Аналіз впізнаваності бренду замовника і лояльності споживачів на ринку сухих будівельних сумішей в Україні проведений компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:
Готове дослідження (аналіз) рівня лояльності та впізнаваності брендів сухих будівельних сумішей в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку сухих будівельних сумішей в Україні.
Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.
У рамках маркетингового дослідження споживчих вподобань на ринку сухих будівельних сумішей в Україні проведено опитування 375 респондентів. Опитуванням охоплено такі регіони країни:
Можливо, вам також стане в нагоді готовий паспорт ринку бетону в Україні, аналіз ринку композитної сітки та арматури в Туреччині або, наприклад, аналіз ринку сантехніки в Україні. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.
Опитувальна анкета для споживчого аналізу ринку сухих будівельних сумішей в Україні була попередньо узгоджена із замовником і включала питання для з'ясування:
Учасники опитування займаються внутрішніми ремонтними та оздоблювальними роботами на замовлення та виходять на ринок сухих будівельних сумішей для придбання необхідних матеріалів.
Більшість опитаних старші 35 років: 41,9% мають вік від 35 до 44 років і 43,7% - від 45 до 55 років. Товари ринку сухих будівельних сумішей в Україні респонденти купують для робіт переважно в житлових і комерційних приміщеннях. Опитані зазвичай пропонують послуги в середньому ціновому діапазоні.
При виході на ринок будівельних сумішей (сухих) в Україні та виборі товарів споживачі керуються насамперед технічними характеристиками: міцність, адгезія, термін служби. Враховуються також співвідношення ціни та якості, легкість застосування матеріалу. З твердженням, що висока ціна будівельної суміші свідчить про її високу якість, згодні менше половини респондентів.
Основними джерелами інформації про продукцію ринку сухих будівельних сумішей в Україні для опитаних споживачів є колеги, продавці-консультанти торгових точок і спеціалізовані мережеві ресурси: тематичні форуми, сайти виробників.
За результатами опитування складено:
За результатами аналізу виявлено причини, через які споживачі бувають незадоволені продукцією ініціатора дослідження, надані рекомендації щодо вдосконалення торгової пропозиції.
Детальну інформацію про результати вивчення впізнаваності брендів і лояльності споживачів на ринку сухих будівельних сумішей в Україні можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження, розміщених у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок теплоізоляційних матеріалів в Україні