги, сиропи, пюре), в Україні за підсумками 1-2 кв. 2019 року. в натуральному (тонн) і грошовому вираженні, млн. грн.
6. Частки операторів ринку заморожених хлібобулочних виробів, в Україні. в натуральному (тонн) і грошовому вираженні, млн. грн.
7. Частки операторів ринку горіхів в Україну, за підсумками імпорту 1-2 кв. 2019 роки. в натуральному і грошовому вираженні
8. Частки основних виробників молочної продукції в Україні в натуральному вираженні в 2018 р, в натуральному вираженні, тонн,%
9. Частки основних виробників і імпортерів основ для напоїв в Україні в натуральному вираженні в 2018 р,%
10. Географія експорту фруктового пюре, топінгів, сиропів, Основ для напоїв, горіхів, наповнювачів, молочних сумішей та заморожених хлібобулочних виробів в Україні, за 2018 - 1-2- кв. 2019 роки., в натуральному вираженні,%
11. Географія експорту фруктового пюре, топінгів, сиропів, Основ для напоїв, горіхів, наповнювачів, молочних сумішей та заморожених хлібобулочних виробів в Україні, за 2018 - 1-2- кв. 2019 роки., в натуральному вираженні,%
12. Обсяг імпорту заморожених хлібобулочних виробів в Україні за 2018- 1-2 кв.2019 рік, в грошовому вираженні. млн. дол. США
13. Географічна структура імпорту заморожених хлібобулочних виробів в Україні за 2018- 1-2 кв.2019 рік, в натуральному вираженні,%
14. Середні ціни за імпортні поставки заморожених хлібобулочних виробів в Україні за 2018- 1-2 кв. 2019 рік, в натуральному вираженні. дол. США/кг.
15. Частки імпорту заморожених хлібобулочних виробів в Україні за 2018- 1-2 кв.2019 рік, в натуральному вираженні,%
16. Географія імпортних поставок фруктових наповнювачів, топінгів, основ для напоїв і сухих молочних сумішей, в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні,%
17. Обсяг імпорту фруктових пюре в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні, тонн.
18. Обсяг імпорту фруктових пюре в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в грошовому вираженні, млн. дол. США
19. Географія імпорту фруктових пюре в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні,%
20. Географія імпорту фруктових пюре в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральномвираженіі,%
21. Імпорт горіхів в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні, тонн.
22. Імпорт горіхів в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в грошовому вираженні, млн. дол. США
23. Географія імпорту горіхів в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні,%
24. Частки імпортерів горіхів в Україні за 2019 - 1-2 кв. 2019 роки, в натуральному вираженні,%

 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами