Листкові вироби з України завжди добре продавалися на ринках інших країн. Експорт постійно зростає, за винятком 2014 року, коли було зафіксовано 5% падіння через зниження обсягів виробництва в галузі.
Українські виробники поставляють листкові вироби в більш ніж 20 країн світу. В останні роки структура експортних поставок змінилася. Це пов'язано із загостренням відносин з Росією, яка була основним покупцем даної продукції в 2013 році.
Експортери швидко зуміли переорієнтуватися на нові ринки збуту, а також розширити існуючі канали продажів в інші країни. В результаті такої диверсифікації на перші місця серед імпортерів вийшли Румунія, Молдова, Ірак, Казахстан. Причому частки цих країн розподілені рівномірно в межах 10-20% від загального обсягу.
Через зниження купівельної спроможності населення і нестабільності національної валюти український ринок в період 2014 року - 1 половини 2017 років перестав бути привабливим для іноземних виробників листкових виробів. Обсяги поставок в Україну в цей час були настільки незначними, що практично не чинили ніякого впливу на ринок. У 2016 році головними імпортерами листкових виробів в нашу країну були Туреччина та Іспанія, частка яких становила 45% і 37% відповідно.
В даний час інтереси населення все більше зміщуються в бік споживання більш низькокалорійної їжі. Тому виробники, зацікавлені в збереженні і розширенні збуту, розробляють нові рецепти листкових виробів зі зниженою калорійністю. Для їх виготовлення, зокрема, використовуються спеціальні види маргаринів зі зменшеним вмістом жирів. На ринку є пропозиції і по низькокалорійним начинкам, які також застосовуються при виробництві випічки.
Найбільш популярними серед листкових виробів у споживачів є круасани, трохи поступаються їм по перевагах слойки і язички з наповнювачами. З огляду на сучасний ритм міського життя, для покупців важливо отримати можливість швидкого перекусу в обідню перерву або по дорозі з однієї точки міста в іншу. Важливими чинниками при виборі продавця є широкий асортимент продукції і доступність ціни на неї.