Замовити дослідження ринку можна прямо зараз
1042

Замовити дослідження ринку можна прямо зараз

Для того щоб замовити дослідження ринку по напряму бізнесу, що вас цікавить, достатньо звернутися в компанію Pro-Consulting електронною поштою або телефоном.

На брифінгу ми погодимо усі нюанси роботи:

  • загальне розуміння цілей та завдань дослідження;
  • склад та глибину інформаційно-аналітичного опрацювання аспектів ринкової ситуації;
  • задіяння кабінетних та польових методів маркетингового дослідження, необхідні для цього сили та засоби;
  • графік проведення робіт та дату готовності готового звіту;
  • вартість аналізу ринку.

З вартістю вже готових ринкових досліджень ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

У компанії Pro-Consulting можна замовити дослідження ринку як у комплексному, так і у скороченому вигляді, виходячи з інформаційних потреб клієнта.

Зазвичай ринкові суб'єкти та інвестори приймають рішення замовити дослідження ринку за напрямками:

1. Загальний аналіз ринку:

  • розрахунок ємності ринку у часовій динаміці за обсягами виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • сегментація ринку за видами товарів, їх походженням, операторами, географією поставок та іншими параметрами;
  • найбільш впливові фактори та викликані ними тенденції зміни ринкової ситуації;
  • у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку газобетону в Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.

2. Умови роботи на ринку, визначені державою:

  • положення законів, постанов уряду, підзаконних актів виконавчих та контролюючих органів;
  • варіанти податкового навантаження у різних форматах організації бізнесу;
  • умови ліцензування; необхідність стандартизації діяльності;
  • правила проведення та участі у державних закупівлях;
  • озвучені наміри реформування сфери економіки, що досліджується.

3. Виробники зацікавлені замовити дослідження ринку з таких питань:

  • структуризація наявного обсягу виробництва цільових товарів;
  • технологічний рівень виробників;
  • наявність місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • умови рентабельності та конкурентоспроможності випуску товарів;
  • доступність передових технологій та обладнання;
  • скористайтесь фільтром у каталозі готових проектів, щоб знайти вже готовий звіт по вашому ринку.

4. Зовнішньоекономічні суб'єкти зазвичай вирішують замовити дослідження ринку, доповнене даними про:

  • обсяги експорту або імпорту продукції в натуральному та грошовому вираженнях;
  • географічну структуру поставок;
  • наявні бар'єри для організації міжнародної торгівлі на певних напрямках;
  • поточну та прогнозну кон'юнктури зовнішніх ринків;
  • результати факторного аналізу вигідності каналів експорту чи імпорту.

5. Для клієнтоорієнтованого підприємства важливо замовити дослідження ринку, що містить:

  • портрет споживчої аудиторії;
  • стан цільової аудиторії у поточних та прогнозних економічних умовах;
  • ступінь задоволеності споживачів пропозицією замовника та конкурентів;
  • думки покупців про шляхи покращення пропозиції;
  • особливості споживання цільової продукції приватними та державними структурами;
  • також для прикладу ознайомтеся з аналізом ринку шкіл танців Києва – за аналогічною структурою можна дослідити ринки інших міст, країн.

6. Сильним стимулом у тому, щоб замовити дослідження ринку необхідність протидії конкурентам. Практично кожен звіт містить:

  • перелік та характеризуючі дані прямих та непрямих конкурентів;
  • порівняння ринкових часток конкурентів та клієнта у значних зрізах;
  • аналіз сильних та слабких сторін брендів та товарів, що конкурують;
  • стратегії, що застосовуються конкуруючими суб'єктами  та прийоми конкурентної боротьби;
  • ризики досягнення цілей ініціатора дослідження, викликані конкуренцією;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

7. Перед прийняттям рішення про виділення коштів на створення чи розвиток підприємства доцільно замовити дослідження ринку, що містить:

  • порівняльний аналіз інвестиційного потенціалу ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • зведена таблиця ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнес-проектів.

Рішення замовити дослідження ринку в компанії Pro-Consulting, яка є членом міжнародної дослідницької організації ESOMAR, коштує набагато менше, ніж потенційна вигода від прийняття ключового бізнес-рішення за наявності якісного інформаційно-аналітичного забезпечення.

Зв'яжіться з вашим консультантом – контакти.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами