Дата підготовки: | Вересень 2014 року |
Кількість сторінок: | 3, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська |
Український ринок урологічних підгузників сформувався на початку 1990-х років і по теперішній час продовжує розвиватися. В цілому, динаміка місткості ринку демонструє зростання протягом останніх чотирьох років, що пов'язано з формуванням культури споживання продукції, підвищення потреби в урологічній продукції, появи нових видів підгузників. У галузі спостерігається висока конкуренція, на ринку представлена велика кількість відомих світових брендів. Частка вітчизняної продукції (підгузників, прокладок і пелюшок) незначна і становить 0,04%.