Ринок сухих будівельних сумішей в Україні: аналіз впізнаваності бренду та лояльності споживачів
77

Ринок сухих будівельних сумішей в Україні: аналіз впізнаваності бренду та лояльності споживачів

Аналіз впізнаваності бренду замовника і лояльності споживачів на ринку сухих будівельних сумішей в Україні проведений компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • профіль цільової аудиторії ринку сухих будівельних сумішей в Україні;
  • критерії вибору цільової продукції на даному ринку;
  • ефективність методів просування на ринку будівельних сумішей (сухих) в Україні;
  • ступінь задоволеності споживачів торговельною пропозицією, критерії лояльності до певного бренду;
  • ставлення покупців до товарів ініціатора дослідження;
  • рекомендовані напрямки розвитку бізнесу замовника на ринку сухих будівельних сумішей в Україні.

Готове дослідження (аналіз) рівня лояльності та впізнаваності брендів сухих будівельних сумішей в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

У рамках маркетингового дослідження споживчих переваг на ринку сухих будівельних сумішей в Україні проведено опитування 375 респондентів. Опитуванням охоплено такі регіони країни:

  • обласні центри західної України: Луцьк, Рівне, Тернопіль, Хмельницький, Івано-Франківськ, Ужгород, Чернівці - 80 осіб;
  • Київ і область - 70 осіб;
  • обласні центри північної України: Чернігів, Суми, Полтава - 50 осіб;
  • обласні центри центральної України: Житомир, Вінниця, Черкаси, Кропивницький, Запоріжжя, Миколаїв - 50 осіб;
  • Львів і область - 43 особи;
  • Одеса та область - 42 особи;
  • Дніпро та область - 40 осіб.

Можливо, вам також стане в нагоді готовий паспорт ринку бетону в Україні, аналіз ринку композитної сітки та арматури в Туреччині або, наприклад, аналіз ринку сантехніки в Україні. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.

Опитувальна анкета для споживчого аналізу ринку сухих будівельних сумішей в Україні була попередньо узгоджена із замовником і включала питання для з'ясування:

  • критеріїв вибору будівельних сумішей;
  • результативності каналів комунікації з покупцями та методів просування;
  • рівня обізнаності про торгові марки ініціатора;
  • популярності певних видів будівельних сумішей;
  • задоволеності споживачів властивостями пропонованих товарів;
  • причини відмови покупців від вибору товарів цільових торгових марок.

Учасники опитування займаються внутрішніми ремонтними та оздоблювальними роботами на замовлення та виходять на ринок сухих будівельних сумішей для придбання необхідних матеріалів.

Більшість опитаних старші 35 років: 41,9% мають вік від 35 до 44 років і 43,7% - від 45 до 55 років. Товари ринку сухих будівельних сумішей в Україні респонденти купують для робіт переважно в житлових і комерційних приміщеннях. Опитані зазвичай пропонують послуги в середньому ціновому діапазоні.

При виході на ринок будівельних сумішей (сухих) в Україні та виборі товарів споживачі керуються насамперед технічними характеристиками: міцність, адгезія, термін служби. Враховуються також співвідношення ціни та якості, легкість застосування матеріалу. З твердженням, що висока ціна будівельної суміші свідчить про її високу якість, згодні менше половини респондентів.

Основними джерелами інформації про продукцію ринку сухих будівельних сумішей в Україні для опитаних споживачів є колеги, продавці-консультанти торгових точок і спеціалізовані мережеві ресурси: тематичні форуми, сайти виробників.

За результатами опитування складено:

  • рейтинг торгових марок на ринку сухих будівельних сумішей в Україні за впізнаваністю;
  • рейтинг брендів цільових товарів за частотою використання в роботі.

За результатами аналізу виявлено причини, через які споживачі бувають незадоволені продукцією ініціатора дослідження, надані рекомендації щодо вдосконалення торгової пропозиції.

Детальну інформацію про результати вивчення впізнаваності брендів і лояльності споживачів на ринку сухих будівельних сумішей в Україні можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження, розміщених у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами