Під час конференціії «Агромаркетинг 2019» Артем Чорний – аналітик компанії Pro-Consulting розповів про етапи аналізу ринку
2467

Під час конференціії «Агромаркетинг 2019» Артем Чорний – аналітик компанії Pro-Consulting розповів про етапи аналізу ринку

3 червня у місті Києві відбулась конференція «Агромаркетинг 2019», відкрив яку Артем Чорний – провідний аналітик відділу аналізу ринків компанії Pro-Consulting з темою «Аналіз ринку — інструмент для прийняття стратегічних рішень, на прикладі проведених досліджень в секторі АПК».

Аналітик поділився з присутніми своїми глибокими знаннями в галузі дослідження ринків та зауважив, що саме телефонне опитування на сьогодні – є найоптимальнішим інструментом для опитування.

«Один з важливих етапів — вивчення споживачів та визначення своєї ЦА. Серед маркетингових інструментів для дослідження споживачів, виділяють кількісні дослідження — опитування F2F, інтернет-опитування і телефонні опитування, саме останнє є найоптимальнішим інструментом збору інформації. Крім того, телефонне опитування дає можливість підібрати вибірку респондентів якомога краще, зважаючи на предмет опитування», - зауважив Артем.

На останок, спікер подякував організаторам, підкресливши високий рівень професіоналізму усіх без винятку причетних до цього заходу.

«Все було організовано на найвищому рівні, хочу подякувати організаторам, гостям та персоналу. Особисто я вважаю, що такі заходи вкрай важливі, як для виробників аграрної продукції, так і для споживачів», - поділився своїми враженнями експерт.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами