Дата підготовки: | Жовтень 2011 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
У 2011 році аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження українського ринку дитячого харчування. Зростання обсягів ринку особливо простежується в містах-мільйонниках, що пов'язано, в основному, з розвитком культури споживання даної продукції: велика кількість батьків вважають за краще харчування промислового виробництва, а не самостійно приготоване для своїх дітей. Виходячи з цього, в огляді описана динаміка місткості ринку 2006 - 2011 років, тенденції споживання дитячого харчування на українському ринку, проведена структуризація основних операторів ринку, акцентовано увагу на держрегулювання.
Важливо відзначити, що в структурі витрат на товари для дітей (виключаючи товари тривалого використання) дитяче харчування займає лідируючі позиції. Потенціал українського ринку дитячого харчування високий, що пов'язано з невисокою насиченістю ринку, зростанням потреби в спеціалізованих продуктів для дітей. Споживання дитячого харчування в Україні за результатами 2010 року склало 17 кг / людину, тоді як в Росії цей показник дорівнює 41 кг / людину. Розглядаючи структуру досліджуваного ринку, акцентовано увагу на рідких і пастоподібних молочних продуктах як сегменті займає найбільшу частку ринку - 55,6%. У меншій мірі український споживач надає перевагу фруктово-овочеві пюре та інші продукти. Протягом ряду років в Україні практично не змінюється список лідерів серед операторів дитячого харчування, це такі відомі торгові марки іноземних виробників як Nestle, HIPP, Heinz, Nutricia. Можна зробити висновки, що український ринок дитячого харчування є дуже привабливим з точки зору зростаючої потреби, високого потенціалу зростання, що не насиченості ринку. Така ситуація дає можливість прогнозувати зростання обсягу споживання дитячого харчування в Україні в наступні роки порядку на 15 - 25%.