| Дата підготовки: | Травень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 8 |
| Спосіб оплати: | передоплата |
| Спосіб отримання: | электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |




З метою визначення, як саме споживачі сприймають та ставляться до продукції бренду X та Y, було проведено дослідження споживчих вподобань щодо вибору будівельних сумішей методами CATI (Computer Assisted Telephone Interview) і Face-to-Face.
Основні пункти, що оцінювались:
1. Критерії вибору будівельних сумішей
2. Канали та методи просування
3. Питання про ТМ X та Y
Для дослідження було взято вибірку із респондентів віком 21-55 років. Двома найбільшими віковими групами серед них є 45-55 років та 35-44 роки. Більша частина респондентів проводять роботи в житлових будинках та квартирах, а також в комерційних приміщеннях - офісах, магазинах, ресторанах тощо.

За видами, суміші мають майже однакові частки при виборі, однак найбільший попит на штукатурні суміші та клейові суміші.
Дослідження рівня лояльності та впізнаваності брендів сухих будівельних сумішей :
- рівень знання/обізнаності торгових марок X та Y;
- які види будівельних сумішей респонденти зазвичай купують;
- ступінь задоволеності продукцією;
- негативні фактори, що вливають на вибір споживачів та відмову від використання продукції ТМ.
Оцінка проводилась серед респондентів, які знали про продукцію ТМ X та Y. За даними опитування продукцією задоволені 95,8% та 94,4% споживачів відповідно.
1. Методологія дослідження
2. Портрет респондентів
3. Розуміння критеріїв вибору будівельних сумішей (та їх вагомості)
4. Аналіз рівня знання/впізнаваності бренду/торгової марки/будівельних сумішей. Оцінка впливу каналів просування на рівень обізнаності та впізнаваності бренду
5. Аналіз рівня та критеріїв лояльності до бренду/торгової марки. Асоціації, які викликає нагадування про бренд/торгову марку/будівельні суміші. Ступінь задоволеності споживачів будівельними сумішами
6. Визначення вподобань та ставлення (позиціонування) споживачів до продукції бренду X / Y, їх характеристик, тощо
7. Висновки та рекомендації щодо напрямів розвитку
1. Структура респондентів опитування за віком, місцем проведення робіт, ціновою категорією вартості робіт за один квадратний метр, %
2. Вагомість критеріїв вибору будівельних сумішей, за об’ємом, місцем купівлі,
видами, ціновою категорією %
3. Вагомість критеріїв вибору будівельних сумішей, за середньою оцінкою респондентів
від 1 до 5 ( де 1 - не важливо, 5 - дуже важливо)
4. Рейтинг марок/брендів сухих будівельних сумішей в розрізі знання/впізнаваності, кількість респондентів
5. Рейтинг марок/брендів сухих будівельних сумішей в розрізі найчастішого використання в роботі, кількість респондентів
6. Інформаційні джерела з яких респонденти, що не знають про ТМ X та Y, зазвичай дізнаються про нові будівельні матеріали, кількість респондентів
7. Основні причини, чому респонденти не купують/ не задоволені матеріалами
ТМ X та Y
8. Види продукції ТМ X та Y, які зазвичай купують, кількість респондентів