Одним з елементів комплексного маркетингового дослідження є аналіз конкурентів на ринку. Завдяки вивченню цього аспекту ринкової ситуації ініціатор отримує можливості:
Аналіз конкурентів на ринку зазвичай включає:
Аналіз конкурентів на ринку проводиться компанією Pro-Consulting шляхом збору та опрацювання даних з різних джерел:
Окрім кабінетної роботи із вторинною інформацією, у фахівців Pro-Consulting є можливість розгорнути польові дослідження на власній матеріально-технічній базі компанії: колл-центру, моніторингу Інтернету, студії для проведення фокус-груп та інтерв'ю.
Таким чином аналіз конкурентів на ринку може бути доповнений результатами:
Аналіз конкурентів на ринку можна замовити як у складі комплексного дослідження ринку, так і в більш деталізованому окремому вигляді. Для зв'язку з менеджером компанії Pro-Consulting скористайтеся нашими контактними даними.