Дата підготовки: | Вересень 2015 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 22 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | Російська |
Ринок дитячих центрів в Україні і Польщі розвивається різними темпами. Це пояснюється різною динамікою, як в економіці в цілому, згідно з доходами і видатками міських жителів, так і в розвитку суміжних галузей - головним чином, торгово-розважальних центрів.
Польський ринок більш розвинений вже, і його подальший розвиток буде більш плавним і стабільним. Втрата контролю над двома великими регіонами в Україні та економічна криза в Україні негативно вплинули на місткість ринку ДРЦ.
Під дитячим центром в даному звіті мається на увазі розважальний заклад, як правило, в ТРЦ з наявністю складових активного відпочинку - батутів, гірок та лабіринтів. В даному дослідженні проведено зріз за демографічним, соціально-економічним і ринковим аспектах сегмента дитячих розважальних центрів. Проведено зріз за існуючими дитячими центрами України і Польщі, а також наведено аналіз найбільш перспективних міст для розміщення нових ДРЦ.
1. Оператори ринку дитячих розважальних центрів в Україні
2. Оператори ринку дитячих розважальних центрів в Польщі
3. Сегментація мережевих дитячих центрів в Україні
4. Сегментація мережевих дитячих центрів в Польщі
5. Оцінка насиченості ринку дитячих центрів України
6. Оцінка насиченості ринку дитячих центрів Польщі
7. Порівняння цін основних операторів ринку дитячих центрів України на поточний час, UAH
8. Порівняння цін основних операторів ринку дитячих центрів Польщі на поточний час, PLN
9. Чисельність міського населення Польщі у віці 0-12 років по воєводствах, станом на початок 2015 року, тис. чол.
10. Чисельність населення міст України у віці 0-12 років, станом на початок 2015 року, тис. чол.
11. Перелік торговельних і торгово-розважальних центрів в Україні в 2015 році
12. Перелік запланованих до введення у експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості в Україні
13. Перелік торговельних та торгово-розважальних центрів в Польщі у 2015 році
14. Перелік основних об'єктів торгової нерухомості, що заплановані до введення у експлуатацію в Польщі у 2015 році
15. Середня зарплата в областях України станом на першу половину 2015, UAH
16. Середня зарплата по воєводствах Польщі станом на першу половину 2015, PLN
17. SWOT - аналіз ринку дитячих центрів України і Польщі
18. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку послуг дитячих центрів
19. Оцінка конкурентного середовища на ринку дитячих центрів Польщі
20. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку дитячих центрів Польщі
21. Оцінка конкурентного середовища на ринку дитячих центрів України
22. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку дитячих центрів України
1. Динаміка середньомісячних доходів і витрат на душу населення в Україні у 2008-2014 рр., UAH
2. Середньомісячні доходи на дитину і дорослого в Україні у 2014 році, UAH
3. Структура витрат домогосподарств України у 2014 році
4. Динаміка середньомісячних доходів і витрат на душу населення в Польщі у 2008-2014 рр., PLN
5. Ємність ринку дитячих центрів в Україні у 2013-1 пів. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. UAH
6. Ємність ринку дитячих центрів в Україні у 2013-1 пів. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. PLN
7. Насиченість торговими площами деяких міст України у 1 півріччі 2015 року, кв. м на 1 000 мешканців
8. Насиченість ринку дитячих центрів у містах України, кв. м на 1 000 дітей
9. Насиченість торговими площами деяких міст Польщі у 1 кварталі 2015 року, кв. м на 1 000 мешканців
10. Насиченість ринку дитячих центрів у Польщі, кв. м на 1 000 дітей
11. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Леопарк"
12. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Ігроленд"
13. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Веселий вулик"
14. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Jupi Park"
15. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Kinderplaneta"
16. Приклади рекламних проспектів ДРЦ " Bajkowy Labirynt"
17. Прогноз розвитку ринку дитячих центрів України виходячи з економічного стану
18. Прогноз розвитку ринку дитячих центрів Польщі виходячи з економічного стану