in stock

Дослідження ринку кави в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кави в Україні, який сьогодні демонструє динамічний розвиток, формується культура споживання. Український ринок слідує загальносвітової тенденції до стабільного збільшення попиту на каву і кавові-продукти.
Український ринок кави поступово насичується. Стрімко зростає пропозиція: на сьогоднішній день каву можна придбати практично на кожному кроці. Разом з цим загострюється і конкуренція на ринку, що позитивно відображається на якості продукції. На сьогодні найвища конкуренція спостерігається в низькому ціновому сегменті кавових напоїв та зерна.
Криза в 2013-2016 рр. незначного вплинула на формування культури споживання кави в Україні. Однак, з 2017 року ринок динамічно зростає. Попит на ринку підтримується тенденціями споживання, особливо - поширенням моди на споживання якісної кави. Крім того, підтримку ринку надає збільшення кількості міні-кав'ярень, каво-шопів. Вони використовують переважно якісне натуральне зерно, застосовують альтернативні методи приготування напою, різні способи обсмажування, методи контролю приготування і якості сировини, таким чином, підвищуючи якість кінцевого продукту.
Головним фактором, який стимулював розвиток ринку в останні роки, було збільшення обсягу споживання кави та кавових напоїв. У досліджуваний період спостерігалося збільшення виробництва кави в Україні. Але варто зазначити, що повний цикл виробництва кави є невластивим процесом для України, так як для вирощування кавових дерев необхідний тропічний клімат. Виходячи з цього, виробниками кави в Україні вважаються фірми, які займаються обсмажуванням, помелом, розфасовкою кавових зерен і виробляють з них інші продукти кавової групи, або ж виконують одну з перерахованих функцій.
Сьогодні в середньому один українець щорічно споживає близько 100 чашок кави поза домом. Причому споживання все більше зміщується на користь натуральної зернової/меленої кави.


За результатами голосування споживачів, у поточному 2019 р. найбільш популярними серед українців стали відомі світові бренди. Так, найвищий рейтинг переваг в категорії кави в зернах / меленої кави у італійського бренду Lavazza (Штраус Україна). Високий рейтинг також має компанія Jacobs (створена в 1895 році в Німеччині). У трійку лідерів також увійшов український бренд «Gemini».

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку кави в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2019-1 кв. 2020 рр. в Україні (специфіка і проблеми ринку, фактори впливу на ринок: особливості розвитку і динаміка кількості кав'ярень та кавових магазинів в Україні як один з ключових факторів впливу на розвиток ринку)
1.2. Загальні показники ринку, динаміка місткості ринку кави в 2019-1 кв. 2020 рр. в Україні, оцінка тіньового сегмента на ринку. Об’єм і динаміка споживання кави на душу населення в Україні в порівнянні з іншими країнами СНГ та світу
1.3. Сегментація ринку кави:
- за видами кави (зернова: зелена та обсмажена, мелена),
- за походженням (розрахунок частки імпортної і вітчизняної кави в Україні)
2. Зовнішня торгівля на ринку кави в 2019-1 кв. 2020 рр.
2.1. Імпорт кави в 2019-1 кв. 2020 рр. (обсяги в натуральному і грошовому вимірі, структура за видами, середні імпортні ціни, географія поставок по країнах, основні експортери і їх частки; ТМ)
2.2. ТОП-10 компаній імпортерів кави (короткий опис та контакти) за видами їх частки в 2019-1 кв. 2020 рр. (поквартально). Структурування імпортерів за видами діяльності (кав’ярні/рітейл і т.п.) – тільки долі в структурі імпорту
3. Споживання на ринку кави в Україні
3.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача залежно від цінового сегменту продукції (аналіз на підставі кабінетного дослідження). Оцінка структури переваг споживачів щодо кави (натуральної, розчинної; арабіка/робуста). Оцінка частоти споживання кави споживачами. Структура реалізації кави в Україні за видами (розчинна, натуральна (зернова, мелена), кавові мікси, власні торгові марки мереж). Визначення ТОП-10 брендів за споживанням натуральної кави (зернової/меленої) та розчинної кави.
3.2. Структурування та сегментація споживання на підставі оцінки (в розрізі каналів ХоРеКа, офіси, звичайні споживачі), за частотою споживання
3.3. Обсяг споживання кави в місяць / рік на людину / сім'ю (на підставі даних ємності і реалізації продукції)
4. Канали збуту на ринку кави в Україні
4.1. Основні канали, їх характеристика, переваги і недоліки основних каналів збуту; визначення основних каналів збуту, які використовують основні оператори ринку (акцент на мікро-формати для збуту кави; сегменти В2В і В2С)
4.3. Оцінка об’ємів збуту продукції за каналами
5. Брендінг та реклама на ринку кави в Україні
5.1. Оцінка рівня впливу бренду на просування кави на ринку
5.2. Аналіз digital активностей і просування ключових операторів ринку (флаєра, зовнішня реклама, соц. мережі, Youtube, TV, контекстна реклама, інші - кабінетне дослідження на підставі даних з відкритих джерел та Google Analytics), оцінка рівня «віддачі» від маркетингових заходів – загальна по ринку
6. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2021 рр.
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2021 рр. в Україні

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку кави України в 2019-1кв.2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Споживання кави на душу населення в Україні і країнах по сусідству, кг
3. Перелік та обсяги імпорту кави в Україні (в розрізі видів кави) основними імпортерами в 2019 р в натуральному вираженні, тис. Т.
4. Топ 10 компаній імпортерів кави в 2019 р.
5. Основні компанії-виробники зернового обсмаженої кави в Україні та їх опис
6. Сегментація основних компаній-імпортерів зернового обсмаженої кави в Україні по представленості в великих мережевих рітейлерах і великих інтернет-магазинах
7. Переваги та недоліки основних каналів збуту
8. Канали збуту, які використовують основні оператори ринку
9. Аналіз digital активностей основних гравців ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку кави України в 2019-1кв.2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тон
2. Структура реалізації кави в Україні в 2017 р за видами кави, грошовий вираз і натуральне вираження,%
3. Сегментація ємності ринку кави в Україні в 2019-1 кв. 2020 рр. розрізі походження (імпортна/вітчизняна) продукції в натуральному вираженні,%
4. Обсяги імпорту кави в Україні в 2019-1кв 2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Тонн
5. Обсяги імпорту кави в Україні 2019-1кв 2020 рр., В грошовому вираженні млн. $
6. Структура імпорту кави за видами кави в Україну в 2019 році, в натуральному вираженні,%
7. Динаміка імпорту кави за видами в 2019 р в натуральному вираженні, тис. тон
8. Динаміка імпорту кави за видами в 2019 г., у грошовому вираженні, млн. $
9. Динаміка середньої ціни імпорту кави в Україну в 2019-1 кв. 200 рр., $ / кг
10. Динаміка середньої ціни імпорту за видами кави в Україну в 2019 р $ / кг
11. Структура імпорту кави в Україну в 2019 р типу зерна, в натуральному вираженні,%
12. Географічна структура імпорту кави в Україну в 2019-1 кв. 2020 рр., В натуральному вираженні,%
13. Частки основних імпортерів в 2019 р в натуральному вираженні
14. Частота споживання кави споживачами в Україні,%
15. Місця споживання кави респондентами,%
16. Види кави за найвищою частоті споживання,%
17. Обсяг упаковки по частоті покупок споживачами,%
18. Градація важливості критеріїв при покупці кави (1 - зовсім не важливо, 5 - дуже важливо)
19. Значимість особливостей кави для споживачів при виборі ними продукту (1 - зовсім не важливо, 5 - дуже важливо)
20. Топ 10 брендів зернового і меленої кави в Україні, в 2019 році
21. ТОП-10 брендів розчинної кави в Україні за 2018 р
22. ТОП-10 брендів кавових напоїв швидкого приготування в Україні за 2018 р
23. Сегментація споживання на ринку кави в Україні в розрізі каналів збуту продукції,%
24. ТОП-20 брендів зернового / меленої кави в Україні в 2019 р
25. Частка продажів по акціях в структурі загального продажу в форматах сучасної торгівлі на FMCG-ринку в Україні в 2019 р%
26. Оптимальні, песимістичний і оптимістичний прогнозні показники розвитку ринку зернового обсмаженого і меленої кави в Україні в 2019-2021 рр., В натуральному вираженні, тис. Т

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами