in stock

Дослідження ринку будівельних матеріалів (рітейл) в Україні. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 28
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку ритейлу будівельних матеріалів в Україні.
В ході дослідження було описано загальну характеристику ринку, проаналізовані загальні показники ринку, проведено розрахунок місткості ринку. Також були представлені основні оператори і сфери споживання і зазначено ключові висновки зі стану і перспективи розвитку даного ринку.
Галузь будівництва зараз переживає зміни, пов'язані з правовим аспектом діяльності будівельних компаній. По-перше, це скасування старих будівельних норм і розробка нових, які враховують сучасні будівельні матеріали і технології, а також створення вимог до девелоперам з точки зору добробуту населених пунктів (стандарти інфраструктурних об'єктів, комунікацій, озеленення і т.д.). Так, в 2018 були затверджені, зокрема, такі будівельні норми «Планування і забудова територій», «Вулиці і дороги», «Будівлі та споруди. Навчальні заклади »,« Будівлі та споруди. Житлові будинки. Основні положення".


Серед тенденцій нежитлового будівництва - зростання орендних ставок і відновлення робіт на заморожених БЦ. Дефіцит якісних офісних площ може стимулювати девелоперів до будівництва нових бізнес-центрів. Поки конкуренція на ринку офісів не така жорстка, як в сегменті торгової і готельної нерухомості, з'являються нові проекти з будівництва офісних будівель.
Суттєвою перепоною для реалізації багатьох інфраструктурних проектів є короткий фінансовий горизонт планування бюджету. Значні об'єкти вимагають великих і регулярних інвестицій. В Україні бюджети на державному і муніципальному рівнях приймаються щороку. Не рідкісні випадки, коли фінансування окремих об'єктів переривається на час або зовсім припиняється.

Детальний зміст:

1. Стан та перспективи будівельного ринку та ринку ремонтів України в 2016-9 міс. 2019 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку будівництва та ремонтів в Україні в 2016-9 міс. 2019 рр. (Специфіка, проблеми, фактори впливу)
1.2. Основні показники будівельної галузі та ринку нерухомості. Обсяги ринку капітального будівництва та ринку ремонтів в Україні в 2016-6 міс. 2019 рр.
1.3. Житлове будівництво і введення житлової нерухомості в Україні
1.4. Будівництво нежитлових об'єктів і введення нежитлової нерухомості в Україні
2. Аналіз роздрібної торгівлі будівельних матеріалів в Україні
2.1. Основні тенденції ринку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами в Україні 2016-9 міс. 2019 роки. (Специфіка, проблеми, фактори впливу)
2.2. Обсяг оптової та роздрібної торгівлі будівельних матеріалів в Україні в 2017-6 міс. 2019 роки., в грошовому еквіваленті
3. Основні оператори ринку: мережеві будівельні магазини в Україні (до ТОП-10) (без урахування DIY операторів)
3.1. Основні оператори ринку і їх опис
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групам, спеціалізації і регіонально, за кількістю магазинів). Виділення компаній, у яких є повноцінний інтернет-магазин
3.3. Аналіз акційних пропозицій, лояльних і бонусних програм основних операторів
3.4. Аналіз умов доставки і самовивозу товару
3.5. Частки ринку основних операторів (за даними фінансової звітності в 2018 р). Фінансові показники основних операторів: виручка, рентабельність, маржа в 2016-2018 рр.
3.6. Ступінь конкуренції і ризики
4. Ціна та ціноутворення на ринку
4.1. Особливості цінової політики основних операторів (за даними будівельних інтернет-магазинів) - представлені цінові сегменти, діапазон цін в сегментах
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
5. Споживання продукції на ринку
5.1. Споживання в онлайн-сегменті. Переваги споживачів щодо будівельних матеріалів (аналіз запитів по основних групах будівельних матеріалів на підставі Google AdWords), портрет споживача
5.2. Географічне покриття України DIY-операторами для розуміючи ступеня задоволеності споживання
5.3. Аналіз регіонів України з точки зору попиту на будівельні матеріали
5.3.1 Будівництво нежитлових об'єктів і введення нежитлової нерухомості в Україні
5.3.2 Кількість угод з нерухомістю по регіонах України в 2018 р
6. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2019-2021 рр.
6.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
6.2. Перспективи розвитку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами в Україні
6.3. Рекомендації щодо виходу на ринок на підставі проведеного дослідження
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
7.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
7.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
7.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Індекс будівельних робіт в Україні за 2016 - 1 пол. 2019 роки. (До відповідного періоду попереднього року),%
2. Обсяг виконаних будівельних робіт в Україні за основними видами, за перші 3 квартали 2019 року, млн. грн.
3. Обсяг виконаних будівельних робіт (житлових об'єктів) в Україні за 2016 - 9 міс. 2019 роки., млн. грн.
4. Структура житлових об'єктів в Україні, станом на початок будівництва, загальна площа, за 2017 - 1 пол. 2019 роки., м2
5. Обсяг виконаних будівельних робіт (нежитлових об'єктів) в Україні за 2016 - 9 міс. 2019 роки., млн. грн.
6. Прийняті в експлуатацію нежитлові об'єкти в Україні, за загальною площею, за 2017 - 1 пол. 2019 роки., м2
7. Оптовий товарооборот будівельних матеріалів в Україні 2017-6 міс. 2019 роки., в грошовому вираженні
8. Роздрібний товарообіг будівельних матеріалів в Україні 2017-6 міс. 2019 роки., в грошовому вираженні
9. Основні мережеві будівельні магазини в Україні (без урахування DIY операторів)
10. Сегментація основних мережевих будівельних магазинів по спеціалізації (без урахування DIY операторів)
11. Регіональне представництво основних мережевих будівельних магазинів в розрізі областей України (без урахування DIY операторів)
12. Виділення компаній, у яких є повноцінний інтернет-магазин
13. Аналіз акційних пропозицій, лояльних і бонусних програм основних операторів
14. Аналіз умов доставки і способів оплати товарів
15. Фінансові показники основних мережевих будівельних магазинів в Україні за 2016 рік, тис. грн.
16. Фінансові показники основних мережевих будівельних магазинів в Україні за 2017 рік, тис. грн.
17. Фінансові показники основних мережевих будівельних магазинів в Україні за 2018 рік, тис. грн.
18. Обсяг реалізації і частки ринку основних конкурентів на ринку будівельних матеріалів (рітейл), 2018 рік
19. Цінова політика основних мережевих будівельних магазинів в розрізі будівельних сегментів (без урахування DIY операторів)
20. Основні групи товарів, що користуються найбільшим попитом, на підставі середньомісячних запитів в інтернеті через Google AdWords
21. Географічне покриття основних DIY-операторів на ринку будівельних матеріалів України
22. Прийняті в експлуатацію нежитлові об'єкти в Україні, за загальною площею, за 2018 рік, в розрізі областей, тис. м2
23. Кількість угод з нерухомістю по регіонах України за 2018 рік
24. Багатофакторна модель прогнозних показників розвитку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами в Україні, на 2019 - 2021 рр.,%
25. SWOT-аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні
26. PEST-аналіз ринку будівельних матеріалів в Україні
27. Сегментація ринкових ризиків
28. Карта ризиків для ринку будівельних матеріалів (рітейл) в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура будівель нежитлового будівництва, введених в експлуатацію за 2018 рік (за загальної площі),%
2. Структура інфраструктурного будівництва в Україні за 2018 - 6 м. 2019 рр., в грошовому вираженні,%
3. Динаміка витрат державного дорожнього фонду в 2016 - 2019 роки., млрд. грн.
4. Структура нежитлових об'єктів в Україні, станом на початок будівництва, загальна площа, за 2018 рік, м2
5. Регіональне представництво основних мережевих будівельних магазинів в Україні (без урахування DIY операторів)
6. Частки ринку основних мережевих будівельних магазинів в Україні за 2018 рік, в грошових показниках
7. Структура основних груп товарів, на підставі середньомісячних запитів в інтернеті через Google AdWords
8. Географічне покриття основних DIY-операторів (Епіцентр, Нова Лінія, Леруа Мерлен і Олді) на ринку будівельних матеріалів України
9. Структура прийнятих в експлуатацію нежитлових об'єктів в Україні, за загальною площею, за 2018 рік, в розрізі областей, тис. м2
10. Структура угод з нерухомістю за видами договорів, в розрізі регіонів країни
11. Прогнозні показники розвитку роздрібної торгівлі будівельними матеріалами в Україні на 2019 - 2021 рр. в грошових показниках, грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами