Аналіз привабливості ринку для організації бізнесу
70

Аналіз привабливості ринку для організації бізнесу

Вдало вийти на ринок у поточних умовах - непросте завдання, а зробити це без належного інформаційного забезпечення взагалі практично неможливо. Насамперед необхідно з'ясувати можливість та умови отримання прибутку в обраній сфері економічної активності, ризики та бар'єри, які існують на цьому шляху, способи їх мінімізації та усунення. Отримати такі відомості можна, замовивши аналіз привабливості ринку в компанії Pro-Consulting. Далі ми розглянемо деякі пункти аналітичного звіту по ринку, але вже зараз рекомендуємо зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Аналіз привабливості ринку являє собою комплексне маркетингове дослідження з урахуванням специфіки діяльності його ініціатора. Зазвичай замовників аналізу привабливості ринку цікавлять питання:

  • інвестиційного потенціалу сфери бізнесу;
  • рівня консолідації та конкуренції на ринку;
  • можлива ринкова частка нового гравця;
  • тенденції розвитку ринку;
  • прогноз ринкової ситуації в коротко- і середньостроковій перспективі;
  • вигідні для збуту цільової продукції регіони та напрямки;
  • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна вам для успіху вашої бізнес-ідеї, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він допоможе знайти відповіді на всі питання - контакти.

 У більшості випадків готовий аналіз привабливості ринку містить текстові, табличні та графічні матеріали, що розкривають:

  1. Загальну ситуацію на ринку:
    • опис функціонування сфери бізнесу, особливості поточного моменту;
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • динаміка обсягу ринку протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку у визначених замовником зрізах;
    • постійні та тимчасові фактори впливу, тренди трансформації ринку, що породжуться ними.
  2. Правила роботи на ринку, визначені державою:
    • що стосуються вимог законів, постанов уряду, інших нормативних актів;
    • податкове навантаження на підприємства в різних форматах діяльності;
    • варіанти легалізації бізнес-проектів;
    • умови отримання ліцензій, чинні стандарти щодо цільової продукції;
    • можливості участі в тендерах із державних закупівель;
    • озвучені офіційними особами плани та наміри реформувати систему управління галуззю;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам дасть ознайомлення з, наприклад, описом готового аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку композитної сітки та арматури в Грузії.
  3. Споживчий аналіз привабливості ринку:
    • профіль цільової аудиторії покупців товарів ринку;
    • очікування і вимоги споживачів до властивостей цільової продукції;
    • ставлення покупців до певних товарів і брендів, умови забезпечення лояльності;
    • поведінка споживачів на торговельних майданчиках різних форматів, у тому числі електронних;
    • споживання продукції ринку в секторах В2В і В2G.
  4. Конкурентне середовище ринку:
    • рейтинг основних суб'єктів, що конкурують;
    • розподіл часток присутніх на ринку компаній;
    • асортимент товарів прямих конкурентів і замінників;
    • сильні та слабкі сторони наявних на ринку торгових пропозицій;
    • можливості та шляхи збереження і підвищення конкурентоспроможності;
    • конкурентні ризики та бар'єри для реалізації бізнес-проєкту ініціатора дослідження;
    • повідомляємо, що в каталозі готових проєктів ви знайдете понад 2500 готових аналізів ринків України та світу.
  5. Збутовий аналіз привабливості ринку:
    • перелік можливих каналів збуту, особливості їх використання;
    • умови співпраці та цінові політики дистриб'юторів і ритейлерів;
    • ефективність методів просування залежно від використовуваного каналу збуту;
    • робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах, рекомендації з управління структурою продажів.
  6. Інвестиційний аналіз привабливості ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • зведений граф ризиків і бар'єрів;
    • можливості для організації бізнесу, способи їх максимально ефективного використання.

Аналіз привабливості ринку може включати факторне порівняння кількох ринків, наприклад, зовнішніх або ринкових ніш одного ринку. Для цього в процесі маркетингового дослідження визначають фактори, що мають найбільший вплив на прибутковість бізнесу на ринках, які порівнюються. Кожному фактору присвоюють числовий параметр і ваговий коефіцієнт, після чого складають багатофакторну модель, що показує ступінь перспективності ринків.

Замовити аналіз привабливості ринку та інші послуги можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Інші новини

Зв'язатися з нами