in stock

Аналіз ринку урологічних підгузників України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2014 року
Кількість сторінок:  3, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт 
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: російська
1500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Український ринок урологічних підгузників сформувався на початку 1990-х років і по теперішній час продовжує розвиватися. В цілому, динаміка місткості ринку демонструє зростання протягом останніх чотирьох років, що пов'язано з формуванням культури споживання продукції, підвищення потреби в урологічній продукції, появи нових видів підгузників. У галузі спостерігається висока конкуренція, на ринку представлена ​​велика кількість відомих світових брендів. Частка вітчизняної продукції (підгузників, прокладок і пелюшок) незначна і становить 0,04%.

Детальний зміст:

1. Частки операторів ринку
1.1. Частки операторів у натуральному вираженні, %
1.2. Частки операторів у грошовому вираженні, %
2. Структурування операторів ринку в розрізі сегментів (економ / преміум / преміум +)

Перелік таблиць:

1. Частки операторів у натуральному вираженні, %
2. Частки операторів у грошовому вираженні, %
3. Структурування операторів ринку в розрізі сегментів (економ / преміум / преміум +)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами