Аналіз конкурентів на ринку для клієнтів Pro-Consulting
1129

Аналіз конкурентів на ринку для клієнтів Pro-Consulting

Одним з елементів комплексного маркетингового дослідження є аналіз конкурентів на ринку. Завдяки вивченню цього аспекту ринкової ситуації ініціатор отримує можливості:

  • визначити свою поточну ринкову позицію;
  • розглянути сильні та слабкі сторони брендів і товарів прямих і непрямих конкурентів;
  • виявити маркетингові стратегії суб'єктів, що конкурують, скласти план протидії їх зусиллям;
  • оцінити можливості розширення сфери діяльності та збільшення частки ринку шляхом витіснення конкурентів;
  • підвищити конкурентоспроможність своєї цільової продукції;
  • рекомендуємо вам також ознайомитися з типовою структурою комплексного дослідження ринку.

Аналіз конкурентів на ринку зазвичай включає:

  • загальні відомості про суб'єктів, що конкурують:
    • перелік і характеристики;
    • спрямованість стратегій конкурентної боротьби;
    • прийоми, що застосовуються конкурентами в рамках прийнятих стратегій, їх результативність;
  • продуктовий аналіз конкурентів на ринку:
    • товари, що становлять пряму конкуренцію продукції замовника, і товари-субститути;
    • характеристики та споживчі властивості пропозицій конкурентів;
    • можливості та практичні дії ринкових суб'єктів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції;
    • у якості прикладу структури реального дослідження ринку, перегляньте, наприклад, опис готового аналізу ринку електромобілів в Україні або аналізу конкурентів на ринку доставки кави в офіс в Україні;
  • дослідження цін і цінових політик конкурентів:
    • середні ціни на вироблені та імпортовані товари, їх зміну протягом конкретного періоду;
    • основні фактори, що впливають на ціни;
    • рентабельність діяльності конкурентів;
    • можливості та практичне здійснення маневрів цінами в рамках конкурентних стратегій;
  • комунікативний аналіз конкурентів на ринку:
    • умови співпраці конкурентів із постачальниками сировини та ресурсів;
    • принципи взаємодії з оптовими та роздрібними продавцями готової продукції;
    • взаємовідносини конкурентів та іноземних партнерів;
    • прямий і зворотний зв'язок конкурентів зі споживчою аудиторією ринку;
  • вивчення практики використання конкурентами каналів збуту:
    • перелік та опис можливих способів реалізації цільових товарів;
    • структури продажів конкурентів у різних ринкових умовах;
    • відносини з операторами каналів збуту;
    • застосування конкурентами прийомів просування в каналах продажів, їх результативність;
    • додаткові послуги та опції, запропоновані покупцям товарів, що конкурують;
    • у каталозі готових проєктів доступно понад 2400 готових аналізів ринків України світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть готовий звіт по своєму ринку - перехід до каталогу;
  • стратегічний аналіз конкурентів на ринку:
    • ідеологія та наповнення брендів конкурентів, практика їхнього розвитку;
    • спрямованість і склад великих рекламних кампаній, результати їх проведення;
    • зміст маркетингових і конкурентних стратегій ринкових гравців;
    • корпоративні цінності конкурентів.

Аналіз конкурентів на ринку проводиться компанією Pro-Consulting шляхом збору та опрацювання даних з різних джерел:

  • державних статистичних зведень;
  • повідомлень урядових виконавчих і контролюючих структур;
  • звітів, презентацій, розсилок ринкових суб'єктів;
  • матеріалів різних ділових заходів;
  • сторонніх економічних досліджень;
  • публікацій спеціалізованих і широкоформатних видань і сайтів;
  • власних баз даних компанії та партнерів.

Окрім кабінетної роботи із вторинною інформацією, у фахівців Pro-Consulting є можливість розгорнути польові дослідження на власній матеріально-технічній базі компанії: колл-центру, моніторингу Інтернету, студії для проведення фокус-груп та інтерв'ю.

Таким чином аналіз конкурентів на ринку може бути доповнений результатами:

  • телефонних опитувань споживачів товарів-конкурентів: ставлення до конкретних брендів і продуктів, ступінь і умови лояльності;
  • фокус-групових досліджень;
  • інтерв'ю з експертами ринку та інсайдерами компаній;
  • аналізу масиву запитів користувачів популярних пошукових сервісів у мережі «Інтернет» і результатів видачі;
  • безпосереднього спостереження за діяльністю конкурентів на торгових майданчиках.

Аналіз конкурентів на ринку можна замовити як у складі комплексного дослідження ринку, так і в більш деталізованому окремому вигляді. Для зв'язку з менеджером компанії Pro-Consulting скористайтеся нашими контактними даними.

Дата розміщення: 08.04.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами