in stock

Аналіз ринку урологічних підгузників і пелюшок України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2014 року
Кількість сторінок:  56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 45
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
9300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Вивчення ринку урологічних підгузників і пелюшок проведено фахівцями компанії Pro-Consulting за традиційними напрямами ринкового аналізу. Висвітлена коротка історія розвитку цього ринку в Україні, при цьому вказано на відносну молодість зазначеного спрямування в країні. Викладені основні причини відсутності внутрішнього виробництва і приведені дані, які свідчать про те, що місткість ринку, починаючи з 2013 р., практично повністю формується імпортними поставками, при цьому аналізований період охоплює 2010 – 5 міс. 2014 рр. Виявлено фактори, які гальмують розвиток ринку, і зазначена необхідність коректної популяризації товарів, що забезпечують гігієнічні зручності при нетриманні сечі. Викладено аспекти державного регулювання імпорту цієї продукції (а саме, необхідні митні процедури). Перераховані основні закордонні постачальники урологічних підгузників і їхні українські представники (дистриб’ютори). Зазначено, що вітчизняним виробником є компанія «УкрВата», що випускає продукцію під ТМ «Білосніжка». Майже дві третини ринку в 2013 г. (65,3%) утримувало ТОВ «SCA Hygiene Україна», що представляє в країні продукцію під ТМ TENA. Під цією ТМ реалізується понад три чверті урологічних підгузників в Україні. Показано, що постачання з України дуже малі, здійснювалися вони переважно до Молдови. Щодо імпорту дані за аналізований період представлені в цілому та в розрізі товарних груп (підгузники, пелюшки, прокладки). Велика частина продукції усіх зазначених груп надходить із Польщі (64,9% за підгузниками), при цьому її вартість приблизно відповідає середній ціні експорту. Виконано структурування імпорту за виробниками для окремих торгових груп. Висвітлено фактори, що детермінують вибір урологічних підгузників споживачами. Структуровані канали збуту продукції, серед них за підсумками 2013 р. більше половини охоплює аптечна реалізація (55%), ще 21% підгузників (прокладок, пелюшок) купується в інтернеті. Цікаво зазначити, що через лікарні населення отримує лише 12% цієї продукції, яка стосується медицини. Виконано короткострокове прогнозування ринку на період до 2015 рр., згідно з яким вартісні показники ємності будуть зростати з двозначними темпами приросту. Згруповані фактори, що визначають розвиток ринку урологічних підгузників, і сформульовані тенденції, які будуть притаманні цьому ринку в 2014–2015 рр.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку урологічних підгузників і пелюшок
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2010–2014 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2010–2014 рр.
1.4. Сегментація та структурування ринку
2. Державне регулювання ринку
3. Динаміка виробництва та реалізації продукції в 2010–2014 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1. Основні оператори ринку та їх опис
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та в регіональному розрізі)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку
5.1. Експорт продукції в 2010–2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2010–2014 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами, основні імпортери)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2010–2014 рр.
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.2. Сегментація та структурування споживання
8. Канали збуту продукції на ринку
9. Асортимент продукції, представлений на ринку
10. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2014–2017 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
11.2. Ризики і бар’єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті продукції
2. Динаміка виробництва продукції, що використовується при нетриманні, в Україні за 2010 – 5 міс. 2014 рр. у натуральному і грошовому вираженні
3. Структурування зарубіжних постачальників у розрізі імпортованих товарних категорій за підсумками 2013 р.
4. Структурування торгових марок у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 р.
5. Ризики на ринку урологічних підгузників, прокладок і пелюшок України
6. Динаміка експорту продукції при нетриманні в натуральному і грошовому вираженні з України за 2010 – 5 міс. 2014 рр.
7. Динаміка експорту продукції при нетриманні в натуральному і грошовому вираженні з України за 2010 – 5 міс. 2014 рр.
8. Динаміка імпорту урологічної продукції в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010 – 5 міс. 2014 рр.
9. Динаміка імпорту урологічної продукції в розрізі сегментів в натуральному вираженні в Україну за 2010–2013 рр., тонн
10. Динаміка імпорту урологічної продукції в розрізі сегментів в грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр., тис. грн
11. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ SENI в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
12. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ HAPPY BELLA BABY в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
13. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ TENA в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
14. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ GLORY в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
15. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ Бiлоснiжка в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
16. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ Euron в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
17. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ HelenHarper в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
18. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ MoliCare в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
19. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ MoliMed в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
20. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ MoliNea в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
21. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ ABRI в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
22. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ DELTA в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
23. Динаміка імпорту урологічної продукції ТМ Egosan в натуральному і грошовому вираженні в Україну за 2010–2013 рр.
24. Динаміка імпортних цін на продукції, що використовується при нетриманні, в 2010–2013 рр., грн / кг
25. Зарубіжні постачальники та українські імпортери продукції, що використовується при нетриманні, їх бренди та їх обсяги в натуральному і грошовому вираженні
26. Зарубіжні постачальники та українські імпортери урологічних підгузників, їх бренди та їх обсяги в натуральному і грошовому вираженні
27. Зарубіжні постачальники та українські імпортери урологічних прокладок, їх бренди та їх обсяги в натуральному і грошовому вираженні
28. Зарубіжні постачальники та українські імпортери пелюшок, їх бренд і їх обсяги в натуральному і грошовому вираженні
29. Частки найбільших українських компаній-імпортерів продукції для нетримання в загальному обсязі імпорту в Україну за підсумками 2013 р., грошове вираження (тис. грн), %
30. Частки найбільших постачальників продукції для нетримання в розрізі товарних категорій у загальному обсязі імпорту в Україну за підсумками 2013 р., натуральне і грошове вираження, %
31. Динаміка імпортних цін на урологічні підгузники в розрізі торгових марок в Україні за 2010–2013 рр., грн / кг
32. Динаміка імпортних цін на урологічні прокладки в розрізі торгових марок в Україні за 2010–2013 рр., грн / кг
33. Динаміка імпортних цін на пелюшки в розрізі торгових марок в Україні за 2010–2013 рр., грн / кг
34. Сегментування ринку урологічних підгузників, прокладок і пелюшок в Україні в 2013 р.
35. Асортимент продукції ТМ SENI в розрізі товарних категорій на ринку України
36. Асортимент продукції ТМ HAPPY BELLA BABY в розрізі товарних категорій на ринку України
37. Асортимент продукції ТМ TENA в розрізі товарних категорій на ринку України
38. Асортимент продукції ТМ Білосніжка в розрізі товарних категорій на ринку України
39. Асортимент продукції PAUL HARTMANN AG в розрізі товарних категорій на ринку України
40. Асортимент продукції ABENA A / S в розрізі товарних категорій на ринку України
41. Асортимент продукції ONTEX в розрізі товарних категорій на ринку України
42. Асортимент продукції ТМ Egosan у розрізі товарних категорій на ринку України
43. Основні тенденції на ринку урологічних підгузників і пелюшок в 2014–2015 рр.
44. SWOT-аналіз на українському ринку підгузників, пелюшок і прокладок
45. Основні чинники впливу на розвиток ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні в 2013 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка населення, яке страждає на нетримання в розрізі країн в 2013 р, %
2. Динаміка кількості зареєстрованих звернень у сфері нетримання сечі в 2010–2014 рр., тис. шт.
3. Динаміка чисельності населення похилого віку в Україні в 2010–2014 рр., тис. осіб
4. Ємність ринку продукції, що використовується при нетриманні, в Україні за 2010 – 5 міс. 2014 рр. у натуральному вираженні, тонн
5. Ємність ринку продукції, що використовується при нетриманні, в Україні за 2010 – 5 міс. 2014 рр. у вартісному вираженні, тис. грн
6. Структурування ринку урологічних підгузників і пелюшок
7. Структурування ринку в розрізі товарних груп за підсумками 2013 р., грошове вираження, %
8. Структурування ринку підгузників, прокладок і пелюшок у розрізі походження продукції в 2013 р.
9. Структурування зарубіжних постачальників в розрізі країн-походження за підсумками 2013 р.
10. Частки ринку основних торгових марок продукції при нетриманні за підсумками 2013 р., грошове вираження (тис. грн), %
11. Частки ринку основних торгових марок продукції, що використовується при нетриманні, в розрізі сегментів за підсумками 2013 р., грошове вираження (тис. грн), %
12. Динаміка імпорту урологічної продукції в грошовому вираженні в Україну за 2010 – 5 міс. 2014 рр., тис. грн
13. Географічна структура імпорту продукції, що використовується при нетриманні, в Україну в 2013 р., %
14. Частки найбільших постачальників продукції для нетримання в загальному обсязі імпорту в Україну за підсумками 2013 р., натуральне вираження (тонн), %
15. Частки найбільших постачальників продукції для нетримання в загальному обсязі імпорту в Україну за підсумками 2013 р., грошове вираження (тис. грн), %
16. Динаміка імпортних цін на урологічні прокладки, пелюшки і підгузники в Україні за 2010–2013 рр., грн / кг
17. Динаміка захворювань сечостатевої системи в Україні в 2009–2013 рр., %
18. Фактори, що впливають на вибір урологічних підгузників, прокладок і пелюшок на українському ринку, %
19. Структурування споживачів залежно від видів нетримання сечі в 2013 р., % (від кількості звернень)
20. Сегментування споживачів залежно від ступеня нетримання сечі в 2013 р., % (від кількості звернень)
21. Сегментування споживачів за статтю в 2011 р., % (від кількості звернень)
22. Сегментування споживачів залежно від цінових переваг у 2013 р., %
23. Структура каналів збуту урологічних підгузників, прокладок і пелюшок на ринку України в 2013 р., %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами