Аналіз ринку за міжнародними стандартами ESOMAR
308

Аналіз ринку за міжнародними стандартами ESOMAR

Компанія Pro-Consulting є членом Української асоціації маркетингу та Європейської спільноти дослідників ринків ESOMAR. Аналіз ринку, зроблений нашими фахівцями, відповідає загальноприйнятим міжнародним стандартам і може бути використаний як в Україні, так і в будь-якій іншій точці світу. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися і зберегти собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Комплексний аналіз ринку від Pro-Consulting може стати інформаційною базою при прийнятті ключових для долі бізнесу рішень, таких як, наприклад:

  • виділення інвестиційних ресурсів на створення нового ринкового суб'єкту;
  • розширення вже наявного бізнес-проєкту на додаткові напрями діяльності;
  • оновлення торговельної пропозиції відповідно до поточної та прогнозованої ситуації на ринку;
  • підготовка і реалізація масової рекламної кампанії;
  • зміцнення ринкової позиції в умовах протидії конкурентів;
  • проведення невідкладних антикризових заходів.

Повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2500 кейсів з аналізу ринків України та світу - перехід до каталогу. Кожен звіт може бути оновлений і адаптований під цілі та завдання вашого підприємства.

Складаючи технічне завдання для аналізу ринку, замовник спирається на типову структуру дослідження, обираючи з неї потрібні інформаційні блоки, зазначаючи, які елементи ринку потребують поглибленого вивчення. Найчастіше готовий аналіз ринку містить:

  1. Паспорт ринку, що відображає його загальні характеристики:
    • опис особливостей функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
    • обсяги виробництва, експорту та імпорту цільової продукції;
    • ємність ринку в натуральному та грошовому вираженнях;
    • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, географією поставок та в інших визначених ініціатором дослідження зрізах;
    • постійні та тимчасові фактори впливу на ринкову ситуацію;
    • тенденції, моделі та прогнози подальшого розвитку ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  2. Правила роботи на ринку, встановлені державою:
    • положення чинної нормативної бази;
    • можливі види реєстрації бізнесу, їх переваги та недоліки;
    • необхідність отримання ліцензій та відповідності стандартам;
    • фіскальне навантаження на підприємства в різних форматах функціонування;
    • можливості участі в державних закупівельних тендерах;
    • плани влади щодо реформування системи управління галуззю;
    • більш повне уявлення про реальну структуру дослідження ринку вам допоможе отримати ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
  3. Конкурентний аналіз ринку:
    • перелік і характеристики основних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток суб'єктів-конкурентів, порівняння з часткою ініціатора дослідження;
    • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
    • конкурентоспроможність наявних на ринку торгових пропозицій;
    • спрямованість стратегій конкурентної боротьби, результативність їх застосування;
    • ризики від діяльності конкурентів для бізнес-проєкту клієнта Pro-Consulting.
  4. Дослідження споживчої сфери ринку:
    • профіль споживчої аудиторії;
    • очікування споживачів щодо властивостей цільових товарів, ступінь їхньої задоволеності наявною на ринку пропозицією;
    • рівень лояльності покупців до певних брендів, умови її збереження та підвищення;
    • поведінка споживачів під час вибору товарів ринку на різних торговельних майданчиках;
    • ключові тематичні запити цільової аудиторії до пошукових систем;
    • споживання продукції ринку як ресурсів на пов'язаних ринках і в державному секторі;
    • нагадуємо, що Pro-Consulting має понад 2500 готових аналізів ринків України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі готових проєктів і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.
  5. Збутовий аналіз ринку:
    • перелік і порівняльні характеристики всіх можливих каналів реалізації цільової продукції;
    • комунікаційні та цінові політики операторів каналів збуту;
    • можливості застосування та ефективність методів просування залежно від способу реалізації, що використовується;
    • робота каналів збуту в нетипових умовах функціонування ринку, критерії коригування структури продажів.
  6. Визначення інвестиційного потенціалу ринку:
    • PESTLE-аналіз ринку;
    • SWOT-аналіз ринку;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів;
    • можливості та рекомендації для реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Аналіз ринку також зазвичай включає напрямки досліджень відповідно до специфічних інтересів замовника, таких як, наприклад, ведення зовнішньоекономічної діяльності або виробництво цільових товарів на місці.

Отримати повні відомості про зміст послуги та замовити аналіз ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами