Солодощі до чаю: огляд ринку печива України
5351

Солодощі до чаю: огляд ринку печива України

У нашій країні є всі умови для «солодкого життя». Цукор, молоко і борошно, що є основою для випуску кондитерських виробів, в достатку виробляється українським аграрним сектором. Користуючись цим, українці не відмовляють собі в задоволенні поласувати різноманітними виробами кондитерів. Витрати на їх покупку становлять близько 10% від загального обсягу витрат на харчування.

Більшу частину вітчизняної кондитерки складають борошняні вироби. У минулому році вони зайняли 58,1% від загального обсягу. Цукристі вироби та шоколад на другому і третьому місці відповідно.

Печиво у 2017 році склало 57% від усіх борошняних виробів на ринку. Однак інші види випічки досить швидко скорочують його частку. Так, ще в 2014 році вона становила 64%.
Найпопулярнішими марками печива в минулому році стали вироби компаній Roshen і Монделіс Україна. Вони зайняли перші п'ять місць у рейтингу споживчих переваг.

Події останніх років мали істотний вплив на весь ринок кондитерських виробів, і печива зокрема. Головними негативними чинниками виявилися: падіння купівельної спроможності населення, втрата частини території, обмеження російського напрямку експорту. Всі вони привели до зниження обсягу виробництва кондитерки з 900 тис. тонн у 2012 році до 380 тис. тонн в 2017-му.

Вітчизняні виробники зосередилися на внутрішньому ринку, який вони забезпечують на 99%, і пошуку нових каналів поставок за кордон. Боротьба між виробниками за увагу покупця сьогодні ведеться в секторах ціни і якості продукції. Так, завдяки популярності ідеї здорового харчування, все більше споживачів вибирають печиво з натуральними складовими. Незважаючи на те, що випуск такого печива має більш високу собівартість, виробники змушені утримувати прийнятну для покупців ціну шляхом використання більш дешевої упаковки і скорочення інших витрат.

Ще однією характерною тенденцією сучасного українського ринку кондитерських виробів є зростаюча конкуренція великим виробникам з боку міні-пекарень. Невеликі підприємства мають високу мобільність на ринку і можуть швидко змінювати асортимент, чим привертають велику кількість любителів нових смаків.

Подальший розвиток української кондитерської галузі буде більше залежати від успішності освоєння нових зовнішніх ринків збуту. Внутрішній ринок уже насичений. У міру зростання доходів населення його обсяг буде поступово розширюватися, але динаміка такого розширення буде невисокою.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами