in stock

Аналіз ринку вафель України. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
4850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Відносна стабільність, що притаманна ринку вафель в Україні, час від часу коливається. У 2018 року виробники вирішили помітно сповільнити виробництво вафель, помітивши тенденцію до зменшення попиту. Так, в 2017 році зростання виробництва було на рівні 3,1%, а в 2018 році всього 0,3%.
Різке зростання тарифів ЖКГ в 2018 році зобов'язало більшу частину населення урізати зайві витрати, звідки і бралися кошти на покупку солодощів, в тому числі і вафель. Поступово виробники і споживачі почали адаптуватися до ситуації, що склалася, і ринок почав пожвавлюватися.

 

Зараз на ринку вафель в Україні існує сильна конкуренція за споживачів. Цей факт обумовлений ще й збільшенням імпортної продукції. Хоча в 2019 році 92,2% ринку вафель в Україні займав вітчизняний виробник, поява з кожним роком все більшого імпорту створює напругу в українських компаніях. Найчастіше закордонна продукція відрізняється новизною і оригінальністю, високою якістю і підвищеним інтересом з боку споживачів. З огляду на ці фактори, вітчизняним виробникам варто розширювати ринок за рахунок незаповнених ніш. В першу чергу, слід брати до уваги аудиторію людей з діабетом, людей, у яких є непереносимість глютену (білок, який є в складі борошна пшеничного), і людей з непереносимістю лактози, яка є в складі сухого молока.
На даний момент основними споживачами вафель в Україні, з огляду на дешевизну продукції, є літнє населення і населення з невисоким достатком. Також вафлі можна використовувати для перекусу в школі і на роботі.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Динаміка виробництва та місткість ринку
3. Зовнішня торгівля
4. Споживчі переваги на ринку
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Основні показники ринку вафель в Україні за 2016 - 9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва вафель в Україні за 2016 - 9 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Динаміка експорту вафель за 2016 - 9 міс. 2020 рр., В натуральному вираженні, тис. т.
3. Географічна структура експорту молока з України в 2016 і 2019 рр.
4. Динаміка імпорту вафлі за 2016 - 9 міс. 2020 рр., В натуральному вираженні, тис. т.
5. Географічна структура імпорту молока в Україну в 2016 і 2019 рр..
6. Топ-10 торгових марок вафель згідно з рейтинговою оцінкою споживачів в 2019 році

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами