У 2015 році відбувся невеликий спад виробництва мінеральної води в Україні через кризу, але він був короткочасним. Уже в 2016 році обсяги випуску води почали відновлюватися. Тенденція продовжилася і в 2017 році. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.
На міжнародному ринку українська мінералка не представлена. Для успішного експорту необхідне визнання якості нашої води міжнародними центрами сертифікації. На сьогоднішній день найбільшим вітчизняним експортером мінеральної води є моршинський завод «Оскар», а основними напрямками продажів - Молдова і Росія.
У наших супермаркетах можна зустріти і імпортну мінералку. Це в основному газована вода середнього і високого цінового діапазону. У період кризи обсяг імпорту значно зменшився через зниження купівельної спроможності населення. Основними джерелами зовнішніх поставок води на український ринок стали Грузія, Росія, Франція, Італія, Болгарія.
Збут бутильованої мінеральної води йде в основному через супермаркети (~ 40%) і продуктові магазини (~ 30%). Тут часто влаштовуються акції і розпродажі для стимулювання попиту. Для реалізації дорогих марок води використовуються канали збуту закладів сектора HoReCa.
Майбутня динаміка споживання мінеральної води в скляних пляшках залежить від зростання рівня доходів українців. Додатковим каталізатором для збільшення попиту на бутильовану воду може стати поширення серед населення ідей здорового способу життя.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: