Ринок дитячого харчування в Україні складається з наступних товарів: суміші на сухому молоці, каші (круп'яні з додаванням сухого молока, фруктів), суміші на молочній основі, фруктово-овочеві суміші і пюре, м'ясне пюре, дитячі соки і т.д.
Особливостями ринку є сильний контроль за якістю продукції, важливість репутації бренду і нюанси просування товарів. Контроль якості забезпечується великою кількістю державних органів. Ця особливість ускладнює роботу на ринку, з огляду на високий рівень бюрократизації процесів і корупційних ризиків. Контролю підлягають всі процеси - починаючи від якості сировини і закінчуючи зовнішнім виглядом упаковки.
Реклама продукції також має свої особливості - Міжнародний звід правил просування грудного вигодовування включається в себе принципи недопущення пропаганди заміни грудного вигодовування сумішами. В цілому, це стосується харчування на молочній основі, але також стосується і інших сегментів.
Структура і динаміка ринку дитячого харчування змінюються в залежності від впливу ряду факторів, а саме доходів населення, народжуваності, наявності внутрішнього виробництва і надлишків на ринку, а також цін на сировину.
Так, доходи населення в нашій країні після падіння в 2014-2016 роках почали поступово відновлюватися завдяки стабілізації деяких галузей економіки, відсутності коливань на ринках та встановлення мінімальної заробітної плати в країні. В середньому, зростання доходів у 2017 році склав 5-7%. У той же час, продовжує скорочуватися народжуваність. З огляду на те, що відновлення економіки спостерігається ближче до другої половини 2017 року, зростання рівня народжуваності варто очікувати у 2-3 кварталі 2017 року.
На ринку дитячого харчування відбулося значне скорочення обсягів виробництва через реорганізацію і рейдерського захоплення найбільшого виробника продукції Хорольського заводу дитячого харчування. Нові підприємства за досліджуваний період в сегменті не з'являлися.
На сировинних ринках спостерігалося незначне відновлення біржових цін, але цей фактор не зробив істотного впливу на обсяги виробництва завдяки наявності власної сировинної бази в Україні.
Таким чином, ринок дитячого харчування в нашій країні розвивався відповідно до загальної економічної динаміці, зростання сегмента в натуральному вираженні склав 10%. Падіння цін на продукцію відбулося в силу зміни структури виробництва в сторону соків і скорочення частки випуску технологічно складних продуктів.
На ринку дитячого харчування переважає продукція внутрішнього виробництва. Однак варто зазначити, що в грошовому вираженні частка імпорту і вітчизняних товарів складає 50%. Це пояснюється менш високими цінами на дитяче харчування українського виробництва.