Аналіз ринку: конкурентів потрібно випередити
1763

Аналіз ринку: конкурентів потрібно випередити

Періодичне проведення аналізу ринку дозволяє зберігати інформаційний тонус, постійну готовність до прийняття обґрунтованих рішень в будь-яких економічних умовах, що склалися у вашій сфері діяльності. Наявність актуальної інформації по ринку дає можливість отримає конкурентну перевагу перед суб’єктами, які такої інформації не мають, адже чим ближче ваше уявлення про ринкове середовище до реального стану речей, тим ефективнішою стає управлінська діяльність.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Ринок є складною системою, стан якої постійно змінюється під дією таких факторів, як:

  • діяльність органів влади;
  • суспільно-політична обстановка;
  • відносини між країнами;
  • застосування маркетингових стратегій великими конкуруючими суб’єктами;
  • баланс попиту та пропозиції на внутрішньому та міжнародному ринках;
  • настрої споживачів та віяння моди;
  • кліматичні аномалії.

Припустимо, ви складаєте маркетингову стратегію розвитку бізнесу. Насамперед необхідно позбутися дефіциту відомостей – здійснити аналіз ринку, конкурентів, споживчої сфери, власної ринкової позиції, каналів збуту та інших аспектів ринкового середовища.

Більш за 1880 готових аналізів ринків доступні до покупки на сайті

Успіх підприємства багато в чому буде залежати від того, чий краще виявиться аналіз ринку – конкурентів або ваш.

Аналіз ринку (конкурентів) від Pro-Consulting: наші переваги

Для того щоб отримати повні і достовірні дані про поточні умови ведення бізнесу з прогнозом на коротко-  і середньострокову перспективу необхідно всього лише замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting. В результаті цієї простої дії на успіх вашого бізнесу починають працювати:

  • досвід нашої команди аналітиків;

Заглянувши в магазин готових проектів компанії Pro-Consulting, ви знайдете там більше 1880 готових аналізів ринків, конкурентів та інших видів маркетингових досліджень, проведених на замовлення понад тисячі клієнтів. Наш досвід напрацьовується з 2005 року, коли компанія стала дійсним членом Української асоціації маркетингу.

  • якість на рівні кращих міжнародних стандартів;

Аналіз ринку (конкурентів) від компанії Pro-Consulting може бути застосований у будь-якій точці світу, оскільки він виконується відповідно до рекомендацій авторитетного міжнародного співтовариства маркетологів ESOMAR. Про високу оцінку діяльності Pro-Consulting свідчить надання нам статусу консультанта з програм розвитку малого та середнього бізнесу Європейського банку реконструкції та розвитку у 2010 році. Роком пізніше Pro-Consulting, першим серед українських консалтингових агентств, нагороджений міжнародною премією імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року».

  • наші джерела інформації та технічні засоби.

Для того щоб ви отримали аналіз ринку, кращий ніж у конкурентів, ми використовуємо весь наявний у нашому розпорядженні арсенал засобів, що включає:

  • апаратно-програмний комплекс для збору та систематизації відомостей з відкритих джерел;
  • колл-центр та аудіо-, відеостудії для проведення кількісних та якісних досліджень;
  • власні та партнерські бази даних;
  • багаточисельні зв’язки з експертами, власниками підприємств, менеджерами різних рівнів та іншими учасниками бізнес-спільноти.

Типові напрямки досліджень

Отримавши наш аналіз ринку, конкурентів випередивши, ви будете мати відомості по таких розділах, як:

  1. Загальні ринкові показники:
  • ємність та інші параметри;
  • структура;
  • фактори впливу і тренди.
  1. Державне регулювання:
  • положення законів і підзаконних актів;
  • ліцензійні умови;
  • оподаткування;
  • участь у тендерах.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку велосипедів в Україні (2021 рік) у якості прикладу

  1. Діяльність прямих і непрямих конкурентів:
  • рейтинг і опис;
  • розподіл часток у різних розрізах;
  • маркетингові стратегії та цінові політики;
  • конкурентні ризики.
  1. Споживча сфера:
  • портрет споживача;
  • очікування і ставлення до товару, шо пропонується;
  • споживання в дистанційному режимі;
  • споживання в корпоративному та державному секторах.
  1. Ефективність каналів збуту та реклами:
  • особливості взаємодії постачальників і рітейлерів;
  • структури цін в різних каналах збуту;
  • застосування інструментів просування продукції;
  • вибір каналів збуту і підготовка рекламних кампаній.

Також ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку розумного будинку в Україні (2021 рік) - за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок

  1. Власна позиція на ринку відносно конкурентів.
  • порівняння ринкових часток;
  • аудит роботи з клієнтами за допомогою «таємного абонента» і «таємного покупця»;
  • рекомендації щодо концепції покращення ринкової позиції.
  1. Інвестиційна привабливість обраної сфери діяльності:
  • факторний аналіз ринків;
  • виявлені ризики, бар’єри, переваги і можливості за допомогою SWOT- і PEST-аналізу.

Для того щоб замовити аналіз ринку (конкурентів) скористайтеся нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами