Дата підготовки: | Квітень 2018 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Український ринок вафель неспішними темпами відновлюється після пережитої кризи. В період 2014-2015 рр. ринок вафель зіткнувся з низкою проблем: збільшення собівартості виробництва, зниження купівельної спроможності населення, девальвація гривні, необхідність зміни технологій виробництва і сировини, падіння обсягів виробництва і зовнішньої торгівлі, інші. За підсумками 2017 року виробники, адаптуючись до нових ринкових умов, нарощують обсяги випуску продукції і експорту, також збільшується імпорт продукції з-за кордону.
Географічна структура експорту вафель з України в 2017 році, в натуральному вираженні, %
Джерело: дані Державної служби статистики України
Український ринок вафель характеризується високою конкуренцією, наявністю сильних гравців-виробників, високою насиченістю продукцією. Разом з тим на ринку існують не повністю заповнені ніші, зокрема в снековій групі, групі вафельної продукції для діабетиків.
Продукція внутрішнього виробництва є основою українського ринку вафель. Так, в 2017 році її частка склала 96,9%. Також значна частка вироблених в країні вафель відправляється на експорт (у 2017 році - 28,1%). У 2017 році найбільше вафель Україна поставила на ринок Іраку, Румунії та Грузії.
На сьогоднішній день великі кондитерські компанії України інвестують кошти в розвиток виробничих потужностей і модернізацію обладнання. Крім того, в пріоритеті у великих виробників вафельної продукції - розвиток експорту на зовнішні ринки.
Вафельна продукція відноситься переважно до бюджетного сегменту ринку кондитерських виробів. Ціни на вафлі формуються за ринковими законами, гравці ринку не можуть істотно впливати на них. Тому ринок вафель характеризується прозорою ціновою та товарною політикою виробників.
Оскільки вафлі відносяться до сегменту економ солодощів, їм надають перевагу найчастіше люди з невисоким рівнем доходу: пенсіонери, студенти, працівники бюджетного сектору. Вони, як правило, вибирають вафлі на вагу. Українці традиційно споживають вафлі до чаю, кави, какао та іншим гарячих напоїв вдома. Також вафлі можуть купуватися для швидкого перекусу на роботі або в дорозі.
Зі стабілізацією та подальшим зростанням доходів населення фокус споживачів буде все більше зміщується з низької ціни на якість продукції та її інгредієнтів, споживчі вимоги до якості будуть зростати. У свою чергу, виробники, найімовірніше, будуть орієнтуватися на використання більш якісної сировини і натуральних компонентів, скорочення вмісту жирів в кінцевому продукті.
1. Ринок вафель в Україні. Загальні тенденції розвитку
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку вафель в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку вафель в Україні
4. Споживчі вподобання на ринку вафель в Україні
5. Перспективні тенденції розвитку ринку вафель в Україні
1. Показники ємності ринку вафель в Україні в 2013 - 2017 рр., тис. т
2. Основні показники експорту вафель з України в 2013 - 2017 рр.
3. Основні показники імпорту вафель в Україну в 2013 - 2017 рр.
1. Динаміка виробництва вафель в Україні за 2013 - 2017 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Географічна структура експорту вафель з України за 2013 р., 2017 р., в натуральному вираженні, %
3. Географічна структура імпорту вафель в Україну за 2013 р., 2017 р., в натуральному вираженні, %
4. ТОП-10 брендів на ринку вафель України в 2017 р.