Анотація до аналізу ринку:
Дитячі підгузники - незамінний для мам і дітей товар щоденного використання. Український ринок дитячих підгузників є досить міским і характеризується високим рівнем активності, що передбачає великий потенціал для зростання і розвитку. Сукупна частка п'яти основних операторів перевищує 95%. Вітчизняним виробникам сьогодні складно конкурувати з широко розрекламованими іноземними виробниками. Як і будь-який інший ринок України, ринок підгузників виявився схильний до впливу негативних факторів - інфляція і девальвація гривні, політична нестабільність, падіння доходів населення.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку дитячих підгузників України
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2012-2015 рр. (нові тренди, специфіка ринку, проблеми, основні чинники впливу)
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2012-2015 рр. (в грошовому і натуральному вираженні) - оцінка
1.3 Сегментація та структурування ринку (оцінка привабливості сегментів, виділення товарних груп) - оцінка
1.4 Технічні вимоги до продукції на ринку (чи змінилися з 2012 року)
1.5 Аналіз демографічної ситуації в Україні
2. Державне регулювання ринку (вплив політичних чинників)
3. Виробництво і динаміка реалізації дитячих підгузників в Україні в 2012-2015 рр. - оцінка
3.1 Обсяг і динаміка виробництва , в кількісних показниках - оцінка
3.2 Обсяг і динаміка реалізації, в вартісних показниках - оцінка
4. Основні оператори ринку дитячих підгузників в Україні
4.1 Перелік основних операторів ринку та їх опис (асортиментні позиції, цінова політика)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, регіонально, побудова карт стратегічних груп)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку - дані операторів з 2012 по 2014 рр.
5. Зовнішня торгівля на українському ринку дитячих підгузників в 2012-2015 рр.
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, обсяги імпорту підгузників в розрізі розмірів за 2015 рік)
6. Ціна та ціноутворення на ринку дитячих підгузників України
6.1 Динаміка середніх цін на підгузники, цінова сегментація
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
7.2 Структурування споживання (за потребами, культурно-соціальними критеріями)
8. Брендинг і реклама (інструменти просування продукції на ринку України)
9. Канали збуту дитячих підгузників на території України
9.1 Аналіз каналов збуту продукції в розрізі регіонів України (основні особливості, обсяги у відносних величинах)
9.2 Аналіз каналов збуту продукції в розрізі форми торгових точок
10. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку дитячих підгузників на 2016-2018 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
11.2 Аналіз ризиків і бар'єрів входу на ринок
Перелік таблиць:
1. Характеристика типів дитячих підгузників
2. Основні фактори впливу на розвиток ринку дитячих одноразових підгузників в Україні в 2010-2011 рр.
3. Динаміка ємності ринку дитячих підгузників України в 2012-2015 рр., в натуральном вираженні, тонн
4. Динаміка ємності ринку дитячих підгузників України в 2012-2015 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Сегментація ринку підгузників за статтю та вагою дітей
6. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті дитячих одноразових підгузників
7. Основні оператори ринку підгузників в Україні
8. Долі ринку основних операторів на ринку дитячих підгузників в 2012 році, в натуральному вираженні, кг
9. Долі ринку основних операторів на ринку дитячих підгузників в 2013 році, в натуральному вираженні, кг
10. Долі ринку основних операторів на ринку дитячих підгузників в 2014 році, в натуральному вираженні, кг
11. Сегментація операторів ринку підгузників України за країною походження в 2015 році
12. Сегментація операторів ринку підгузників України за торговими марками походження в 2015 році
13. Середня вага підгузників ТМ Pampers
14. Структура імпорту підгузників Pampers в розрізі розмірів в 2015 р., в натуральному вираженні, тис. шт.
15. Структура імпорту підгузників Huggies в розрізі розмірів в 2015 р., в натуральному вираженні, тис. шт.
16. Структура імпорту підгузників Helen Harper в розрізі розмірів в 2015 р., в натуральному вираженні, млн. шт.
17. Структура імпорту підгузників Happy Bella Baby в розрізі розмірів в 2015 р., в натуральному вираженні, тис. шт.
18. Динаміка імпортних цін на підгузки в розрізі ТМ за 2012-2015 рр., грн./кг
19. Динаміка імпортних цін на підгузки в розрізі країн походження за 2014-2015 рр., грн./кг
20. Цінова сегментація на ринку підгузників України в квітні 2016 року
21. Структура факторів, які впливають на формування ціни
22. Сегментування ринку підгузників в Україні в 2016 році
23. Розподіл домогосподарств з дітьми за віком дітей в їх складі по регіонах в 2015 році, тис., %
24. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку підгузників
25. Ключові фактори успіху на ринку дитячих підгузників України
26. Ризики на ринку підгузників України
Перелік графіків і діаграм:
1. Сегментація ринку підгузників в грошовому вираженні за походженням продукції, %
2. Структура ринку дитячих підгузників України за ціновими сегментами у 2013-2015 рр.
3. Динаміка чисельності населення України за 2012-2016 рр., тис. осіб
4. Структура постійного і наявного населення в Україні в регіональному розрізі станом на 1 березня 2016 року
5. Розподіл домогосподарств з дітьми за кількістю дітей в їх складі, %, 2014-2015 рр.
6. Структурування чисельності населення в розрізі міського та сільського, %
7. Чисельність населення по регіонах (в розрізі міської та сільської) станом на 2015 рік
8. Структура міського і сільського населення України у віці від 1-4 років в статевому розрізі, 2015 рік, тис. чол.
9. Динаміка народжуваності в Україні в 2012-2015 рр., тис. чол.
10. Динаміка сумарного коефіцієнту народжуваності за 2012-2015 рр. в Україні
11. Динаміка виробництва дитячих підгузників в Україні, в натуральному вираженні, тонн
12. Динаміка реалізації дитячих підгузників в Україні, в натуральному вираженні, млн. грн.
13. Сегментація операторів ринку підгузників України за країною походження в 2015 році
14. Сегментація операторів ринку підгузників України по торгових марках в 2015 році
15. Карта стратегічних груп основних виробників підгузників в розрізі ТМ на українському ринку за результатами 2015 року
16. Динаміка експорту дитячих підгузників з України в 2012-2015 рр., в натуральному вираженні, тонн
17. Динаміка експорту дитячих підгузників з України, в грошовому вираженні, млн. грн.
18. Структура експорту дитячих підгузників з України в розрізі торгових марок в 2012 та 2015 рр., в натуральному вираженні, тонн
19. Географічна структура експорту дитячих підгузників з України в 2012 та 2015 рр., в натуральному вираженні, тонн
20. Географічна структура експорту дитячих підгузників з України в 2012 та 2015 рр., в грошовому вираженні, грн.
21. Динаміка імпорту дитячих підгузників в Україну, в натуральному вираженні, тонн
22. Динаміка імпорту дитячих підгузників в Україну, в грошовому вираженні, млн. грн.
23. Структура імпорту дитячих підгузників в Україну в розрізі торгових марок в 2012 та 2015 рр., в натуральному вираженні, тонн
24. Структура імпорту дитячих підгузників в Україну в розрізі торгових марок в 2012 та 2015 рр., в грошовому вираженні, грн.
25. Географічна структура імпорту дитячих підгузників в Україну в 2012 та 2015 рр., в натуральному вираженні, кг
26. Географічна структура імпорту дитячих підгузників в Україну в 2012 та 2015 рр., в грошовому вираженні, грн.
27. Структура імпорту дитячих підгузників в Україну в розрізі операторів в 2012 та 2015 рр., в грошовому вираженні, грн.
28. Динаміка фактурної вартості підгузників в Україні в 2012-2015 рр., грн./кг
29. Динаміка середніх роздрібних цін на підгузки в Україні в 2012-2016 рр.
30. Першорядні критерії для українських споживачів при виборі підгузників
31. Першорядні критерії для українських споживачів при виборі підгузників
32. Рейтинг торгових марок дитячих підгузників на українському ринку в 2015 році
33. Структурування активних користувачів підгузників за віком в 2016 році, %
34. Структурування споживання підгузників за сегментами «підгузники» і «трусики-підгузники» в 2012 та 2015 рр.
35. Структура роздрібного товарообігу підгузників по областям за 9 міс. 2015 року, тис. грн.
36. Розподіл каналів збуту підгузників на українському ринку, %
37. Прогноз ємності ринку підгузників в Україні на 2016-2018 рр., в натуральному вираженні, тонн